Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 872, 873, 874, 875, 876, 877, 878 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 11:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Pommer schreef:
jezuszs wat een nahct weer


Pommer all weekend long? :P


Dat gevoel heb ik wel nu :P Ook niet echt een lange nachtrust dit haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 11:21 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Ramirez schreef:
Pommer schreef:
jezuszs wat een nahct weer


Pommer all weekend long? :P


Dat gevoel heb ik wel nu :P Ook niet echt een lange nachtrust dit haha

Heb vanacht ook maar 2 uurtjes geslapen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wie heeft nou die raw mix van het decibel anthem gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 11:54 
 

pffff allergisch zijn voor iets is kut xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 13:21 
 

Project 141 schreef:
Weet je waarvoor?

ja, deet spray die ik gisteravond/nacht op heb gespoten
normaal hadden we zon roller maar nu ineens niet meer -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 13:50 
 

Project 141 schreef:
Slim :P We hebben zo'n plant in de tuin, elke keer als ik er tegenaan kom krijg ik een arm vol bultjes en veel jeuk >.< Mijn vader heeft er ook last van, de rest niet.

ja allergieen zijn echt fijn -.- ik ben blijkbaar ook allergisch van iets anders hier in dit huis, want altijd als ik thuis kom moet ik de dag later enorm veel niezen xd
ik kom meestal vrijdagavond dus zondag ochtend lekker veel niezen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

al hele dag coin pirates aan het spelen wat een bazen spel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 14:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik heb ook al maanden een allergie ofzo, maar weet nog steeds niet waarvan:s Elke ochtend als ik wakker wordt zijn m'n ogen heel dik en loop ik aan een stuk te niezen. Als ik dan naar school oid ga is het in een keer over. Het rare is dat ik helemaal niks nieuws ofzo op m'n kamer heb. Zou echt niet weten waar dit in 1x vandaan komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 14:30 
 

wootum schreef:
Ik heb ook al maanden een allergie ofzo, maar weet nog steeds niet waarvan:s Elke ochtend als ik wakker wordt zijn m'n ogen heel dik en loop ik aan een stuk te niezen. Als ik dan naar school oid ga is het in een keer over. Het rare is dat ik helemaal niks nieuws ofzo op m'n kamer heb. Zou echt niet weten waar dit in 1x vandaan komt.

hebben jullie misschien nieuw tapijt ergens in huis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 14:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nope, ik ben wel al van kleins af aan allergisch voor pleisters en paardenbloemen, maar kan me niet voorstellen dat die nu in 1x op mn kamer groeien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Nope, ik ben wel al van kleins af aan allergisch voor pleisters en paardenbloemen, maar kan me niet voorstellen dat die nu in 1x op mn kamer groeien :P

Allergisch voor pleisters, stoere man. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 14:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
wootum schreef:
Nope, ik ben wel al van kleins af aan allergisch voor pleisters en paardenbloemen, maar kan me niet voorstellen dat die nu in 1x op mn kamer groeien :P

Allergisch voor pleisters, stoere man. :P

Haha ja he :cool: Meer voor die lijm die er op zit. Krijg daardoor echt zo'n opgezwollen arm of been of wat dan ook. Heb daardoor een keer een week niet op m'n voet kunnen staan. Zelfs die allergie-pleisters werken niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff.. Zondag brakdag doet z'n naam weer eer aan .. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Dikke Mindfuck :oh:

Zie net dat CameraDude ook bij 'Het Team' staat, als 'Verborgen groep'. Daar komt nog eens bij dat als je bij zijn profiel kijkt (member/CameraDude/) er staat dat hij 2 berichten heeft, maar als je zoek berichten doet zie je er maar 1!!!!


Verborgen forums aaight! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Dikke Mindfuck :oh:

Zie net dat CameraDude ook bij 'Het Team' staat, als 'Verborgen groep'. Daar komt nog eens bij dat als je bij zijn profiel kijkt (member/CameraDude/) er staat dat hij 2 berichten heeft, maar als je zoek berichten doet zie je er maar 1!!!!


Modforum gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Dikke Mindfuck :oh:

Zie net dat CameraDude ook bij 'Het Team' staat, als 'Verborgen groep'. Daar komt nog eens bij dat als je bij zijn profiel kijkt (member/CameraDude/) er staat dat hij 2 berichten heeft, maar als je zoek berichten doet zie je er maar 1!!!!


Verborgen forum edit: al meerdere keren gezegd zie ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verborgen Forums FTW?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 18:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daar kunnen de mods alles volspammen zonder dat ze een verkeerde indruk achter laten -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Daar kunnen de mods alles volspammen zonder dat ze een verkeerde indruk achter laten -.-


Precies, Jor-D: 4909 berichten, en 2980 ervan zijn zichtbaar, rest is op dat modforum gepost :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er bestaat ook een forum voor donateurs, en het kan zijn dat een mod zijn post verwijderd heeft.
Dat er een ¿¿mod-forum?? bestaat wist ik ook niet trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo ongeveer elk forum heeft een apart topic voor mods etc -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Syndicate was echt vet!
Wat een zieke locatie!
Echt vet!
Die tribune om die vloer heen, was gewoon te ziek voor woorden! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

muahahahahahaha :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Zo ongeveer elk forum heeft een apart topic voor mods etc -.-

Dit. En ik kan het weten, als ex-crew op een andere grote site :P Word inderdaad ook veel onzin op gegooid xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Syndicate was echt vet!
Wat een zieke locatie!
Echt vet!
Die tribune om die vloer heen, was gewoon te ziek voor woorden! :thumbsup:

Bitch, ik wilde ook gaan :(
Vorige  1 ... 872, 873, 874, 875, 876, 877, 878 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic