Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 871, 872, 873, 874, 875, 876, 877 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 07:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:yawn: op naar het werk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 09:23 
 
Hardtraxx Veteran

mogge :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 09:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goeiemorgen allemaal.
Gister prima feestje in Kampen gehad met Chukkels.
15 euro, onbeperkt drank halen. Resultaat : Chukkels en ik zwaar dronken.

Alleen hij slaapt nog.... En ik ben klaarwakker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brand in de straat bij wss een wietplantage, best lache
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 13:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zo, afgewerkt! Nu is het echt weekend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:

Alleen hij slaapt nog.... En ik ben klaarwakker!


Hoe zou dat komen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 14:51 
 

Hoofdcoach schreef:
Jeff3rd schreef:

Alleen hij slaapt nog.... En ik ben klaarwakker!


Hoe zou dat komen :D

pillen :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ben een t shirt aan het ontwerpen weet iemand nog een leuke tekst van hardstyle of core?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

2 Qlimax kaartjes te koop :) Normale prijs! Voor de liefhebber!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 17:10 
 

Rossieking schreef:
ben een t shirt aan het ontwerpen weet iemand nog een leuke tekst van hardstyle of core?

ALLES KUT ENTER
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Rossieking schreef:
ben een t shirt aan het ontwerpen weet iemand nog een leuke tekst van hardstyle of core?

ALLES KUT ENTER

zoeen zou ik wel kopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 17:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Pommer schreef:
En maar weer eens 30 euro verneukt op de gokkast :yawn:

:') Afgesteld kutding


Jah joh, de ene keer haal ik er 200 euro uit en de andere keer verlies ik 5 x achter elkaar 30 euro

Maar in de zomer had ik echt veel meer winst dan verlies, alleen begint het nu een beetje andersom te raken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 18:41 
 

Dadelijk over een uur Oktoberfest! :woot:
En dan mag ik 6 uur lang duitse slagers erop knallen! :cool:
70s, 80s en 90s. :thumbup:
en uiteraard gaan de rave tijd gepaard met laatste half uur of langer,
hardstyle van de hoogeste plank en daarna hardcore erop :bomb: :whistle:
en dan iedereen eruit jagen :evil:

achterafje met personeel erbij kapsalon per persoon :drool:

:yay: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 20:35 
 

Draidy schreef:
KSwoosh schreef:
Rossieking schreef:
ben een t shirt aan het ontwerpen weet iemand nog een leuke tekst van hardstyle of core?

ALLES KUT ENTER

zoeen zou ik wel kopen :P

ja he :P
ik denk dat als ik nu lid zou worden dat dat dan mn username zou zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 21:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Zo ff biertje pakken iemand ook ? :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
Zo ff biertje pakken iemand ook ? :beer:

doe mij der maar eentje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker en graag meerdere ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Zeker en graag meerdere ^^

ja ga dan maar naar de winkel... onee die zijn dicht :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 21:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
El Mare schreef:
Zeker en graag meerdere ^^

ja ga dan maar naar de winkel... onee die zijn dicht :whistle:


je krijgt er 3 maar dan moet het ook ophouden dan moet je maar thuis gaan zoeken in alle kasten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nja ik kan er ook 1 uit mn eigen kratjes halen, maar die zijn lauw :x

3 ah das goed ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 22:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gelukkig hebben wij altijd 2 kratten bier in de koelkast liggen dus moet goedkomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 22:44 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Gelukkig hebben wij altijd 2 kratten bier in de koelkast liggen dus moet goedkomen


nice hier altijd maar 1 haha en als me vader moeder en ik drinken op een avondje is gewoon bijna in een weekend het krat leeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die geven het goede voorbeeld :lol:
Zo om half 12 eens ff lekker een uurtje voor MOTD gaan zitten :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 05:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

jezuszs wat een nahct weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
jezuszs wat een nahct weer


Pommer all weekend long? :P
Vorige  1 ... 871, 872, 873, 874, 875, 876, 877 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic