Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 870, 871, 872, 873, 874, 875, 876 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Nog 1 uurtje school, vanmiddag ff wat spul halen voor mijn feestje vanavond en vanavond partyhardy :clap:


Drugsparty of wat? :P

Vanavond biertjes/ wijntjes/ Liefmans ophalen die nu nog lekker koel in de koeling van de Super de Boer staan :drool:
M'n moeder is nu allemaal lekkere hapjes aan het klaarmaken, dan hebben de gasten vanavond ook nog wat lekkers te eten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 14:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

In zwolle, net weer van leeuwarden en nu op naar das hoogeveen voor een terras and a cold one
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer in de trein voor een chillend weekendje in belgie :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 15:08 
 

Chukkels schreef:
joooorrit schreef:
Ik ben geen hardtraxx newbie meer zie ik net! bij hoeveel posts ben je van die verschrikkelijke status af ? xd

Welke rangen zijn er op Hardtraxx?
Hardtraxx Newbie (0-50)
Hardtraxxer (50-1000)
Hardtraxx Addict (1000-2000)
Hardtraxx Elite (2000-3000)
Hardtraxx Veteran (3000+)
Hardtraxx KSwoosher (15000+)

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 15:13 
 

Na 3 jaar eindelijk een contract bij mijn huidige baas. Mag ook wel met al die arbeidsinspectie van de laatste tijd :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 15:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Even een vraagje aan jullie.

WIE HEEFT ER WEEKEND!?!? :beer: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 15:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Ik denk een Pommer party. :P

Dat zijn de leukste :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen gewoon werken maar morgen avond misschien gek doen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 16:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

`Goeie middag hardtraxx lekker weer dacht ik zo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 16:31 
 

Pommer schreef:
Ramirez schreef:
Ik denk een Pommer party. :P

Dat zijn de leukste :P

nee, de irritantste.
gaan al die mensen met hun zatte kop troep posten op forums.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 16:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Pommer schreef:
Ramirez schreef:
Ik denk een Pommer party. :P

Dat zijn de leukste :P

nee, de irritantste.
gaan al die mensen met hun zatte kop troep posten op forums.

:(
Nee want dan zijn ze met z'n allen en hoeven ze zich niet te vervelen dus zullen ze ook niet op internet gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

Anders gaat even op het moment dat je Fifa 12 gaat spelen je ps3 naar de kut vieze gore kut godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

aids
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xbox 360 :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Anders gaat even op het moment dat je Fifa 12 gaat spelen je ps3 naar de kut vieze gore kut godverdomme

Haha. :P
Bad timing. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 17:45 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

weekend! nu gaan genieten :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 18:38 
 

Wat een ongeloofelijke faal. Ik moet dadelijk voor CKV naar een dansvoorstelling in Tilburg, maar er staat nergens een locatie >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weekend is weel lekkel begonnen! :thumbsup: Om 12 uur van school weg gemogen om naar studiebeurs eindhoven te gaan.. Half 2 op het terras :beer: :thumbup:

stefaneke schreef:
Wat een ongeloofelijke faal. Ik moet dadelijk voor CKV naar een dansvoorstelling in Tilburg, maar er staat nergens een locatie >.<

Zijn dat soort culturele dingen in tilburg niet vaak in de 013?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcore/search-destroy-darkestsymphony-draidy-om-wakker-te-blijven-7-t19628.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 00:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

En maar weer eens 30 euro verneukt op de gokkast :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 00:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ga maar eens slapen, morgen om half 7 de wekker.
Eerst thuis nog ff helpen en dan werken van half 8 tot 5.
Morgen avond lekker chillen met mijn meisje ^^ !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 01:42 
 

Pommer schreef:
En maar weer eens 30 euro verneukt op de gokkast :yawn:

:') Afgesteld kutding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 01:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En nu maar eens slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 03:10 
 

Project 141 schreef:
STAN- schreef:
Weekend is weel lekkel begonnen! :thumbsup: Om 12 uur van school weg gemogen om naar studiebeurs eindhoven te gaan.. Half 2 op het terras :beer: :thumbup:

stefaneke schreef:
Wat een ongeloofelijke faal. Ik moet dadelijk voor CKV naar een dansvoorstelling in Tilburg, maar er staat nergens een locatie >.<

Zijn dat soort culturele dingen in tilburg niet vaak in de 013?


Kan ook nog in Midi theater, maar dikke kans dat t 013 is.


Het was dus in een oude trein loods. Echt een enorm wazige voorstelling btw. Die professionele dansers hebben ook nooit een voorgevel hhe :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 04:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thguis komen en nog een laptop zien staan :D het is dat ik mezelf corriigeer anders had je het niet kunnen lezen xd
Vorige  1 ... 870, 871, 872, 873, 874, 875, 876 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic