Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 869, 870, 871, 872, 873, 874, 875 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 sep 2011 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

net een woord met Captcha: Faperea xd
Bericht Geplaatst op 29 sep 2011 21:16 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
GE-WEL-DIG



hahahaha dit is held XD iedereen stapt direct op de politie af ook XD :worship:
Bericht Geplaatst op 29 sep 2011 21:29 
 

Zweeds is gaar niet moeilijk!

http://sverigesradio.se/sida/play.aspx?kanal=132

ik begrijp alles. maat van me zegt: kunnen die geen nederlands ofzo? >.<
Bericht Geplaatst op 29 sep 2011 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trusten mensen :yawn:
Bericht Geplaatst op 29 sep 2011 23:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

morgen en overmorgen werken..
Ga nu dus maar eens slapen, welterusten! :)
Bericht Geplaatst op 29 sep 2011 23:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo ook maar slapen, 05:15 gaat me wekker :thumbdown:

Wel naar Zwitserland toe yoeheoeeoeoeoeo
Bericht Geplaatst op 29 sep 2011 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe heet die track met Outta Space vocals van Tymon of Negative A ?
Bericht Geplaatst op 29 sep 2011 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Zo ook maar slapen, 05:15 gaat me wekker :thumbdown:

Wel naar Zwitserland toe yoeheoeeoeoeoeo

Verder slapen in de bus :)
Bericht Geplaatst op 29 sep 2011 23:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Zo ook maar slapen, 05:15 gaat me wekker :thumbdown:

Wel naar Zwitserland toe yoeheoeeoeoeoeo

Verder slapen in de bus :)


Nee jo bier drinken :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Bericht Geplaatst op 30 sep 2011 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Zo ook maar slapen, 05:15 gaat me wekker :thumbdown:

Wel naar Zwitserland toe yoeheoeeoeoeoeo

Verder slapen in de bus :)


Nee jo bier drinken :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

Zou wat zijn als je dronken daar op dat podium staat te blazen :lol:
Bericht Geplaatst op 30 sep 2011 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk internet op mn kamer :loving:
Bericht Geplaatst op 30 sep 2011 00:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Eindelijk internet op mn kamer :loving:

Ja, eindelijk .. man, je leeft weer
Bericht Geplaatst op 30 sep 2011 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Rik schreef:
Eindelijk internet op mn kamer :loving:

Ja, eindelijk .. man, je leeft weer

:lol:
Bericht Geplaatst op 30 sep 2011 00:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Klos schreef:
Rik schreef:
Eindelijk internet op mn kamer :loving:

Ja, eindelijk .. man, je leeft weer

:lol:

Geen grollen, ik moet jou nodig weer spreken :P welterusten! X
Bericht Geplaatst op 30 sep 2011 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo ik ga ook maar eens pitten, morgen nog even 1 verslagje maken en dan ben ik weer volledig bij met huiswerk.
Bericht Geplaatst op 30 sep 2011 01:24 
 

hoi

doei
Bericht Geplaatst op 30 sep 2011 08:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff goedemorgen, lange dag @ school :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 30 sep 2011 08:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moghe, zo bio practicum + bio toets! :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 30 sep 2011 08:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

T is weer vrijdag, wat betekend dat de wekker om kwart voor 6 ging... Echt heel de week gewoon helemaal niks, tenzij ik moet werken, en dan op de vrijdag nog ff zo fucking vroeg mn bed uit moeten.. :P Nu weer 2 uur vervelen, en dan is t weer klaar voor vandaag..
Bericht Geplaatst op 30 sep 2011 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Moghe, zo bio practicum + bio toets! :thumbdown:

Hier ook bio toets, echt geen zin in :P
Bericht Geplaatst op 30 sep 2011 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joooorrit schreef:
Ik ben geen hardtraxx newbie meer zie ik net! bij hoeveel posts ben je van die verschrikkelijke status af ? xd

Welke rangen zijn er op Hardtraxx?
Hardtraxx Newbie (0-50)
Hardtraxxer (50-1000)
Hardtraxx Addict (1000-2000)
Hardtraxx Elite (2000-3000)
Hardtraxx Veteran (3000+)
Hardtraxx KSwoosher (15000+)
Bericht Geplaatst op 30 sep 2011 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels, je zit al op 2/3 voor Kswoosher! :woot:
Bericht Geplaatst op 30 sep 2011 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog 1 uurtje school, vanmiddag ff wat spul halen voor mijn feestje vanavond en vanavond partyhardy :clap:
Bericht Geplaatst op 30 sep 2011 12:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Nog 1 uurtje school, vanmiddag ff wat spul halen voor mijn feestje vanavond en vanavond partyhardy :clap:


Drugsparty of wat? :P
Bericht Geplaatst op 30 sep 2011 12:39 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk een Pommer party. :P
Vorige  1 ... 869, 870, 871, 872, 873, 874, 875 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic