Reed langs de snelweg gisteren: 1,6999 :owrote:Meisje.... meisje...... MEISJE... EY MEISJE.... MEISJE!!!!
Hoer xD
Zo, net ff getankt, benzine is duur, tering!
Hier in Kampen is het gewoon 10 cent goedkoper. Dat scheelt een tientje per 100 liter
Reed langs de snelweg gisteren: 1,6999 :owrote:Meisje.... meisje...... MEISJE... EY MEISJE.... MEISJE!!!!
Hoer xD
Zo, net ff getankt, benzine is duur, tering!
Ff toepasselijke foto posten danwrote:het is vandaag nationale hoerendag![]()
\

Het pijltje wijst toch de andere kant op dan waar ik sta (stond)wrote:Van chukkels? al kreeg ik er 100 euro bij, dan nog niet
Van chukkels dan moet jij betalen!!wrote:Van chukkels? al kreeg ik er 100 euro bij, dan nog niet
Ik ben pimp jonge!wrote:Van chukkels dan moet jij betalen!!wrote:Van chukkels? al kreeg ik er 100 euro bij, dan nog niet
Geeft chukkels briefje van 100 *monopoly geld*wrote:Ik ben pimp jonge!wrote:Van chukkels dan moet jij betalen!!wrote:Van chukkels? al kreeg ik er 100 euro bij, dan nog niet
Shit manwrote:Voor de 2e x gezakt voor theorie
verdomme
En ik weet ook hoe dat voelt haha. 3x haal je het sws!wrote:Voor de 2e x gezakt voor theorie
verdomme
mss toch maar eens gaan lereN/wrote:Voor de 2e x gezakt voor theorie
verdomme
Ik kan dat hele boek dromen gekjewrote:mss toch maar eens gaan lereN/wrote:Voor de 2e x gezakt voor theorie
verdomme
balen manwrote:Voor de 2e x gezakt voor theorie
verdomme
Congratzwrote:chill, geslaagd voor theorie in 1 keer![]()
en dat terwijl ik voor al die oefentoetsen was gezakt![]()
nu maar ff lekker toa liedjes luisteren