me pa is zo weg, en dan vol de muziek aan 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
En weer werken . En chukkels antwoord je pm vanavond wel 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Die aflevering was gisteren eropwrote:http://www.facebook.com/KipDrordy
wie kent em niet
Stan, poke your grandma!wrote:Die aflevering was gisteren eropwrote:http://www.facebook.com/KipDrordy
wie kent em niet
oh ahha
Ik hou van m'n moeder. Na een middag 'hard' werken moest ik Chinees gaan halen. Had er helemaal geen zin in, maar moest toch gebeuren. Ik dus Chinees halen en daar stond een leuke gokkast. Even proberen dacht ik zo onder het wachten. 4 euro ingestopt en meteen bij de eerste klik al 2 sterren op 1 en 3. Dacht dat het toch niet ging gebeuren, maar toch vastgehouden en ja hoor, 3e ster viel ertussen. 200 punten! Daarna nog even doorgegaan beneden en toen kreeg ik 3 Wilds. Prijs 5 tot 100 en kreeg 50 punten. Nog een paar keer verder boven de 200 gekomen boven en toen uiteindelijk uitbetaald. Resultaat: 64,00 winst. Gratis kaartje Defqon ftw!
Ik ga nooit meer zeuren als ik Chinees moet halen
southpark aflevering over "24"
echt ge-ni-aal 
Echt hé, geniaalwrote:southpark aflevering over "24"echt ge-ni-aal
dankuwrote:Congratzwrote:chill, geslaagd voor theorie in 1 keer![]()
en dat terwijl ik voor al die oefentoetsen was gezakt![]()
nu maar ff lekker toa liedjes luisteren
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Its The Mind Of A Lunatick
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
WOEHOEEEEEEEE!!! 
Did you ever think as a hearse goes by
That you will be the next to die?
That you will be the next to die?
wrote:Ik hou van m'n moeder. Na een middag 'hard' werken moest ik Chinees gaan halen. Had er helemaal geen zin in, maar moest toch gebeuren. Ik dus Chinees halen en daar stond een leuke gokkast. Even proberen dacht ik zo onder het wachten. 4 euro ingestopt en meteen bij de eerste klik al 2 sterren op 1 en 3. Dacht dat het toch niet ging gebeuren, maar toch vastgehouden en ja hoor, 3e ster viel ertussen. 200 punten! Daarna nog even doorgegaan beneden en toen kreeg ik 3 Wilds. Prijs 5 tot 100 en kreeg 50 punten. Nog een paar keer verder boven de 200 gekomen boven en toen uiteindelijk uitbetaald. Resultaat: 64,00 winst. Gratis kaartje Defqon ftw!![]()
Jij bent toch zelf ook een Chinees, waarom kookt je moeder dan niet gewoon zelfwrote:Ik hou van m'n moeder. Na een middag 'hard' werken moest ik Chinees gaan halen. Had er helemaal geen zin in, maar moest toch gebeuren. Ik dus Chinees halen en daar stond een leuke gokkast. Even proberen dacht ik zo onder het wachten. 4 euro ingestopt en meteen bij de eerste klik al 2 sterren op 1 en 3. Dacht dat het toch niet ging gebeuren, maar toch vastgehouden en ja hoor, 3e ster viel ertussen. 200 punten! Daarna nog even doorgegaan beneden en toen kreeg ik 3 Wilds. Prijs 5 tot 100 en kreeg 50 punten. Nog een paar keer verder boven de 200 gekomen boven en toen uiteindelijk uitbetaald. Resultaat: 64,00 winst. Gratis kaartje Defqon ftw!![]()
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Lucky youwrote:Ik hou van m'n moeder. Na een middag 'hard' werken moest ik Chinees gaan halen. Had er helemaal geen zin in, maar moest toch gebeuren. Ik dus Chinees halen en daar stond een leuke gokkast. Even proberen dacht ik zo onder het wachten. 4 euro ingestopt en meteen bij de eerste klik al 2 sterren op 1 en 3. Dacht dat het toch niet ging gebeuren, maar toch vastgehouden en ja hoor, 3e ster viel ertussen. 200 punten! Daarna nog even doorgegaan beneden en toen kreeg ik 3 Wilds. Prijs 5 tot 100 en kreeg 50 punten. Nog een paar keer verder boven de 200 gekomen boven en toen uiteindelijk uitbetaald. Resultaat: 64,00 winst. Gratis kaartje Defqon ftw!![]()
STFU Kutrechter!wrote:Jij bent toch zelf ook een Chinees, waarom kookt je moeder dan niet gewoon zelfwrote:Ik hou van m'n moeder. Na een middag 'hard' werken moest ik Chinees gaan halen. Had er helemaal geen zin in, maar moest toch gebeuren. Ik dus Chinees halen en daar stond een leuke gokkast. Even proberen dacht ik zo onder het wachten. 4 euro ingestopt en meteen bij de eerste klik al 2 sterren op 1 en 3. Dacht dat het toch niet ging gebeuren, maar toch vastgehouden en ja hoor, 3e ster viel ertussen. 200 punten! Daarna nog even doorgegaan beneden en toen kreeg ik 3 Wilds. Prijs 5 tot 100 en kreeg 50 punten. Nog een paar keer verder boven de 200 gekomen boven en toen uiteindelijk uitbetaald. Resultaat: 64,00 winst. Gratis kaartje Defqon ftw!![]()
Dinsdagdipje?wrote:STFU Kutrechter!wrote:Jij bent toch zelf ook een Chinees, waarom kookt je moeder dan niet gewoon zelfwrote:Ik hou van m'n moeder. Na een middag 'hard' werken moest ik Chinees gaan halen. Had er helemaal geen zin in, maar moest toch gebeuren. Ik dus Chinees halen en daar stond een leuke gokkast. Even proberen dacht ik zo onder het wachten. 4 euro ingestopt en meteen bij de eerste klik al 2 sterren op 1 en 3. Dacht dat het toch niet ging gebeuren, maar toch vastgehouden en ja hoor, 3e ster viel ertussen. 200 punten! Daarna nog even doorgegaan beneden en toen kreeg ik 3 Wilds. Prijs 5 tot 100 en kreeg 50 punten. Nog een paar keer verder boven de 200 gekomen boven en toen uiteindelijk uitbetaald. Resultaat: 64,00 winst. Gratis kaartje Defqon ftw!![]()
-
E
solicitatie naar P-events en Rentall.eu!
hopen op reactie
hopen op reactie
Mooi kaartje voor mij duswrote:STFU Kutrechter!wrote:Jij bent toch zelf ook een Chinees, waarom kookt je moeder dan niet gewoon zelfwrote:Ik hou van m'n moeder. Na een middag 'hard' werken moest ik Chinees gaan halen. Had er helemaal geen zin in, maar moest toch gebeuren. Ik dus Chinees halen en daar stond een leuke gokkast. Even proberen dacht ik zo onder het wachten. 4 euro ingestopt en meteen bij de eerste klik al 2 sterren op 1 en 3. Dacht dat het toch niet ging gebeuren, maar toch vastgehouden en ja hoor, 3e ster viel ertussen. 200 punten! Daarna nog even doorgegaan beneden en toen kreeg ik 3 Wilds. Prijs 5 tot 100 en kreeg 50 punten. Nog een paar keer verder boven de 200 gekomen boven en toen uiteindelijk uitbetaald. Resultaat: 64,00 winst. Gratis kaartje Defqon ftw!![]()