1000
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Same. Kan er niet tegen.wrote:Ik hou niet van shirts die zo los zittenwrote:Waarom Slim Fit? Wat is het verschil met normaal, behalve dat SF strakker zit en je daardoor dus meer gaat zweten?
Heb ik wat gemist?wrote:Dankuwrote:Congratz robert
Ben geslaagd voor me praktijk examen, dus mag legaal autorijden 
Oh, op zo'n auto (lees: fiets) Gefeliciteerd!wrote:Ben geslaagd voor me praktijk examen, dus mag legaal autorijden
moet 8 april op 14+ party draaien :') hitjes parade 
Ik moest afgelopen zaterdag hitjes draaien. 
waarom zou dat moeten? gewoon draaien wat je zelf wilt
Saai hier op werk. In 1 uur tijd 2 keer aan het werk gemoeten om de telefoon op te nemen. Ben dus lekker schoolwerk aan het doen. Makkelijk geld verdienen zo 
Wat voor werk doe je dan? Receptioniste? Secretaresse?wrote:Saai hier op werk. In 1 uur tijd 2 keer aan het werk gemoeten om de telefoon op te nemen. Ben dus lekker schoolwerk aan het doen. Makkelijk geld verdienen zo
Sekslijn? Das inderdaad rustig overdag denk ik.wrote:Wat voor werk doe je dan? Receptioniste? Secretaresse?wrote:Saai hier op werk. In 1 uur tijd 2 keer aan het werk gemoeten om de telefoon op te nemen. Ben dus lekker schoolwerk aan het doen. Makkelijk geld verdienen zo
Administratief medewerker!wrote:Wat voor werk doe je dan? Receptioniste? Secretaresse?wrote:Saai hier op werk. In 1 uur tijd 2 keer aan het werk gemoeten om de telefoon op te nemen. Ben dus lekker schoolwerk aan het doen. Makkelijk geld verdienen zo
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Stem op mij! 
Zo weer klaar met me school opdrachten
Leuk dat arduino
not
Gestemd op Eef en ik ben klant bij Hi dus hij telt dubbel 
het is vandaag nationale hoerendag
en mijn vriendin heeft in haar www op hyves gezet
hahahahahahaha, nationale hoerendag? wie ga ik feliciteren?

en mijn vriendin heeft in haar www op hyves gezet
hahahahahahaha, nationale hoerendag? wie ga ik feliciteren?
weet niet :pwrote:dat was tog gister?
ze zei tegen mij dat het vandaag was
Zorgen dat het elke dag feest is!wrote:weet niet :pwrote:dat was tog gister?
dat is het ook welwrote:Zorgen dat het elke dag feest is!wrote:weet niet :pwrote:dat was tog gister?
maar het is wel achterlijk dat ze zelfs daarvoor een nationale dag van maken
Las het ook al in de WWW van The I's. Wat houdt dit in? Krijg je nu 50% korting op de Wallen? 
-
C
Meisje.... meisje...... MEISJE... EY MEISJE.... MEISJE!!!!
Hoer xD
Zo, net ff getankt, benzine is duur, tering!
Hoer xD
Zo, net ff getankt, benzine is duur, tering!