Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 819, 820, 821, 822, 823, 824, 825 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Steffnov schreef:
Project 141 schreef:
Net eens die Pattern 2 geluisterd waar iedereen het al maanden over heeft :P Vind er echt niks aan xd

Nog nooit eerder gehoord? Sowieso één van de weinige HS platen die mij dit jaar wél kan bekoren, luister het genre dan ook vrij weinig :P


Luister het genre ook nooit, en ga (oa vanwege leeftijd) ook niet naar zoveel feesten dat ik hem daar hoor en ook doorheb dat het Pattern 2 is. Denk dat ik wat HS betreft dan toch meer voor melodieus ga, als ik iets hards of 'Raw' wil pak ik wel hardcore. -.-

Heb ik precies zo hoor. Luister sowieso meer Hardcore, Dubstep en Drum & Bass dan Hardstyle. Maar Pattern 2 is, na Everything Changes, dan wel weer mijn favo Hardstyle plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Wat is het toch fijn om maandag vrij te hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woensdag ook wel hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
El Mare schreef:
Wat is het toch fijn om maandag vrij te nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
El Mare schreef:
Wat is het toch fijn om maandag vrij te hebben :P

Terwijl ik morgen weer veels te vroeg op moet, om te gaan vlammen op stage, ik ga nu me bed induiken, dat nachtje doorhalen maar weer eens a beetje inhalen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Me 1999e post :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En om die te krijgen post je maar ff? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Steffnov schreef:
Heb ik precies zo hoor. Luister sowieso meer Hardcore, Dubstep en Drum & Bass dan Hardstyle. Maar Pattern 2 is, na Everything Changes, dan wel weer mijn favo Hardstyle plaat.


Nou, Everything Changes vind ik dan al stuk beter, nog steeds geen :loving: ;)


Tja...wat trekt jou meer op HS gebied dan? As i said, luister het zelf ook veel minder dan andere genres he :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
En om die te krijgen post je maar ff? :lol:


Tuurlijk! Trouwens, dit is me 2000e :$

Edit: ELITE!! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mag nog wel ff flink posten dan xd

Nu nog even studio voetbal kijken en dan ook weer pitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Tsja sorry ken echt niks bij naam, pak ong 1 liveset per jaar mee qua HS :lol:

Kan natuurlijk ook. Krijg af en toe wat mee qua HS, daardoor ken ik er wat :P Een oudere plaat als The Machine - Butterfly of Equal Mindz - Hardminded op zijn tijd is wel vet though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ophidian as Raziel telt als Schranz toch? Meer ken ik niet, weet dat Day-Mar een paar Schranz platen heeft, maar verder...no clue.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:15 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Truste HT :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Project 141 schreef:
Truste HT :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Project 141 schreef:
Truste HT :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 23:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook voor mij gaat het lichtje uit.
Ruubiie schreef:
Jurheinen schreef:
Project 141 schreef:
Truste HT :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ook, ben gesloopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pussies, all of you xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

voor mij is het ook tijd om te gaan slapen. was weer een mooi weekend!
truste!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Woensdag ook wel hoor ^^


Idd ben woensdag ook vrij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ophidian as Raziel telt als Schranz toch? Meer ken ik niet, weet dat Day-Mar een paar Schranz platen heeft, maar verder...no clue.

Wat is schranz? Voor zover ik ken vind ik alles van ophidian ss raziel wel goed maar wat nou scranz is??? Explain.....;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Steffnov schreef:
Ophidian as Raziel telt als Schranz toch? Meer ken ik niet, weet dat Day-Mar een paar Schranz platen heeft, maar verder...no clue.

Wat is schranz? Voor zover ik ken vind ik alles van ophidian ss raziel wel goed maar wat nou scranz is??? Explain.....;)

Shranz is,volgens mij duitse hardtechno.

Correct my if im wrong :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 00:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Steffnov schreef:
Ophidian as Raziel telt als Schranz toch? Meer ken ik niet, weet dat Day-Mar een paar Schranz platen heeft, maar verder...no clue.

Wat is schranz? Voor zover ik ken vind ik alles van ophidian ss raziel wel goed maar wat nou scranz is??? Explain.....;)


Die platen wat Sandy Warez maakt zijn Schranz als ik mij niet vergis...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 08:05 
 

Môgèh
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 08:07 
 

Almighty schreef:
Môgèh

Mögéy
Vorige  1 ... 819, 820, 821, 822, 823, 824, 825 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic