Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 820, 821, 822, 823, 824, 825, 826 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 08:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Almighty schreef:
Môgèh

Mögéy


Môgéhl
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
KSwoosh schreef:
Almighty schreef:
Môgèh

Mögéy


Môgéhl
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeuj, had me ingeschreven voor een bijbaantje naast school en net teruggebeld om op gesprek te komen
Feesten komen weer in zicht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 09:47 
 

zaterdag aangenomen bij de Jumbo in gorssel.. nu eerst op school en vervolgens werken :D
voor mij dus ook genoeg feesten waar ik dit jaar nog heen kan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 09:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daar gaan we weer... weer een kansloos weekje school.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Daar gaan we weer... weer een kansloos weekje school.


same here.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 10:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemoregn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 11:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goedemorgen, zo weer naar het ziekenhuis... testjes doen :thumbdown: Saaiaii
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 11:34 
 
Hardtraxxer

Guudmurning Hardtraxx, zit weer lekker op school @ Den Bosch... lekker 4 uur nixuh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 11:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Had ook alleen de eerste 4 uur les, maar daar ga je toch niet heen man. Lekker uitslapen!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey, ik kom er net achter dat ik al een jaar en 5 dagen lid ben op Hardtraxx. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 11:48 
 
Hardtraxxer

:( ik moet ook nog eens een goed anderhalf uur reizen blehbleh..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slechts 10 minuten op het fietsje, moet half 1 op UT zijn, daarvoor nog ff snel lunchje scoren, anders word he weer druk bij de kassa's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Hey, ik kom er net achter dat ik al een jaar en 5 dagen lid ben op Hardtraxx. :D

Nog gefeliciteerd dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Hey, ik kom er net achter dat ik al een jaar en 5 dagen lid ben op Hardtraxx. :D


Haha nice, ik bijna 1 jaar. Op 3 oktober :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bijna 4 maanden :huillach:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:06 
 
Hardtraxxer

Wat blijven die AVIO podcast toch lekkuurrrrr :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Nando schreef:
Hey, ik kom er net achter dat ik al een jaar en 5 dagen lid ben op Hardtraxx. :D


Haha nice, ik bijna 1 jaar. Op 3 oktober :P

Ik op 7 oktober 2 jaar :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

Anco schreef:
Wat blijven die AVIO podcast toch lekkuurrrrr :$


Ja best wel lekker idd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bijna 2 jaartjes. Maar een actief lid wil ik mezelf niet echt noemen, zoveel post ik hier niet eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik bijna 2 jaartjes. Maar een actief lid wil ik mezelf niet echt noemen, zoveel post ik hier niet eens.


in 2 jaar tijd 11140 posts

vind ik aardig wat :D

ik 3 jaartjes lid en maar 2236 posts :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 14:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zijn er nog mensen met leuke verhalen ofzo heb iets te lezen nodig.
Verveel me hier de tering.... :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 14:25 
 

Nando schreef:
Hey, ik kom er net achter dat ik al een jaar en 5 dagen lid ben op Hardtraxx. :D

Ik 1 jaar min 9 dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 14:28 
 

Zoo... Corsoweekend voorbij op naar maandag en dinsdag
Ofwel feesten en afbreken

Ben zelf gebroken door het duwen... Maar een 9e plek helaas... Had meer ingezeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Zoo... Corsoweekend voorbij op naar maandag en dinsdag
Ofwel feesten en afbreken

Ben zelf gebroken door het duwen... Maar een 9e plek helaas... Had meer ingezeten

Van de?
Vorige  1 ... 820, 821, 822, 823, 824, 825, 826 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic