MôgéhlKSwoosh wrote:MögéyAlmighty wrote:Môgèh
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)
Active topics in Off-Topic
Moderators
patrickjeb wrote:MôgéhlKSwoosh wrote:MögéyAlmighty wrote:Môgèh
Jeuj, had me ingeschreven voor een bijbaantje naast school en net teruggebeld om op gesprek te komen
Feesten komen weer in zicht
Feesten komen weer in zicht
-
D
zaterdag aangenomen bij de Jumbo in gorssel.. nu eerst op school en vervolgens werken
voor mij dus ook genoeg feesten waar ik dit jaar nog heen kan!
voor mij dus ook genoeg feesten waar ik dit jaar nog heen kan!
Daar gaan we weer... weer een kansloos weekje school.
same here.The Indicator wrote:Daar gaan we weer... weer een kansloos weekje school.
Goedemorgen, zo weer naar het ziekenhuis... testjes doen
Saaiaii
-
AHardtraxxer
- 395 posts member since 2010
- last seen Apr 2018
Guudmurning Hardtraxx, zit weer lekker op school @ Den Bosch... lekker 4 uur nixuh!
Had ook alleen de eerste 4 uur les, maar daar ga je toch niet heen man. Lekker uitslapen!! 
Hey, ik kom er net achter dat ik al een jaar en 5 dagen lid ben op Hardtraxx. 
-
AHardtraxxer
- last seen Apr 2018
Slechts 10 minuten op het fietsje, moet half 1 op UT zijn, daarvoor nog ff snel lunchje scoren, anders word he weer druk bij de kassa's.
Nog gefeliciteerd dan.Nando wrote:Hey, ik kom er net achter dat ik al een jaar en 5 dagen lid ben op Hardtraxx.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Haha nice, ik bijna 1 jaar. Op 3 oktoberNando wrote:Hey, ik kom er net achter dat ik al een jaar en 5 dagen lid ben op Hardtraxx.
-
AHardtraxxer
- last seen Apr 2018
Wat blijven die AVIO podcast toch lekkuurrrrr 
Ik op 7 oktober 2 jaarHoofdcoach wrote:Haha nice, ik bijna 1 jaar. Op 3 oktoberNando wrote:Hey, ik kom er net achter dat ik al een jaar en 5 dagen lid ben op Hardtraxx.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Ja best wel lekker idd!Anco wrote:Wat blijven die AVIO podcast toch lekkuurrrrr
Ik bijna 2 jaartjes. Maar een actief lid wil ik mezelf niet echt noemen, zoveel post ik hier niet eens.
in 2 jaar tijd 11140 postsChukkels wrote:Ik bijna 2 jaartjes. Maar een actief lid wil ik mezelf niet echt noemen, zoveel post ik hier niet eens.
vind ik aardig wat
ik 3 jaartjes lid en maar 2236 posts
Zijn er nog mensen met leuke verhalen ofzo heb iets te lezen nodig.
Verveel me hier de tering....
Verveel me hier de tering....
-
B
Ik 1 jaar min 9 dagen.Nando wrote:Hey, ik kom er net achter dat ik al een jaar en 5 dagen lid ben op Hardtraxx.
-
C
Zoo... Corsoweekend voorbij op naar maandag en dinsdag
Ofwel feesten en afbreken
Ben zelf gebroken door het duwen... Maar een 9e plek helaas... Had meer ingezeten
Ofwel feesten en afbreken
Ben zelf gebroken door het duwen... Maar een 9e plek helaas... Had meer ingezeten