Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 818, 819, 820, 821, 822, 823, 824 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoe heet dat nummer ook alweer? die vannacht wel 10 duizend keer is gedraaid op Q-base?

Hij gaat zo:

GO AWAY! bambambambambam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
hoe heet dat nummer ook alweer? die vannacht wel 10 duizend keer is gedraaid op Q-base?

Hij gaat zo:

GO AWAY! bambambambambam.




the reb3ls - pattern 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja!!! Dankje :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlimax meets Matrix? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net op RTL Nieuws: een terugblik op 9-11.
Onder Swedish House Mafia - One zie je het Amerikaanse leger even het leven van duizenden kapot maken. Ik heb met verbazing zitten kijken. Echt walgelijk gewoon. Hoe bedoel je propaganda? :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:21 
 

The Anim0l schreef:
oostzaner schreef:
hoe heet dat nummer ook alweer? die vannacht wel 10 duizend keer is gedraaid op Q-base?

Hij gaat zo:

GO AWAY! bambambambambam.




the reb3ls - pattern 2

Damn, mijn ideale feest gemist dus :/

The Anim0l schreef:
Qlimax meets Matrix? :D

???????
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
oostzaner schreef:
hoe heet dat nummer ook alweer? die vannacht wel 10 duizend keer is gedraaid op Q-base?

Hij gaat zo:

GO AWAY! bambambambambam.




the reb3ls - pattern 2


leef jij onder een steen ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
The Anim0l schreef:
Qlimax meets Matrix? :D

???????



Dit is neo uit de matrixx, geen zin om uit te leggen hoe en wat.
Lang verhaal :P
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:31 
 

The Anim0l schreef:
Qlimax meets Matrix? :D

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:46 
 

Of je hebt als vrouw zo'n profiel foto op hyves

http://sarah13579.hyves.nl/

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:55 
 

hardaddict schreef:
Almighty schreef:
The Anim0l schreef:
Qlimax meets Matrix? :D

???????



Dit is neo uit de matrixx, geen zin om uit te leggen hoe en wat.
Lang verhaal :P
Afbeelding

NOD32 blokt je link :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:56 
 

Zo maar eens weer aan Band Of Brothers wagen, morgen weer een lange dag school :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:07 
 

pff ik ga mn bed maar weer in xd ik ben kapot :P
en morgen er weer vroeg uit -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
pff ik ga mn bed maar weer in xd ik ben kapot :P
en morgen er weer vroeg uit -.-

+1 ik moet morgen de bus hebben van 7:18. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is het toch fijn om op maandags pas om 9 uur op te moeten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Wat is het toch fijn om op maandags pas om 11 uur op te moeten :P


En normaal op maandag vrij te zijn

En op dinsdag ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk slapen, het kan weer!
hopelijk morgen wat minder last van mn mond... alles doet zeer daarbinnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Net eens die Pattern 2 geluisterd waar iedereen het al maanden over heeft :P Vind er echt niks aan xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Net eens die Pattern 2 geluisterd waar iedereen het al maanden over heeft :P Vind er echt niks aan xd

Nog nooit eerder gehoord? Sowieso één van de weinige HS platen die mij dit jaar wél kan bekoren, luister het genre dan ook vrij weinig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:45 
 

tommetjeuh schreef:
Project 141 schreef:
Net eens die Pattern 2 geluisterd waar iedereen het al maanden over heeft :P Vind er echt niks aan xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

blijven indrukwekkende beelden van 9/11 @ sbs
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die ging hard gister!!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
blijven indrukwekkende beelden van 9/11 @ sbs


Jup, zit het ook te kijken, blijft triest
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk track om je eens goed op uit te leven, vooral aan het einde van een feest :cool: Psycho is ook zo'n briljant voorbeeld van een track die je liever aan het einde van de dag/nacht hoort om alles er nog ff uit te persen.
Vorige  1 ... 818, 819, 820, 821, 822, 823, 824 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic