Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 817, 818, 819, 820, 821, 822, 823 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ruubiie schreef:
jeetje!!! wat een onweer hier in utrecht :corn: echt alleen maar verlichte hemel, is echt ongelooflijk :O , volgens mij heb ik in al mn jaren, dit nog nooit meegemaakt..

Dit verplaatst zich volgens Buienradar naar Weeze. Happy us! :yay:


Ach beetje regen ga je niet dood van :P
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hehe, ik ga me bed maar is opzoeken, helft van q-base is alweer voorbij :O , tijd gaat echt hard, zelfs als je moederziel alleen op je kamertje zit te kijken naar het onweer :lol:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 03:38 
 

die maat van me gaat volgend jaar niet meer mee.
boswachter bedankt voor de vips. en volgend jaar weer vip.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 05:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hehe eindelijk thuis effe wat eten en dan slapen. de onweere trok aan ons voorbij dus weeze heb geluk gehad :D
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoooo weer een nieuwe dag aangebroken :yay: ben een stuk vrolijker dan gister merk ik alweer :D
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 11:41 
 
Hardtraxx Addict

Gisteren op de heenweg naar de discotheek zag je het onweer echt tekeer gaan. Prachtig die verlichte wolken ^^
Dan moest ik toch nog ff The Sound Of The Thunder spelen in de auto :D
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben eindelijk eens fit na een feest van Q-Dance! :yay:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 13:51 
 

Chukkels schreef:
Ik ben eindelijk eens fit na een feest van Q-Dance! :yay:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 14:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eerste voetbal wedstrijd weer gespeeld, en Jezus wat ging dat nergens over 8 tegen 11, 2de helft 2 spelers van hun die met ons mee speelde. Gewoon kansloos verloren met 0-12...
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

haha wij hebben gister met 12-0 gewonnen xd
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 14:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Martin schreef:
haha wij hebben gister met 12-0 gewonnen xd

Wij hebben dit jaar iets met 12, we zijn het 12de hebben 12 spelers en nu 12-0 verliezen...
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 14:40 
 
Artiest

zie iets komisch voor me ogen ontpoppen twitter van een meisje:

Citaat:
RT@ ... Wat een aso bijeenkomst in brummen zeg,ik schaam m voor mn dorp ! Sla jezelf als je daarbij bent ยป pardon? Je ziet me en dan tweet je dat?


en dan tweet ze dit:

Citaat:
Sla jezelf als je weet dat je vriendje vreemdgaat


:lol: bitch fight via twitter, fuck yeah! >.<
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Martin schreef:
haha wij hebben gister met 12-0 gewonnen xd

Wij hebben dit jaar iets met 12, we zijn het 12de hebben 12 spelers en nu 12-0 verliezen...

En eindigen als 12e van de 12 teams? En komen uit 012? Hebben een wedstrijd op 12-12-2012?

(12 spelers en maar 8 in het veld?)

@ Skedoedelefloeps
:corn: account?
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 14:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
mikeee schreef:
Martin schreef:
haha wij hebben gister met 12-0 gewonnen xd

Wij hebben dit jaar iets met 12, we zijn het 12de hebben 12 spelers en nu 12-0 verliezen...

En eindigen als 12e van de 12 teams? En komen uit 012? Hebben een wedstrijd op 12-12-2012?

(12 spelers en maar 8 in het veld?)

@ Skedoedelefloeps
:corn: account?

Haha, team bestaat uit 12 man 2 niet op komen dagen, 1 kon niet en 1 geblezeerd.
Kom uit Alkmaar dus niet 012 ;)
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spelen allemaal met rugnummer 12? Topscorer met 12 goals? Hebben altijd de 12e man achter je? Worden 12 keer per wedstrijd gepanneerd? Hebben een passing van 12%?
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 15:16 
 

WTF!#

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 16:36 
 

qlimax?
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 16:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ojah die stond in die qbase krant.
Stond voor de rest niks bijzonders in trouwens
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ojah die stond in die qbase krant.
Stond voor de rest niks bijzonders in trouwens


nee klopt, hoop dat de trailer aankomende week volgt
deze foto doet me denken aan qlimax 2008
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo vandaag bij de dokter geweest, ben voor 30% ongeveer mijn zicht kwijt :')

Gister in een te felle lamp gekeken, waardoor mijn ogen zijn verbrand :') Ziet er ook niet uit :lol: vuurrood eromheen xd
Wel klote :cry:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Zo vandaag bij de dokter geweest, ben voor 30% ongeveer mijn zicht kwijt :')

Gister in een te felle lamp gekeken, waardoor mijn ogen zijn verbrand :') Ziet er ook niet uit :lol: vuurrood eromheen xd
Wel klote :cry:

Zo'n blindegeleidehond trekt wel chicks aan hoor :aww:

Always look on the bri~ oh wait.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Zo vandaag bij de dokter geweest, ben voor 30% ongeveer mijn zicht kwijt :')

Gister in een te felle lamp gekeken, waardoor mijn ogen zijn verbrand :') Ziet er ook niet uit :lol: vuurrood eromheen xd
Wel klote :cry:


Ojo das wel heftig man :(
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:36 
 

Steffnov schreef:
roberttt schreef:
Zo vandaag bij de dokter geweest, ben voor 30% ongeveer mijn zicht kwijt :')

Gister in een te felle lamp gekeken, waardoor mijn ogen zijn verbrand :') Ziet er ook niet uit :lol: vuurrood eromheen xd
Wel klote :cry:

Zo'n blindegeleidehond trekt wel chicks aan hoor :aww:

Always look on the bri~ oh wait.

:lol:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:41 
 

roberttt schreef:
Zo vandaag bij de dokter geweest, ben voor 30% ongeveer mijn zicht kwijt :')

Chronisch?
Vorige  1 ... 817, 818, 819, 820, 821, 822, 823 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic