Ach beetje regen ga je niet dood vanChukkels wrote:Dit verplaatst zich volgens Buienradar naar Weeze. Happy us!Ruubiie wrote:jeetje!!! wat een onweer hier in utrechtecht alleen maar verlichte hemel, is echt ongelooflijk :O , volgens mij heb ik in al mn jaren, dit nog nooit meegemaakt..
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)
Active topics in Off-Topic
Moderators
hehe, ik ga me bed maar is opzoeken, helft van q-base is alweer voorbij :O , tijd gaat echt hard, zelfs als je moederziel alleen op je kamertje zit te kijken naar het onweer 
-
E
die maat van me gaat volgend jaar niet meer mee.
boswachter bedankt voor de vips. en volgend jaar weer vip.
boswachter bedankt voor de vips. en volgend jaar weer vip.
hehe eindelijk thuis effe wat eten en dan slapen. de onweere trok aan ons voorbij dus weeze heb geluk gehad 
zoooo weer een nieuwe dag aangebroken
ben een stuk vrolijker dan gister merk ik alweer 
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Gisteren op de heenweg naar de discotheek zag je het onweer echt tekeer gaan. Prachtig die verlichte wolken
Dan moest ik toch nog ff The Sound Of The Thunder spelen in de auto
Dan moest ik toch nog ff The Sound Of The Thunder spelen in de auto
Ik ben eindelijk eens fit na een feest van Q-Dance! 
-
E
Chukkels wrote:Ik ben eindelijk eens fit na een feest van Q-Dance!

Eerste voetbal wedstrijd weer gespeeld, en Jezus wat ging dat nergens over 8 tegen 11, 2de helft 2 spelers van hun die met ons mee speelde. Gewoon kansloos verloren met 0-12...
haha wij hebben gister met 12-0 gewonnen 
Wij hebben dit jaar iets met 12, we zijn het 12de hebben 12 spelers en nu 12-0 verliezen...Martin wrote:haha wij hebben gister met 12-0 gewonnen
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
zie iets komisch voor me ogen ontpoppen twitter van een meisje:
bitch fight via twitter, fuck yeah! 
en dan tweet ze dit:RT@ ... Wat een aso bijeenkomst in brummen zeg,ik schaam m voor mn dorp ! Sla jezelf als je daarbij bent » pardon? Je ziet me en dan tweet je dat?
Sla jezelf als je weet dat je vriendje vreemdgaat
En eindigen als 12e van de 12 teams? En komen uit 012? Hebben een wedstrijd op 12-12-2012?mikeee wrote:Wij hebben dit jaar iets met 12, we zijn het 12de hebben 12 spelers en nu 12-0 verliezen...Martin wrote:haha wij hebben gister met 12-0 gewonnen
(12 spelers en maar 8 in het veld?)
@ Skedoedelefloeps
Haha, team bestaat uit 12 man 2 niet op komen dagen, 1 kon niet en 1 geblezeerd.Steffnov wrote:En eindigen als 12e van de 12 teams? En komen uit 012? Hebben een wedstrijd op 12-12-2012?mikeee wrote:Wij hebben dit jaar iets met 12, we zijn het 12de hebben 12 spelers en nu 12-0 verliezen...Martin wrote:haha wij hebben gister met 12-0 gewonnen
(12 spelers en maar 8 in het veld?)
@ Skedoedelefloeps
account?
Kom uit Alkmaar dus niet 012
Spelen allemaal met rugnummer 12? Topscorer met 12 goals? Hebben altijd de 12e man achter je? Worden 12 keer per wedstrijd gepanneerd? Hebben een passing van 12%?
-
E
WTF!#

-
E
qlimax?
Ojah die stond in die qbase krant.
Stond voor de rest niks bijzonders in trouwens
nee klopt, hoop dat de trailer aankomende week volgtPommer wrote:Ojah die stond in die qbase krant.
deze foto doet me denken aan qlimax 2008
Zo vandaag bij de dokter geweest, ben voor 30% ongeveer mijn zicht kwijt :')
Gister in een te felle lamp gekeken, waardoor mijn ogen zijn verbrand :') Ziet er ook niet uit
vuurrood eromheen
Wel klote
Gister in een te felle lamp gekeken, waardoor mijn ogen zijn verbrand :') Ziet er ook niet uit
Wel klote
Zo'n blindegeleidehond trekt wel chicks aan hoorroberttt wrote:Zo vandaag bij de dokter geweest, ben voor 30% ongeveer mijn zicht kwijt :')
Gister in een te felle lamp gekeken, waardoor mijn ogen zijn verbrand :') Ziet er ook niet uitvuurrood eromheen
![]()
Wel klote
Always look on the bri~ oh wait.
Ojo das wel heftig manroberttt wrote:Zo vandaag bij de dokter geweest, ben voor 30% ongeveer mijn zicht kwijt :')
Gister in een te felle lamp gekeken, waardoor mijn ogen zijn verbrand :') Ziet er ook niet uitvuurrood eromheen
![]()
Wel klote
-
T
Steffnov wrote:Zo'n blindegeleidehond trekt wel chicks aan hoorroberttt wrote:Zo vandaag bij de dokter geweest, ben voor 30% ongeveer mijn zicht kwijt :')
![]()
Wel klote
Always look on the bri~ oh wait.
-
S
Chronisch?roberttt wrote:Zo vandaag bij de dokter geweest, ben voor 30% ongeveer mijn zicht kwijt :')