STAN- schreef:
Ruubiie schreef:
wie zit er vanavond zielig achter zijn computertje? te wachten tot het zondag word.. en dan eindelijk deze verschrikkelijke kwelling voorbij is?
C'est moi. Naja, ben in ieder geval alleen thuis. De buurtjes geven een feestje dus eindelijk een keer geen gezeik over die-pokkeherrie-die-godverdomme-een-keer-zachter-moet. Pilsje erbij en hopen dat ik geen smsjes krijg van mensen die wel naar kjoebees zijn waarin ze vragen of ik baal

heb k dus ook al

, van meerdere mensen gehad vandaag, maarja.. kheb q-dance radio al aangezet, zo ben ik er toch nog een beetje bij.. q-base uitzending begint vanaf 22:00 toch?