Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 816, 817, 818, 819, 820, 821, 822 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
mrazura schreef:
Een sexbeurt en 10 bier voor 11 munten. Meneer biscuit waar vind ik feestcafe de koets?
Het is trouwens groter dan, dat je in het feestcafe bent geweest betekent niet dat je de nederlandse taal mag neuken.

dat het iets met de overheid te maken heeft nemen we dan wel voor lief neem ik aan.


Mja de kut van de sexbeurt is gesponsord door de overheid? Femke Halsema? Marleen Barth? Jolande Sap? Vragen, vragen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
tommetjeuh schreef:
mrazura schreef:
Een sexbeurt en 10 bier voor 11 munten. Meneer biscuit waar vind ik feestcafe de koets?
Het is trouwens groter dan, dat je in het feestcafe bent geweest betekent niet dat je de nederlandse taal mag neuken.

dat het iets met de overheid te maken heeft nemen we dan wel voor lief neem ik aan.


Mja de kut van de sexbeurt is gesponsord door de overheid? Femke Halsema? Marleen Barth? Jolande Sap? Vragen, vragen...



of zou het een adoptiekind zijn? gesponsord door de overheid,
biscuit valt op minderjarigen eh! dat is algemeen bekend dus ik denk dat het meer richting adoptiekind gaat dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wil naar q-baseeeeeee :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Biscuit, kun jij niet het aankoopbeleid van Feyenoord regelen als jij voor 11 munten 10 bier krijgt en een sekspartij? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fak, net brief dat lesgeld moet betalen, gelukkig kan het in termijnen, maar moet ook nog gedeelte van rijbewijs betalen.. Dat worden weinig feesten voor mij de aankomende 4/5 maanden.. (1x in 2 maanden)

Edit: Nu uitgerekend dat ik in oktober en november 15 euro over hou, misschien geen thrilogy/loudness dus..
Balen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 14:34 
 

jammer man :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ga waarschijnlijk met het zelfde probleem zitten, daarom sla ik q-base ook over, moet alles zelf betalen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ik dus ook, ouders hebben het geld er ook niet voor :P
Naja jammer dan, volgend jaar gewoon 3 dubbel dik inhalen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://en.wikipedia.org/wiki/Gaylord_Fa ... al_Stadium

lol wie noemt zn stadion nou zo :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 15:46 
 

:lol: nu ik alles heb terug gelezen van vanochtend moest ik er zelf ook wel om lachen :P
ik was zoo kwaad. maar ja flink wat op dusja.
en nou brak...... meid geholpen met de auto die niet wilde starten. en vanavond rustig meeten en dan zondag normaal doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ik wil naar q-baseeeeeee :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 17:15 
 

iemand nog precies 2 kaarten over voor vanavond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
http://en.wikipedia.org/wiki/Gaylord_Family_Oklahoma_Memorial_Stadium

lol wie noemt zn stadion nou zo :lol: :lol:

Waarom zoek jij op Gaylord Family? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
iemand nog precies 2 kaarten over voor vanavond?

Voor Q-Base? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 17:30 
 

Chukkels schreef:
biscuit schreef:
iemand nog precies 2 kaarten over voor vanavond?

Voor Q-Base? :P

jup 2 maten van me willen ook nog wel mee. maar mocht er niks te koop staan dan laat ik ze vooraaan bij de kassa kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie gaat er naar The Viper???
Lichtblauwe aussie broek, Wit/Zwart/Lichtblauw aussie jasje, Zonnebril, EA pet, Sigaar in me mik, check je vanavond! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wie zit er vanavond zielig achter zijn computertje? te wachten tot het zondag word.. en dan eindelijk deze verschrikkelijke kwelling voorbij is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
wie zit er vanavond zielig achter zijn computertje? te wachten tot het zondag word.. en dan eindelijk deze verschrikkelijke kwelling voorbij is?

C'est moi. Naja, ben in ieder geval alleen thuis. De buurtjes geven een feestje dus eindelijk een keer geen gezeik over die-pokkeherrie-die-godverdomme-een-keer-zachter-moet. Pilsje erbij en hopen dat ik geen smsjes krijg van mensen die wel naar kjoebees zijn waarin ze vragen of ik baal :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Ruubiie schreef:
wie zit er vanavond zielig achter zijn computertje? te wachten tot het zondag word.. en dan eindelijk deze verschrikkelijke kwelling voorbij is?

C'est moi. Naja, ben in ieder geval alleen thuis. De buurtjes geven een feestje dus eindelijk een keer geen gezeik over die-pokkeherrie-die-godverdomme-een-keer-zachter-moet. Pilsje erbij en hopen dat ik geen smsjes krijg van mensen die wel naar kjoebees zijn waarin ze vragen of ik baal :(


heb k dus ook al :P , van meerdere mensen gehad vandaag, maarja.. kheb q-dance radio al aangezet, zo ben ik er toch nog een beetje bij.. q-base uitzending begint vanaf 22:00 toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 20:35 
 

ZO, ff snel een updatetje.... kom net terug uit de tent met zwarte handen... heerlijk dat corso
nu slapen tot 3 en dan weer naar de tent terug!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 20:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een bazen film is dat tog UP! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
tommetjeuh schreef:
http://en.wikipedia.org/wiki/Gaylord_Family_Oklahoma_Memorial_Stadium

lol wie noemt zn stadion nou zo :lol: :lol:

Waarom zoek jij op Gaylord Family? :huh:

Ik keek naar de lijst van swerelds grootste stadions xd dan valt zon naam wel op ineens :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het is ook echt gewoon totaal compleet dood op hardtraxx :( niet leuk dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeetje!!! wat een onweer hier in utrecht :corn: echt alleen maar verlichte hemel, is echt ongelooflijk :O , volgens mij heb ik in al mn jaren, dit nog nooit meegemaakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
jeetje!!! wat een onweer hier in utrecht :corn: echt alleen maar verlichte hemel, is echt ongelooflijk :O , volgens mij heb ik in al mn jaren, dit nog nooit meegemaakt..

Dit verplaatst zich volgens Buienradar naar Weeze. Happy us! :yay:
Vorige  1 ... 816, 817, 818, 819, 820, 821, 822 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic