Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 815, 816, 817, 818, 819, 820, 821 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Vandaag te horen gekregen dat een collega van me kanker in z'n tong heeft. Ook nog een kwaadaardige variant, maar het is verder nog niet uitgezaaid. 2 jaar geleden is ie door z'n hoofd geschoten bij een wedstrijd van PSV, hij mag z'n kind niet meer zien. Ze moeten hem wel hebben zeg.

Zo, triest zeg.


Maar hoe kun je door je hoofd worden geschoten bij een wedstrijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 21:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ja, was niet bij een wedstrijd, maar na afloop. Kregen ruzie (volgens mij psv-supporters onderling), en is toen neergeschoten. Heeft het toen ook maar op het nippertje gered, maar is er daarna wel redelijk snel bovenop gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ff up kijken wat een bazen film is dat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 22:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
ff up kijken wat een bazen film is dat :worship:

Heerlijk, vooral die vogel is een baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heren van het goede leven..

ik ga naar mn bedje toe! morgen half 4 het wekkertje weer, daarna teamfoto maken, en een loodzware wedstrijd voor de boeg!

maarrrrrrr, ik wilde jullie nog even fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucking supaaaaaaaaaaaaaaaaduuuuuuupaaaaaaaaaaaaaaaaaa veel muchos plezier wensen voor Q-Baas..
space ze iedereen! ga TE hard los daar! laat iedereen maar even zien waar hardtraxx toe in staat is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit setje opgenomen :-).. komt asap een download link

01. Dutch Master - You Are The Sound
02. Scope DJ - Stargazer
03. The R3bels - Shine
04. Tuneboy - Regenerate It
05. Amazed - Directly Behind You
06. Zatox - So High
07. Beat Providers - Firebird (Original Mix)
08. Coone Ft. Nikkita - Monstah
09. Zany Ft. Noisecontrollers - Delomelancum
10. Alphaverb & Interactable One - Trauma
11. The R3bels - Pattern 1
12. Zany - Widowmaker (Phuture Noize Remix)
13. The Anarchist - The Skreetch
14. Artic - Fuck the Fake Shit
15. Redvious - Bizarre Surreal
16. Slim Shore & B-Front - Scary Noises
17. Adaro - The Haunter of The Dark
18. The Beholder & Zany - Welcome the Darkness

Uurtje knallen voor op heenreis naar Q-Base :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga eens lekker pitten en goed uitrusten voor morgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 00:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Dit setje opgenomen :-).. komt asap een download link

01. Dutch Master - You Are The Sound
02. Scope DJ - Stargazer
03. The R3bels - Shine
04. Tuneboy - Regenerate It
05. Amazed - Directly Behind You
06. Zatox - So High
07. Beat Providers - Firebird (Original Mix)
08. Coone Ft. Nikkita - Monstah
09. Zany Ft. Noisecontrollers - Delomelancum
10. Alphaverb & Interactable One - Trauma
11. The R3bels - Pattern 1
12. Zany - Widowmaker (Phuture Noize Remix)
13. The Anarchist - The Skreetch
14. Artic - Fuck the Fake Shit
15. Redvious - Bizarre Surreal
16. Slime Shore & B-Front - Scary Noises
17. Adaro - The Haunter of The Dark
18. The Beholder & Zany - Welcome the Darkness

Uurtje knallen voor op heenreis naar Q-Base :-)


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan beuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 01:07 
 
Hardtraxx Veteran

Tijd om te slapen, morgen is de grote dag! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 02:20 
 

fack..


wat er zo gebeurd na een snelle sexbeurt.


eerst win je 2 keer en dan moet je 11 munten dokken omdat je 10 bier gewonnen hebt.

reetneukerij.

iedereeen mag mn reet kussen. ik heb t er mee gehad kut feestcafe de koets.


11 bier en 3 glazen champagne.

en facking 10 munten schuld staaan :( >.<


kut overheid,
loop naar de klote.

ALS IEMAND DIT OF ANDERE DELEN ALS ONDERSCHRIFT ZET HEEFT DIEGENE EEN GROOT PROBLEEM!
EN DAN BEDOEL IK OOK ECHT GROOT. GROTER ALS JAN PETERBALKENDE.

HOEREN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 08:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha echt telkens als ik denk dat jij niet meer bullshit op m'n beeldscherm kan produceren, omdat het simpelweg onmogelijk is voor een mens met gezond verstand... flik je het toch om alles te overtreffen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 10:01 
 
Hardtraxx Veteran

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Afbeelding


Baaaaaaaaaaaaas :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

overheid...sexbeurt..munten...feestcafe?.... waar de fuck heb je het over gast :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha ok dit gaat echt nergens over :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
fack..


wat er zo gebeurd na een snelle sexbeurt.


eerst win je 2 keer en dan moet je 11 munten dokken omdat je 10 bier gewonnen hebt.

reetneukerij.

iedereeen mag mn reet kussen. ik heb t er mee gehad kut feestcafe de koets.


11 bier en 3 glazen champagne.

en facking 10 munten schuld staaan :( >.<


kut overheid,
loop naar de klote.

ALS IEMAND DIT OF ANDERE DELEN ALS ONDERSCHRIFT ZET HEEFT DIEGENE EEN GROOT PROBLEEM!
EN DAN BEDOEL IK OOK ECHT GROOT. GROTER ALS JAN PETERBALKENDE.

HOEREN.


Cool story bro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha geweldig wakker worden zo :lol: ach gast zo te lezen heb je iedergeval een sexbeurt gehad en met een beetje geluk was ze nog ouder dan 15 ook. Dus niet zo klagen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Haha echt telkens als ik denk dat jij niet meer bullshit op m'n beeldscherm kan produceren, omdat het simpelweg onmogelijk is voor een mens met gezond verstand... flik je het toch om alles te overtreffen :worship:

:worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoo, lekker gewerkt net, en zodalijk maar is even een potje voetballen en dan vanavond of pommeren met mn familie, of pommeren in een kroeg, of thuis gewoon pommeren!
oftewel.. TODAY IS BIIIIIIIIG POMMERDAY :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een sexbeurt en 10 bier voor 11 munten. Meneer biscuit waar vind ik feestcafe de koets?
Het is trouwens groter dan, dat je in het feestcafe bent geweest betekent niet dat je de nederlandse taal mag neuken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Een sexbeurt en 10 bier voor 11 munten. Meneer biscuit waar vind ik feestcafe de koets?
Het is trouwens groter dan, dat je in het feestcafe bent geweest betekent niet dat je de nederlandse taal mag neuken.

dat het iets met de overheid te maken heeft nemen we dan wel voor lief neem ik aan.
Vorige  1 ... 815, 816, 817, 818, 819, 820, 821 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic