Komt goed man! Zie je dan misschien de 16e!Parvuz wrote:Mijn respect heb je. haha. Ik ben er waarscheinlijk wel aanwezig. Dus bier!
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik ga je bekijken in SansRefuze wrote:Komt goed man! Zie je dan misschien de 16e!Parvuz wrote:Mijn respect heb je. haha. Ik ben er waarscheinlijk wel aanwezig. Dus bier!
Dat mag natuurlijk ook!roberttt wrote:Ik ga je bekijken in SansRefuze wrote:Komt goed man! Zie je dan misschien de 16e!Parvuz wrote:Mijn respect heb je. haha. Ik ben er waarscheinlijk wel aanwezig. Dus bier!
Heb denk ik een van der gijp shirtje aan.Refuze wrote:Komt goed man! Zie je dan misschien de 16e!Parvuz wrote:Mijn respect heb je. haha. Ik ben er waarscheinlijk wel aanwezig. Dus bier!
G1LL wrote:Ben niet zo heeeel goed met reversejes, is dit beetje goede lijst? :
01. DHHD - Funky Shit (Original Mix)
02. Geck-O - I Eat Woofers
03. Soutstylers - Pwoap!
04. Wavolizer & Sogma - No Time For Breakdown
05. Showtek - Seid Ihr Bereit
06. Zatox - Vintage (Intro Only)
07. Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass (DJ Activator Remix)
08. Thera & Geck-O - Ding Dong
09. Phrantic - Freestyle (Geck-O Oldskool Remix)
10. Evil Z - The End Of Time (Deception Transformed Mix)
11. Donkey Rollers - Ruff
12. Teknoid - Edge Of Darkness
13. Acti & Darook MC - Welcome To The Record Shop
14. K-Traxx - Little Red Noisy Thing (Wildstylez Remix)
15. The R3bels - Bionicle
16. Wavolizer Ft DJ Thera & Geck-O - Two And A Half Kings
17. Activator - Back In The Days
18. Catatonic Overload & Geck-O - Rotten From The Inside
Opzich wel een prima lijstje, zijn natuurlijk altijd platen die anders kunnen maar het idee met alleen maarreversed bass platen in een setje is baas.
conqratzzszszsszsGreenX wrote:Rijbewijs gehaald

Iemand een rijbewijs kopen? Ik mag hem toch een half jaar niet gebruiken... 
Gefeliciteerd manGreenX wrote:Rijbewijs gehaald
In de afgelopen weken was er een talentroom dj contest actief voor de aankomende Dangerouzmind editie van 16 september. Uit een selectie zijn 13 dj’s gekomen die met behulp van sociale media stemmen konden verzamelen voor een plek in de line-up. Op 9 september is om 16:00 uur bekend geworden dat de volgende zes dj’s de contest hebben gewonnen:
-Refuze
-Demian
-D'Cepticon
-Defector
-Laytech
-Dymonic
Wij feliciteren de winnaars met de gewonnen plek en zullen ze in de timetable van de Talentroom plaatsen!
WOOOHOOOO!
Iedereen enorm bedankt die op mij heeft gestemd, dankzij jullie heb ik de eerste plaats weten te behalen!
-Refuze
-Demian
-D'Cepticon
-Defector
-Laytech
-Dymonic
Wij feliciteren de winnaars met de gewonnen plek en zullen ze in de timetable van de Talentroom plaatsen!
WOOOHOOOO!
Iedereen enorm bedankt die op mij heeft gestemd, dankzij jullie heb ik de eerste plaats weten te behalen!
Dat gaat je geld koste he, dat snap je wel..
wij stemmen niet voor niets
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Nee ik heb iets van 5 keer voor je gestemd
Guestmix op RazorFM een idee?
(a) mag ik een dj regelenRamirez wrote:Nee ik heb iets van 5 keer voor je gestemd![]()
-
G
van je vrienden moet je het hebben bleek vandaag maar weer 
wat een vieze naaistreek van een maat van mij, hij zou meegaan naar qbase, en laat me vanmiddag weten dat ie ineens niet meer mee gaat... vieze lijer...
gelukkig heb ik onze beste HT'er Nando die ook vanaf het begin aanwezig is!
ik snap die maat van mij echt niet, het was zij n laatste feest, en zegt ie dat ie ineens geen zin meer heeft, wat een trieste kut.
wat een vieze naaistreek van een maat van mij, hij zou meegaan naar qbase, en laat me vanmiddag weten dat ie ineens niet meer mee gaat... vieze lijer...
gelukkig heb ik onze beste HT'er Nando die ook vanaf het begin aanwezig is!
ik snap die maat van mij echt niet, het was zij n laatste feest, en zegt ie dat ie ineens geen zin meer heeft, wat een trieste kut.
Waar heb ik dat toch eerder gehoordKSwoosh wrote:van je vrienden moet je het hebben bleek vandaag maar weer
gelukkig heb ik onze beste HT'er Nando die ook vanaf het begin aanwezig is!![]()
Owja en net een nieuwe telefoon besteld
Jongetje, daar gaan we toch niet moeilijk over doen!?roberttt wrote:Dat gaat je geld koste he, dat snap je wel..
Krijg jij van mij een pilsje in Sans!
Herkenbaar, helaasKSwoosh wrote:van je vrienden moet je het hebben bleek vandaag maar weer
gelukkig heb ik onze beste HT'er Nando die ook vanaf het begin aanwezig is!![]()
Vandaag te horen gekregen dat een collega van me kanker in z'n tong heeft. Ook nog een kwaadaardige variant, maar het is verder nog niet uitgezaaid. 2 jaar geleden is ie door z'n hoofd geschoten bij een wedstrijd van PSV, hij mag z'n kind niet meer zien. Ze moeten hem wel hebben zeg.
wat vinden jullie van deze track? View on YouTube
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Niet slecht voor twee 16-jarige.
Sounds mogen nog wel wat voller.
-
G
jesus christus... ik hoop dat ie het haalt.wootum wrote:Vandaag te horen gekregen dat een collega van me kanker in z'n tong heeft. Ook nog een kwaadaardige variant, maar het is verder nog niet uitgezaaid. 2 jaar geleden is ie door z'n hoofd geschoten bij een wedstrijd van PSV, hij mag z'n kind niet meer zien. Ze moeten hem wel hebben zeg.