Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 814, 815, 816, 817, 818, 819, 820 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 13:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Mijn respect heb je. haha. Ik ben er waarscheinlijk wel aanwezig. Dus bier!


Komt goed man! Zie je dan misschien de 16e!
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 13:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
Parvuz schreef:
Mijn respect heb je. haha. Ik ben er waarscheinlijk wel aanwezig. Dus bier!


Komt goed man! Zie je dan misschien de 16e!


Ik ga je bekijken in Sans xd
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 13:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Refuze schreef:
Parvuz schreef:
Mijn respect heb je. haha. Ik ben er waarscheinlijk wel aanwezig. Dus bier!


Komt goed man! Zie je dan misschien de 16e!


Ik ga je bekijken in Sans xd


Dat mag natuurlijk ook!
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
Parvuz schreef:
Mijn respect heb je. haha. Ik ben er waarscheinlijk wel aanwezig. Dus bier!


Komt goed man! Zie je dan misschien de 16e!

Heb denk ik een van der gijp shirtje aan. :P
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ben niet zo heeeel goed met reversejes, is dit beetje goede lijst? :

01. DHHD - Funky Shit (Original Mix)
02. Geck-O - I Eat Woofers
03. Soutstylers - Pwoap!
04. Wavolizer & Sogma - No Time For Breakdown
05. Showtek - Seid Ihr Bereit
06. Zatox - Vintage (Intro Only)
07. Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass (DJ Activator Remix)
08. Thera & Geck-O - Ding Dong
09. Phrantic - Freestyle (Geck-O Oldskool Remix)
10. Evil Z - The End Of Time (Deception Transformed Mix)
11. Donkey Rollers - Ruff
12. Teknoid - Edge Of Darkness
13. Acti & Darook MC - Welcome To The Record Shop
14. K-Traxx - Little Red Noisy Thing (Wildstylez Remix)
15. The R3bels - Bionicle
16. Wavolizer Ft DJ Thera & Geck-O - Two And A Half Kings
17. Activator - Back In The Days
18. Catatonic Overload & Geck-O - Rotten From The Inside



Opzich wel een prima lijstje, zijn natuurlijk altijd platen die anders kunnen maar het idee met alleen maarreversed bass platen in een setje is baas.
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rijbewijs gehaald :yay:
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 14:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

GreenX schreef:
Rijbewijs gehaald :yay:

conqratzzszszsszs

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand een rijbewijs kopen? Ik mag hem toch een half jaar niet gebruiken... -.-
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 15:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

GreenX schreef:
Rijbewijs gehaald :yay:

Gefeliciteerd man
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 16:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In de afgelopen weken was er een talentroom dj contest actief voor de aankomende Dangerouzmind editie van 16 september. Uit een selectie zijn 13 dj’s gekomen die met behulp van sociale media stemmen konden verzamelen voor een plek in de line-up. Op 9 september is om 16:00 uur bekend geworden dat de volgende zes dj’s de contest hebben gewonnen:

-Refuze
-Demian
-D'Cepticon
-Defector
-Laytech
-Dymonic

Wij feliciteren de winnaars met de gewonnen plek en zullen ze in de timetable van de Talentroom plaatsen!

WOOOHOOOO!
Iedereen enorm bedankt die op mij heeft gestemd, dankzij jullie heb ik de eerste plaats weten te behalen!
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha gefeliciteerd! :P
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 16:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Haha gefeliciteerd! :P
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 17:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat gaat je geld koste he, dat snap je wel..

wij stemmen niet voor niets
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

Nee ik heb iets van 5 keer voor je gestemd xd

Guestmix op RazorFM een idee? :P
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 17:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Nee ik heb iets van 5 keer voor je gestemd xd

Guestmix op RazorFM een idee? :P


(a) mag ik een dj regelen :lol:
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 18:21 
 

van je vrienden moet je het hebben bleek vandaag maar weer -.-
wat een vieze naaistreek van een maat van mij, hij zou meegaan naar qbase, en laat me vanmiddag weten dat ie ineens niet meer mee gaat... vieze lijer...
gelukkig heb ik onze beste HT'er Nando die ook vanaf het begin aanwezig is! :beer:
ik snap die maat van mij echt niet, het was zij n laatste feest, en zegt ie dat ie ineens geen zin meer heeft, wat een trieste kut.
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
van je vrienden moet je het hebben bleek vandaag maar weer -.-
wat een vieze naaistreek van een maat van mij, hij zou meegaan naar qbase, en laat me vanmiddag weten dat ie ineens niet meer mee gaat... vieze lijer...
gelukkig heb ik onze beste HT'er Nando die ook vanaf het begin aanwezig is! :beer:
ik snap die maat van mij echt niet, het was zij n laatste feest, en zegt ie dat ie ineens geen zin meer heeft, wat een trieste kut.


Waar heb ik dat toch eerder gehoord :whistle:

Owja en net een nieuwe telefoon besteld :yay:
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 18:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Dat gaat je geld koste he, dat snap je wel..

wij stemmen niet voor niets


Jongetje, daar gaan we toch niet moeilijk over doen!?
Krijg jij van mij een pilsje in Sans! :P
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
van je vrienden moet je het hebben bleek vandaag maar weer -.-
wat een vieze naaistreek van een maat van mij, hij zou meegaan naar qbase, en laat me vanmiddag weten dat ie ineens niet meer mee gaat... vieze lijer...
gelukkig heb ik onze beste HT'er Nando die ook vanaf het begin aanwezig is! :beer:
ik snap die maat van mij echt niet, het was zij n laatste feest, en zegt ie dat ie ineens geen zin meer heeft, wat een trieste kut.


Herkenbaar, helaas
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 19:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vandaag te horen gekregen dat een collega van me kanker in z'n tong heeft. Ook nog een kwaadaardige variant, maar het is verder nog niet uitgezaaid. 2 jaar geleden is ie door z'n hoofd geschoten bij een wedstrijd van PSV, hij mag z'n kind niet meer zien. Ze moeten hem wel hebben zeg.
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah gadver das wel lelijk zeg, sterkte ermee :thumbup:
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 20:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

wat vinden jullie van deze track? http://www.youtube.com/user/Cybernatics ... s83yjzAWYQ
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 20:12 
 
Hardtraxx Veteran

Niet slecht voor twee 16-jarige. :) Sounds mogen nog wel wat voller.
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 20:13 
 

wootum schreef:
Vandaag te horen gekregen dat een collega van me kanker in z'n tong heeft. Ook nog een kwaadaardige variant, maar het is verder nog niet uitgezaaid. 2 jaar geleden is ie door z'n hoofd geschoten bij een wedstrijd van PSV, hij mag z'n kind niet meer zien. Ze moeten hem wel hebben zeg.

jesus christus... ik hoop dat ie het haalt.
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik wist niet eens dat dat kon, kanker in je tong. vreemde ziekte.
en je moet ook maar geluk hebben dat je een kogel door je hoofd overleefd.
ik hoop ook dat ie het red.
Vorige  1 ... 814, 815, 816, 817, 818, 819, 820 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic