Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 813, 814, 815, 816, 817, 818, 819 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ik zit nog steeds onder de tafel, gaat te keer hiero!

Staat de computer bij jou tegenwoordig ook al onder de tafel?
Bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
roberttt schreef:
Ik zit nog steeds onder de tafel, gaat te keer hiero!

Staat de computer bij jou tegenwoordig ook al onder de tafel?

Laptop mee genomen! altijd belangrijk tijdens zo'n nood situatie!
Bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
roberttt schreef:
Ik zit nog steeds onder de tafel, gaat te keer hiero!

Staat de computer bij jou tegenwoordig ook al onder de tafel?


Vind ik leuk

roberttt schreef:
Ik zit nog steeds onder de tafel, gaat te keer hiero!


Wat is er nu nog aan het handje dan? :P
Bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:34 
 

El Mare schreef:
GreenX schreef:
Jup omgeving arnhem ook gevoeld niet extreem ofzo.


Maar wel zoveel dat ik me helemaal het leplazarus schrok xd

Ik dus ook :lol:

Dikke kut upc, hele dag al geen internet meer. En helpdesk ook wachttijd van +20mn :/
Bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb hier niks gemerkt.
Bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

overstroming, blikseminslag, tornado's. Hier een foto uit mijn raam.

Afbeelding

eng jo :surrender:
Bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Das ne grote stofzuiger!! :oh:
Bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I lol'd :lol:
Bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Epicentrum lag in Boxmeer, dat is hier vrij dichtbij. Vond het best vet eigenlijk, schrok wel.
Bericht Geplaatst op 08 sep 2011 23:21 
 

lul niet, epicentrum lag in Xanten op 7 km diepte. in de groeven in zuid-limburg zijn waarnemingen opgetekend.
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 00:32 
 

Pffff, een uur later naar bed als geplant doordat ik me laptop weer es verneukt had xd
Eerst een ntldr fout, daarna bootmgr fout, die was gelukkig makkelijk op te lossen met een recovery cd :P
En nu: truste HT!
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brak...waarom ging ik ook alweer uit?

...

Oh ja -.-
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedemorgen Hardtraxx! ^^
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 11:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen, Weekend :yay: .
Zo even lekker fitnessen en daarna autorijles.
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

Hallo mensen!

Vanmiddag heb ik mijn 2de sollicitatie gesprek bij een bedrijf! ^^

Wish me luck! :P
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker vroeg uit. Dit weekend vol pilsen.
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben niet zo heeeel goed met reversejes, is dit beetje goede lijst? :

01. DHHD - Funky Shit (Original Mix)
02. Geck-O - I Eat Woofers
03. Soutstylers - Pwoap!
04. Wavolizer & Sogma - No Time For Breakdown
05. Showtek - Seid Ihr Bereit
06. Zatox - Vintage (Intro Only)
07. Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass (DJ Activator Remix)
08. Thera & Geck-O - Ding Dong
09. Phrantic - Freestyle (Geck-O Oldskool Remix)
10. Evil Z - The End Of Time (Deception Transformed Mix)
11. Donkey Rollers - Ruff
12. Teknoid - Edge Of Darkness
13. Acti & Darook MC - Welcome To The Record Shop
14. K-Traxx - Little Red Noisy Thing (Wildstylez Remix)
15. The R3bels - Bionicle
16. Wavolizer Ft DJ Thera & Geck-O - Two And A Half Kings
17. Activator - Back In The Days
18. Catatonic Overload & Geck-O - Rotten From The Inside
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 13:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goeiemiddag. :)
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 13:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hallo Mensen,

Om 15:00 sluit de DJ wedstrijd van Lucky. Diegene met de meeste social likes (Facebook, Hyves en Google+) staat 16 September in Lucky.

Ik kom nog 5 stemmen tekort om bovenaan te eindigen. Ik heb jullie hulp nodig!

Stemmen kan via deze link: http://goo.gl/hgFVj

P.S
Als ik 16 September op Dangerouzmind sta en iedereen die ik tegenkom van Hardtraxx krijgt 1 pilsje!
(Moet je wel gestemd hebben natuurlijk)
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 13:42 
 
Hardtraxx Veteran

Nogmaals gestemd. :P
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 13:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Nogmaals gestemd. :P


Enorm bedankt!
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 13:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Omkoperij noemen we dat :P
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 13:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Omkoperij noemen we dat :P


Ja ik moet toch wat :P
In Lucky draaien is ook niet niks dus heb er wel wat voor over
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 13:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Hallo mensen!

Vanmiddag heb ik mijn 2de sollicitatie gesprek bij een bedrijf! ^^

Wish me luck! :P

I Wish you luck :oh:
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn respect heb je. haha. Ik ben er waarscheinlijk wel aanwezig. Dus bier!
Vorige  1 ... 813, 814, 815, 816, 817, 818, 819 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic