Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 812, 813, 814, 815, 816, 817, 818 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 18:38 
 
Hardtraxx Veteran

hardaddict schreef:
Weet iemand mischien de toelatings eisen van de havo?
ik ben heb ik vmbo kader diploma en straks een mbo niveau 2 diploma


Ik denk wel dat je aan je ABN moet werken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
hardaddict schreef:
Weet iemand mischien de toelatings eisen van de havo?
ik ben heb ik vmbo kader diploma en straks een mbo niveau 2 diploma


Ik denk wel dat je aan je ABN moet werken. :P


En een niveau 4 MBO diploma is 'required' of een HAVO diploma natuurlijk :P
Trouwens bedoel je voor de HAVO of voor het HBO?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 19:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
hardaddict schreef:
Weet iemand mischien de toelatings eisen van de havo?
ik ben heb ik vmbo kader diploma en straks een mbo niveau 2 diploma


Ik denk wel dat je aan je ABN moet werken. :P


Eerst moet jou spelling correct wezen. Daarna moet je een diploma halen op het niveau vmbo GT (ofzo), of mbo niv 3/4.

Of je moet zo heilig boontje zijn en super cijfers hebben nu op Kader, dan kan je meteen wel naar havo toe.

HBO:

Heb je mbo niveau 4 voor nodig, of niveau 3 en dan mag je een toets maken ( mits je 21 bent ). Als je die dan haalt, mag je er ook heen :)


Meende dat het zo was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ramirez schreef:
hardaddict schreef:
Weet iemand mischien de toelatings eisen van de havo?
ik ben heb ik vmbo kader diploma en straks een mbo niveau 2 diploma


Ik denk wel dat je aan je ABN moet werken. :P


En een niveau 4 MBO diploma is 'required' of een HAVO diploma natuurlijk :P
Trouwens bedoel je voor de HAVO of voor het HBO?


Voor HAVO,
Doe nu veiligheid en vakmanschap niveau 2, en ik zit te twijfelen tussen het korps mariniers of straaljager piloot.
Maar bij het kmars heb ik baangarantie omdat ik voor grop word opgeleid.
Maar bij de luchtmacht zoeken ze nu ook weer mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan is het volgens mij wat robbert zei :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Dan is het volgens mij wat robbert zei :P

Mijn vakken(nl, rekenen en engels) die ik nu heb op niveau 2 zijn allemaal op TL niveau, zouden die dan ook voldoende voor HAVO kunnen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 19:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
patrickjeb schreef:
Dan is het volgens mij wat robbert zei :P

Mijn vakken(nl, rekenen en engels) die ik nu heb op niveau 2 zijn allemaal op TL niveau, zouden die dan ook voldoende voor HAVO kunnen zijn?


Piloot 'KAN' je doen met MBO Elektro techniek niveau 4, maar dan moet je wel een uitblinker zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
hardaddict schreef:
patrickjeb schreef:
Dan is het volgens mij wat robbert zei :P

Mijn vakken(nl, rekenen en engels) die ik nu heb op niveau 2 zijn allemaal op TL niveau, zouden die dan ook voldoende voor HAVO kunnen zijn?


Piloot 'KAN' je doen met MBO Elektro techniek niveau 4, maar dan moet je wel een uitblinker zijn ;)


Ja klopt, maar ik wil graag naar de luchtmacht dan.
Daar is de minimale eis HAVO met Nederlands, Engels en Wiskunde een 6.
Ag ik zie wel over 1,5 jaar klaar ben met VEVA dan word het denk ik kmars of HAVO
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waajooooooooooo aardbeving :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:07 
 

El Mare schreef:
Waajooooooooooo aardbeving :/

zieke shit idd
mn kamer shit wel es als een bus voorbij rijd, maar dit was echt extreem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niets gevoeld. Altijd saai in Enschede :huillach:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd een bus of een zware vrachtwagen, maar dit was een stuk meer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik voelde het net ook, ik zit tegen een muur aan en die ging kats heen en weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jup omgeving arnhem ook gevoeld niet extreem ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Niks van gemerkt hier xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niks gevoeld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook geen idee over wat voor aardbeving jullie het hebben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GreenX schreef:
Jup omgeving arnhem ook gevoeld niet extreem ofzo.


Maar wel zoveel dat ik me helemaal het leplazarus schrok xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik woon ergens bij amersfoort in de buurt, wel in gelderland, echt niks gevoeld hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
GreenX schreef:
Jup omgeving arnhem ook gevoeld niet extreem ofzo.


Maar wel zoveel dat ik me helemaal het leplazarus schrok xd

Zo erg ja ? Had meer het idee wtf is dit, eerst kut beest(hond) ga weg. Maarja die kwam daarna piepend naar boven gelopen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GreenX schreef:
El Mare schreef:
GreenX schreef:
Jup omgeving arnhem ook gevoeld niet extreem ofzo.


Maar wel zoveel dat ik me helemaal het leplazarus schrok xd

Zo erg ja ? Had meer het idee wtf is dit, eerst kut beest(hond) ga weg. Maarja die kwam daarna piepend naar boven gelopen...


Ja ik schrok me echt helemaal te pletter :lol:

Citaat:
4.8 in Duitsland lees ik op twitter. En een huis in Kerkrade is ingestort wtf. Zelf niks gevoeld terwijl op Twitter meesten het wel hebben gevoeld, waarvan ook gewoon een paar dorpsgenoten


Komt van een ander forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pff dikke aardbeving hier, alle huizen kapot ! :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
GreenX schreef:
El Mare schreef:
Maar wel zoveel dat ik me helemaal het leplazarus schrok xd

Zo erg ja ? Had meer het idee wtf is dit, eerst kut beest(hond) ga weg. Maarja die kwam daarna piepend naar boven gelopen...


Ja ik schrok me echt helemaal te pletter :lol:

Citaat:
4.8 in Duitsland lees ik op twitter. En een huis in Kerkrade is ingestort wtf. Zelf niks gevoeld terwijl op Twitter meesten het wel hebben gevoeld, waarvan ook gewoon een paar dorpsgenoten


Komt van een ander forum.

Fail, site van de gelderlander ligt er uit. Maar het viel wel, mee iemand uit mijn straat voelde dan weer helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb niks gevoeld van die hele aardbeving maarja zal wel weer aan mij liggen
hele huis hier in paniek
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zit nog steeds onder de tafel, gaat te keer hiero!
Vorige  1 ... 812, 813, 814, 815, 816, 817, 818 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic