Ik denk wel dat je aan je ABN moet werken.hardaddict wrote:Weet iemand mischien de toelatings eisen van de havo?
ik ben heb ik vmbo kader diploma en straks een mbo niveau 2 diploma
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
En een niveau 4 MBO diploma is 'required' of een HAVO diploma natuurlijkRamirez wrote:Ik denk wel dat je aan je ABN moet werken.hardaddict wrote:Weet iemand mischien de toelatings eisen van de havo?
Trouwens bedoel je voor de HAVO of voor het HBO?
Eerst moet jou spelling correct wezen. Daarna moet je een diploma halen op het niveau vmbo GT (ofzo), of mbo niv 3/4.Ramirez wrote:Ik denk wel dat je aan je ABN moet werken.hardaddict wrote:Weet iemand mischien de toelatings eisen van de havo?
Of je moet zo heilig boontje zijn en super cijfers hebben nu op Kader, dan kan je meteen wel naar havo toe.
HBO:
Heb je mbo niveau 4 voor nodig, of niveau 3 en dan mag je een toets maken ( mits je 21 bent ). Als je die dan haalt, mag je er ook heen
Meende dat het zo was
Voor HAVO,patrickjeb wrote:En een niveau 4 MBO diploma is 'required' of een HAVO diploma natuurlijkRamirez wrote:Ik denk wel dat je aan je ABN moet werken.hardaddict wrote:Weet iemand mischien de toelatings eisen van de havo?
Trouwens bedoel je voor de HAVO of voor het HBO?
Doe nu veiligheid en vakmanschap niveau 2, en ik zit te twijfelen tussen het korps mariniers of straaljager piloot.
Maar bij het kmars heb ik baangarantie omdat ik voor grop word opgeleid.
Maar bij de luchtmacht zoeken ze nu ook weer mensen.
Dan is het volgens mij wat robbert zei 
Mijn vakken(nl, rekenen en engels) die ik nu heb op niveau 2 zijn allemaal op TL niveau, zouden die dan ook voldoende voor HAVO kunnen zijn?patrickjeb wrote:Dan is het volgens mij wat robbert zei
Piloot 'KAN' je doen met MBO Elektro techniek niveau 4, maar dan moet je wel een uitblinker zijnhardaddict wrote:Mijn vakken(nl, rekenen en engels) die ik nu heb op niveau 2 zijn allemaal op TL niveau, zouden die dan ook voldoende voor HAVO kunnen zijn?patrickjeb wrote:Dan is het volgens mij wat robbert zei
Ja klopt, maar ik wil graag naar de luchtmacht dan.roberttt wrote:Piloot 'KAN' je doen met MBO Elektro techniek niveau 4, maar dan moet je wel een uitblinker zijnhardaddict wrote:Mijn vakken(nl, rekenen en engels) die ik nu heb op niveau 2 zijn allemaal op TL niveau, zouden die dan ook voldoende voor HAVO kunnen zijn?patrickjeb wrote:Dan is het volgens mij wat robbert zei
Daar is de minimale eis HAVO met Nederlands, Engels en Wiskunde een 6.
Ag ik zie wel over 1,5 jaar klaar ben met VEVA dan word het denk ik kmars of HAVO
-
G
zieke shit iddEl Mare wrote:Waajooooooooooo aardbeving
mn kamer shit wel es als een bus voorbij rijd, maar dit was echt extreem!
Niets gevoeld. Altijd saai in Enschede :huillach:
Idd een bus of een zware vrachtwagen, maar dit was een stuk meer 
ik voelde het net ook, ik zit tegen een muur aan en die ging kats heen en weer.
Jup omgeving arnhem ook gevoeld niet extreem ofzo.
Ik heb ook geen idee over wat voor aardbeving jullie het hebben 
Maar wel zoveel dat ik me helemaal het leplazarus schrokGreenX wrote:Jup omgeving arnhem ook gevoeld niet extreem ofzo.
Ik woon ergens bij amersfoort in de buurt, wel in gelderland, echt niks gevoeld hoor!
Zo erg ja ? Had meer het idee wtf is dit, eerst kut beest(hond) ga weg. Maarja die kwam daarna piepend naar boven gelopen...El Mare wrote:Maar wel zoveel dat ik me helemaal het leplazarus schrokGreenX wrote:Jup omgeving arnhem ook gevoeld niet extreem ofzo.
Ja ik schrok me echt helemaal te pletterGreenX wrote:Zo erg ja ? Had meer het idee wtf is dit, eerst kut beest(hond) ga weg. Maarja die kwam daarna piepend naar boven gelopen...El Mare wrote:Maar wel zoveel dat ik me helemaal het leplazarus schrokGreenX wrote:Jup omgeving arnhem ook gevoeld niet extreem ofzo.
Komt van een ander forum.4.8 in Duitsland lees ik op twitter. En een huis in Kerkrade is ingestort wtf. Zelf niks gevoeld terwijl op Twitter meesten het wel hebben gevoeld, waarvan ook gewoon een paar dorpsgenoten
Pff dikke aardbeving hier, alle huizen kapot ! :o
Fail, site van de gelderlander ligt er uit. Maar het viel wel, mee iemand uit mijn straat voelde dan weer helemaal niks.El Mare wrote:Ja ik schrok me echt helemaal te pletterGreenX wrote:Zo erg ja ? Had meer het idee wtf is dit, eerst kut beest(hond) ga weg. Maarja die kwam daarna piepend naar boven gelopen...El Mare wrote: Maar wel zoveel dat ik me helemaal het leplazarus schrok![]()
Komt van een ander forum.4.8 in Duitsland lees ik op twitter. En een huis in Kerkrade is ingestort wtf. Zelf niks gevoeld terwijl op Twitter meesten het wel hebben gevoeld, waarvan ook gewoon een paar dorpsgenoten
Heb niks gevoeld van die hele aardbeving maarja zal wel weer aan mij liggen
hele huis hier in paniek
hele huis hier in paniek