Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 811, 812, 813, 814, 815, 816, 817 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 09:44 
 
Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Fijn, chukkels is flauwgevallen... :/


Epileptische aanval zelfs, bizar ! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En hoe weten jullie dat allemaal meteen, is het op het nieuws ofzo? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 10:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tzimmah Christian
Hoerenkots! Weekend in ziekenhuis blijven. Geen Q-Base voor mij. En een half jaar niet autorijden. Maar das minder erg dan #QB11 missen. :-(



Dat is mooi kut voor hem.. Maar is wel beter voor hem ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minder! :oh: Maar ik zou een half jaar niet mogen rijden erger vinden als QB missen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 10:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja inderdaad, daarom is het ook goed voor hem. Dit zat er ook wel aan te komen ..........

Maarja sterkte chukkelientje
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 10:58 
 

Weet niet maar hij kon ook niet tegen de stroboscopen enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 11:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ach ja hij vind q-base missen erger dan dat ie epileptische heeft.. Dus het valt wel mee :-)

Anders zou je het ook niet erg vinden als je Q-Base mist, want je gezondheid gaat denk ik wel voor op een feestje wat ieder jaar wordt gegeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 11:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Net een HT-meeting op de campus in Tilburg :P 2 leden aanwezig, boek overgenomen van Dream Chaser! :thumbsup:

:thumbup: HT meeting op de UVT, wie had dat ooit gedacht!

Nu lekker tussenuren tot kwart voor 3, verveling heerst..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha was ook maar een grapje over dat Q-Base erger is ;)

Die auto is een deel van mijn leven. Ik weet zeker dat ik totaal geen inspiratie heb om dingen te doen. Dit gaat echt een hel worden. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 11:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Haha was ook maar een grapje over dat Q-Base erger is ;)

Die auto is een deel van mijn leven. Ik weet zeker dat ik totaal geen inspiratie heb om dingen te doen. Dit gaat echt een hel worden. :(

Sterkte. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 13:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Huh wat is er nou gebeurd?

Wel klote man :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 14:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pfff, wat is het hier uitgestorven zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

Dood ik zeg het je! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 14:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zelf het drugs topic heeft het al voor meer dan een half uur opgegeven :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 14:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Zelf het drugs topic heeft het al voor meer dan een half uur opgegeven :oh:

trololol
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 15:41 
 

yay eindelijk een keer op tijd thuis ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 15:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
yay eindelijk een keer op tijd thuis ^^

ben alweer de hele tijd thuis .. kut school
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 16:28 
 

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 16:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dsfsdf
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Straks eens even gebruik maken van de koopavond en even wat met telefoontjes spelen. En daarna eens een beslissing nemen welke telefoon en welk abonnement ik ga nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 16:53 
 

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 17:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gewoon op m'n vrije dag de hele tijd huiswerk gemaakt, moet niet gekker worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 17:58 
 



:drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand mischien de toelatings eisen van de havo?
ik ben heb ik vmbo kader diploma en straks een mbo niveau 2 diploma
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 18:37 
 

hardaddict schreef:
Weet iemand mischien de toelatings eisen van de havo?
ik ben heb ik vmbo kader diploma en straks een mbo niveau 2 diploma

goed zat voor de havo
Vorige  1 ... 811, 812, 813, 814, 815, 816, 817 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic