Epileptische aanval zelfs, bizar !robkuh1990 wrote:Fijn, chukkels is flauwgevallen...
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
En hoe weten jullie dat allemaal meteen, is het op het nieuws ofzo? 
Tzimmah Christian
Hoerenkots! Weekend in ziekenhuis blijven. Geen Q-Base voor mij. En een half jaar niet autorijden. Maar das minder erg dan #QB11 missen. :-(
Dat is mooi kut voor hem.. Maar is wel beter voor hem ...
Hoerenkots! Weekend in ziekenhuis blijven. Geen Q-Base voor mij. En een half jaar niet autorijden. Maar das minder erg dan #QB11 missen. :-(
Dat is mooi kut voor hem.. Maar is wel beter voor hem ...
Minder!
Maar ik zou een half jaar niet mogen rijden erger vinden als QB missen..
Ja inderdaad, daarom is het ook goed voor hem. Dit zat er ook wel aan te komen ..........
Maarja sterkte chukkelientje
Maarja sterkte chukkelientje
-
C
Weet niet maar hij kon ook niet tegen de stroboscopen enzo
Ach ja hij vind q-base missen erger dan dat ie epileptische heeft.. Dus het valt wel mee :-)
Anders zou je het ook niet erg vinden als je Q-Base mist, want je gezondheid gaat denk ik wel voor op een feestje wat ieder jaar wordt gegeven
Anders zou je het ook niet erg vinden als je Q-Base mist, want je gezondheid gaat denk ik wel voor op een feestje wat ieder jaar wordt gegeven
Project 141 wrote:Net een HT-meeting op de campus in Tilburg2 leden aanwezig, boek overgenomen van Dream Chaser!
Nu lekker tussenuren tot kwart voor 3, verveling heerst..
Haha was ook maar een grapje over dat Q-Base erger is 
Die auto is een deel van mijn leven. Ik weet zeker dat ik totaal geen inspiratie heb om dingen te doen. Dit gaat echt een hel worden.
Die auto is een deel van mijn leven. Ik weet zeker dat ik totaal geen inspiratie heb om dingen te doen. Dit gaat echt een hel worden.
Sterkte.Chukkels wrote:Haha was ook maar een grapje over dat Q-Base erger is
Huh wat is er nou gebeurd?
Wel klote man
Wel klote man
Pfff, wat is het hier uitgestorven zeg..
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Dood ik zeg het je! 
Zelf het drugs topic heeft het al voor meer dan een half uur opgegeven 
trolololmikeee wrote:Zelf het drugs topic heeft het al voor meer dan een half uur opgegeven
-
G
yay eindelijk een keer op tijd thuis 
ben alweer de hele tijd thuis .. kut schoolKSwoosh wrote:yay eindelijk een keer op tijd thuis
-
G
-
Last edited by Guest on 12 Sep 2011 09:44, edited 1 time in total.
dsfsdf
Last edited by TiMOTHYb on 14 Sep 2011 14:02, edited 1 time in total.
Straks eens even gebruik maken van de koopavond en even wat met telefoontjes spelen. En daarna eens een beslissing nemen welke telefoon en welk abonnement ik ga nemen.
-
G
-
Last edited by Guest on 12 Sep 2011 11:14, edited 1 time in total.
Gewoon op m'n vrije dag de hele tijd huiswerk gemaakt, moet niet gekker worden.
Weet iemand mischien de toelatings eisen van de havo?
ik ben heb ik vmbo kader diploma en straks een mbo niveau 2 diploma
-
E
goed zat voor de havohardaddict wrote:Weet iemand mischien de toelatings eisen van de havo?