Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 810, 811, 812, 813, 814, 815, 816 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 22:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik half 9 :( op school zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doe met swoosh mee, weltruste gek! :kiss:
7 uur wekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 22:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga ook


goodnight
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

7.15 wekker, maar ga idd ook zo pitten, kwart voor 9 op school, dit keer met de bus, want het weer voor morgenvroeg wordt niet veel soeps :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Ik doe met swoosh mee, weltruste gek! :kiss:
7 uur wekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 23:04 
 

El Mare schreef:
Wat is vroeg? :P

half 10 op school, 8 uur wekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 23:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
El Mare schreef:
Wat is vroeg? :P

half 10 op school, 8 uur wekker

Dan ben ik er al uit! zit ik al in de auto...

zeur !
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 23:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Echt he :lol:


Ja normaal moet ik er 05:00 uit, vrijdag ook weer..

werken en dan naar school :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5 uur >.< Nja ik dinsdags 6 uur eruit, mja das altijd nog beter dan 5 uur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 23:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha nog vroeg :p dat 1ne uurtje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen toelatings test voor mn opleiding, trusten en wish me luck :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Haha nog vroeg :p dat 1ne uurtje xd


True, gelukkig maar 1 x in de week, enige nadeel is dat het in Arnep (Arnhem) is. Kutstad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 23:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Morgen nog lang dagje school, dan vrijdag weekend :innocent:
Nu ook maar naar bed morgen half 8 (wordt wss 8 uur) er uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 00:35 
 

over 8 uur gaat de tringtring weer. #naptime
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 00:35 
 

wtf, net een happy hardcore medly door een coverband xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 00:54 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
over 8 uur gaat de tringtring weer. #naptime


8:30 tringtring :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 07:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo ook weer naar school, gelukkig toch weer met de fiets, buien blijven me gespaard tot 9 uur, maar dan ben ik lekker binnen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 07:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goeiemorgen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 07:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

al een tijdje wakker, gedouchet wat gegeten enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 08:52 
 

goeie morgen
...
en weer naar school
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 09:21 
 
Hardtraxx Veteran

:( :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 09:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dar zitten we dan weer.... op school :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 09:31 
 

Fijn, chukkels is flauwgevallen... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 09:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen, lekker tot half 5 op school :yawn:
Vorige  1 ... 810, 811, 812, 813, 814, 815, 816 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic