Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 807, 808, 809, 810, 811, 812, 813 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ga trouwens ook mn naam veranderen, naar Asyrian, want Ravenwood gebruik ik NOOIT meer. alleen op hardtraxx.
En met Asyrian wil ik ook graag verder hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 11:55 
 
Hardtraxxer

Kheb niks te doeeeen op stage!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje Q-Base voor 40 euro!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tadaa naam veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Kaartje Q-Base voor 40 euro!


Heb je hem nog, zou je hem misschien ff kunnen vasthouden? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Kaartje Q-Base voor 40 euro!


Haha zonde je had beter kunnen wachten met kopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja prima Sander ;) En tsja Alex, ik wou geen risico's nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 13:07 
 

Mellow schreef:
Kheb niks te doeeeen op stage!


patiencen!!!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Ja prima Sander ;) En tsja Alex, ik wou geen risico's nemen :P


Maar je gaat wel nog? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Mr Lellebel schreef:
Ja prima Sander ;) En tsja Alex, ik wou geen risico's nemen :P


Maar je gaat wel nog? :P

Ik ga zeker :D Ik kan alleen gratis :$ Maar ik had al een kaartje gekocht dusja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsjonge jonge, wat een geluksvogels, Nando ook al zag ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja :P Nu alleen nog kaartje kwijtraken anders hebben we er niet zoveel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Asyrian schreef:
Tadaa naam veranderd.

Neeeeeeeeeeeeee, geen kraaienbos meer. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Asyrian schreef:
Tadaa naam veranderd.


Ik zou als ik jou was in je onderschrift zetten dat je eerst Ravenwood heette, voor de duidelijkheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Asyrian schreef:
Tadaa naam veranderd.

NEEEE!!
Ravenwood had emotionele waarde bij HT!!! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Asyrian schreef:
Tadaa naam veranderd.

NEEEE!!
Ravenwood had emotionele waarde bij HT!!! :P

Eigenlijk wel ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 16:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Weeeeekend :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Weeeeekend :beer:


Vakantie :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 16:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
wootum schreef:
Weeeeekend :beer:


Vakantie :beer:


Nog steeds of alweer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was het maar weekend! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Was het maar weekend! :(

x2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 17:21 
 

eindelijk weer thuis van school
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 17:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Het heeft totaal anderhalve week geduurd voordat ik mijn eerste college skipte.. Niet ontevreden :) ;)


Voor mij wordt morgen me eerste, oftewel: 1 dag langer vol gehouden :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vrijdag wordt mijn eerste, onnodige college van 3 tot 6. Geen zin in :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Parvuz schreef:
Asyrian schreef:
Tadaa naam veranderd.

NEEEE!!
Ravenwood had emotionele waarde bij HT!!! :P

Eigenlijk wel ja :P


ja helaas wel :P

Josh-T schreef:
Asyrian schreef:
Tadaa naam veranderd.


Ik zou als ik jou was in je onderschrift zetten dat je eerst Ravenwood heette, voor de duidelijkheid.


goed dat je het zegt, was het vanmorgen al van plan maar was het vergeten :$


edit:

Vorige  1 ... 807, 808, 809, 810, 811, 812, 813 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic