Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 806, 807, 808, 809, 810, 811, 812 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 23:08 
 

El Mare schreef:
Ik hoef morgen niet naar school, is ook wel eens lekker. Al heb ik dat iedere woensdag :P

Ik elke maandag en vrijdag :cool:

en morgen eigenlijk pas om 2 uur op school te zijn en dan paar uurtjes les, maar ik ga eerder naar school, zodat we met een paar man weer aan C++ gaan zitten ^^ verslavend dat coderen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 23:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Biertjes in terschelling. Lekker met nachos. Zo kroegen met windkracht 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maaar eens slapen, trusten mensen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ook zo, morgen vroeg ff naar een paar telefoonwinkels om wat telefoons uit te proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
El Mare schreef:
Ik hoef morgen niet naar school, is ook wel eens lekker. Al heb ik dat iedere woensdag :P

Ik elke maandag en vrijdag :cool:

Ik elke maandag en dinsdag :thumbup: Al had ik de dinsdag graag ingeruild voor de vrijdag. Dat word dus minder op donderdag en meer op zondag uitgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook lekker, nja mijn schoolweek is ook best fijn. Maandag 10.30 - 16.15, dinsdag 8.30 - 15.10, woensdag vrij, donderdag 8.45 - 15.00 en vrijdag ook. Enige nadeel trouwens van de dinsdag is dat ik naar Arnep moet en dus om 6 uur op moet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
KSwoosh schreef:
El Mare schreef:
Ik hoef morgen niet naar school, is ook wel eens lekker. Al heb ik dat iedere woensdag :P

Ik elke maandag en vrijdag :cool:

Ik elke maandag en dinsdag :thumbup: Al had ik de dinsdag graag ingeruild voor de vrijdag. Dat word dus minder op donderdag en meer op zondag uitgaan.


Zondag is de dag van de kerk :list: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy tering het gaat hier echt keihard tekeer :oh: kan echt niet slapen met die regen op het dak en onweer
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 23:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Holy tering het gaat hier echt keihard tekeer :oh: kan echt niet slapen met die regen op het dak en onweer

Echt he. Gaat onwijs hard tekeer. Zit je dan op zolder. Niet chill...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Zondag is de dag van de kerk :list: :mad:

Ik heb ooit een begin gemaakt (lees: anderhalve pagina) aan een betoog tegen geloof, en het ging best lekker. Gestopt toen ik mijn vriendin kreeg...met gelovige ouders xD (en zij ook enigszins, maar niet praktiserend oid).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 00:03 
 

dawasiknie schreef:
Rawbin schreef:
Holy tering het gaat hier echt keihard tekeer :oh: kan echt niet slapen met die regen op het dak en onweer

Echt he. Gaat onwijs hard tekeer. Zit je dan op zolder. Niet chill...

Alleen regen hier, lekker slaapweer ^^
#Naptime
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 00:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Holy tering het gaat hier echt keihard tekeer :oh: kan echt niet slapen met die regen op het dak en onweer

Da's juist lekker man. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes, yes, here we go!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

INCOMING!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Something that keeps you going :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 00:54 
 

truuuuuuuuuuste
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I am sorry
Please observe
I insist
Please observe
Crime does not pay
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 07:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moghe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 07:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een tijd jongens, echt waar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 08:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja hoor weer een uur te vroeg op school
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie morgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

woaaah net wakker :D over een uurtje maar is bedenken om aan te gaan kleden en dan werken van 12-5
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 09:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen,
Gelukkig maar 4 uurtjes les dus 12 uur weer uit ^^
Morgen lange kut dag half 9 tot half 5 :/
En dan vrijdag vrij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 10:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen iedereen.... lekker lange dag tot 5 uur en dan vrijdag een vrije dag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahaha ik heb net een Nitrouz City Bitch T-shirt gewonnen :P
Vorige  1 ... 806, 807, 808, 809, 810, 811, 812 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic