Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 808, 809, 810, 811, 812, 813, 814 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 18:32 
 

Wtf, ben je geschiedenis expert geworden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 18:57 
 

kan iemand mij uitlegggen wie junior waxx is?

iemand probeert mij te beweren dat hij/zij/hun internationaal bekend zijn?

:huh:



en goedkoop zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

avondje niks doen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 19:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
kan iemand mij uitlegggen wie junior waxx is?

iemand probeert mij te beweren dat hij/zij/hun internationaal bekend zijn?
:huh:
en goedkoop zijn?


Jump ofzo toch? Tek, iets in die richting. Internationaal bekend is misschien Belgiƫ en Frankrijk.

Het is een hij, en het zou in de geval hij/zij/zij zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
hardcoresjors schreef:
Was het maar weekend! :(

x2

x3
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 20:15 
 
Hardtraxx Veteran

hardaddict schreef:
Draidy schreef:
hardcoresjors schreef:
Was het maar weekend! :(

x2

x3


^45345345
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Asyrian schreef:
goed dat je het zegt, was het vanmorgen al van plan maar was het vergeten :$


edit:


Epic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:16 
 

Asyrian schreef:
Tadaa naam veranderd.

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ze moeten die namechanges echt verbieden -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad

Ik ga hem ook veranderen :



Zo wordt ie :

<(0.0)>
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:26 
 

Project 141 schreef:
Ze moeten die verneuking van de pagina's door berichten zoals die van jou Swoosh ook verbieden ;)

nee, dat is terecht als iemand zn naam van de almachtige Ravenwood naar het gare Asynogwa veranderd
moet ik gvd heel die naam weer opnieuw gaan leren
en die nieuwe nickname is ook niet uit te spreken
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Asyrian schreef:
Tadaa naam veranderd.

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ze moeten die namechanges echt verbieden -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ze moeten die verneuking van de pagina's door berichten zoals die van jou Swoosh ook verbieden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

inderdaad! over tot de orde vd dag..
en dat is...












niks dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
inderdaad! over tot de orde vd dag..
en dat is... Nederland zit in het EK!


of

Ruubiie schreef:
inderdaad! over tot de orde vd dag..
en dat is... hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:57 
 

patrickjeb schreef:
Ruubiie schreef:
inderdaad! over tot de orde vd dag..
en dat is... tetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
patrickjeb schreef:
Ruubiie schreef:
inderdaad! over tot de orde vd dag..
en dat is... tetten



Blijft epic :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en weg is de pagina :thumbup:

weet iemand wat er met ravenwood is gebeurt trouwens? ik heb die jongen al een tijdje niks zien posten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 22:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
en weg is de pagina :thumbup:

weet iemand wat er met ravenwood is gebeurt trouwens? ik heb die jongen al een tijdje niks zien posten?

wie ben jij nou weer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de almachtige QnalQut, met een namechange :thumbup: zul je wel even gemist hebben, maar ik heet vanaf nu dus Ruubiie, evenals mn naam op partyflock :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 22:12 
 

Ravenwood heeft z'n naam veranderd in Asyrian
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 22:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pfff :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
de almachtige QnalQut, met een namechange :thumbup: zul je wel even gemist hebben, maar ik heet vanaf nu dus Ruubiie, evenals mn naam op partyflock :thumbup:

Verdomme, vond QnalQut wel lollig. Waarom alle vette namen veranderen in onzin. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Ruubiie schreef:
de almachtige QnalQut, met een namechange :thumbup: zul je wel even gemist hebben, maar ik heet vanaf nu dus Ruubiie, evenals mn naam op partyflock :thumbup:

Verdomme, vond QnalQut wel lollig. Waarom alle vette namen veranderen in onzin. :cry:


ik vond QnalQut ook wel lollig,
tot je op elk feest aangesproken word met.. hee ik laat je kutje knalle.. etc etc etc etc... dan word je em aardig snel zat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 22:17 
 

Holy shit ik zit over de 4000 berichten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 22:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pff

ik heb lekker simpel : roberttt :thumbsup: :woot: :woot: :woot: :thumbsup: ^^


En op feesten hoef ik me naam niet eens te zeggen iedereen herkent me al :lol: Heel erg handig

Ik heb 12k berichten >.<
Vorige  1 ... 808, 809, 810, 811, 812, 813, 814 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic