Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 805, 806, 807, 808, 809, 810, 811 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Ik zie opeens heel veel olijfboompjes op m'n scherm.

Dan zit je op het goede niveau :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
maarten1410 schreef:
Post count omhoog aan het krikken? Tering.

Having funny :D

Ja....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Olijfboompje schreef:
maarten1410 schreef:
Post count omhoog aan het krikken? Tering.

Having funny :D

Ja....

Yes :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 21:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hij heeft overal de laatste post :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 21:03 
 

Heb je ban op PF ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hij heeft overal de laatste post :lol:

Ik had opeens zin om overal wat wijsheid neer te gooien ^^
Almighty schreef:
Heb je ban op PF ofzo?

Nog net niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of heb je geen baan meer, ben je gehackt of bezopen want dit is toch vrij kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 21:05 
 

Ja, ik hou het op het laatste
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Of heb je geen baan meer, ben je gehackt of bezopen want dit is toch vrij kansloos.

's Avonds werk ik niet.
Ik ben ook niet gehackt en ook niet bezopen :)

Kansloos vind ik het ook niet, maar ik wil best met je erover praten hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 21:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jezus Daniel ga wat nuttigs doen joh >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Jezus Daniel ga wat nuttigs doen joh >.<

Niet zo boos doen man :P

Ik voelde de behoefte om overal wat neer te zetten met betrekking tot mijn mening :P

Het is iig een forum en ik val niemand buiten offtopic lastig -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Jeeeeezus! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 21:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

WTF :P Loopt inderdaad door tot het onderste topic.

En hoeveel keer HT heb jij open staan Davey :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Afbeelding
Jeeeeezus! :P

Waarom the fuck heb jij zo vaak HT open staan? :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ten eerste een aantal dingen non-stop open staan:

Algemeen.
Feesten.
Hardstyle.
Nieuwe Tracks.
Hardstyle.
Off-Topic.

En dan CTRL- linkermuisknop op de topics waar ik het laatste bericht nog niet heb gelezen ;)
Telkens omstebeurten, dus eerst Algemeen, dan Feesten, dan Hardstyle enz. enz..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 21:16 
 

Frankert is combo breaker... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

woeiii!!! toch maar eens mn naam aangepast, vind dit wat meer up2date :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 21:19 
 

Ruubiie schreef:
woeiii!!! toch maar eens mn naam aangepast, vind dit wat meer up2date :D

GEEN Q?!?!?!?!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik heb ten eerste een aantal dingen non-stop open staan:

Algemeen.
Feesten.
Hardstyle.
Nieuwe Tracks.
Hardstyle.
Off-Topic.

En dan CTRL- linkermuisknop op de topics waar ik het laatste bericht nog niet heb gelezen ;)
Telkens omstebeurten, dus eerst Algemeen, dan Feesten, dan Hardstyle enz. enz..

Aah zo, chill ^^

Ik zit eigenlijk altijd alleen op offtopic en check vaak hardstyle livesets en releases :P
Banaanslak schreef:
Frankert is combo breaker... :(

Helaasch :(
Ruubiie schreef:
woeiii!!! toch maar eens mn naam aangepast, vind dit wat meer up2date :D

Hoezo dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ banananananananananaslaaaaaaaaaaaaaaaaaka! Neen, mijn Qutjes Periode is voorbij.
@ olijfboompje, omdat ik dit gewoon een te flauwe naam vond, en dit ook m'n partyflock naam is, dus dit vind ik wat beterrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
@ banananananananananaslaaaaaaaaaaaaaaaaaka! Neen, mijn Qutjes Periode is voorbij.
@ olijfboompje, omdat ik dit gewoon een te flauwe naam vond, en dit ook m'n partyflock naam is, dus dit vind ik wat beterrr

Aaah okeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 22:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik heb ten eerste een aantal dingen non-stop open staan:

Algemeen.
Feesten.
Hardstyle.
Nieuwe Tracks.
Hardstyle.
Off-Topic.

En dan CTRL- linkermuisknop op de topics waar ik het laatste bericht nog niet heb gelezen ;)
Telkens omstebeurten, dus eerst Algemeen, dan Feesten, dan Hardstyle enz. enz..

Scrollwheel click > CTRL click.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, leuk dit. 3e kwartiel eerste jaar heb ik een vak gehaald, wat voor het laatste als 1e jaars vak werd gegeven. Had te weinig punten om vorig jaar vanaf het begin 2e jaars vakken te doen. Nu zit ik met ditzelfde vak, wat nu als 2e jaars vak in het eerste kwartiel word gegeven. Dit is in de plaats gekomen voor een vak wat ik ooit heb gevolgd, maar wat ik nu dus nog mag doen...

Leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 23:05 
 

pffffffffffffff
eindelijk klaar met school :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoef morgen niet naar school, is ook wel eens lekker. Al heb ik dat iedere woensdag :P
Vorige  1 ... 805, 806, 807, 808, 809, 810, 811 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic