Dan zit je op het goede niveaukatamaran wrote:Ik zie opeens heel veel olijfboompjes op m'n scherm.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ja....Olijfboompje wrote:Having funnymaarten1410 wrote:Post count omhoog aan het krikken? Tering.
Yesmaarten1410 wrote:Ja....Olijfboompje wrote:Having funnymaarten1410 wrote:Post count omhoog aan het krikken? Tering.
-
A
Heb je ban op PF ofzo?
Ik had opeens zin om overal wat wijsheid neer te gooienPommer wrote:Hij heeft overal de laatste post
Nog net nietAlmighty wrote:Heb je ban op PF ofzo?
Of heb je geen baan meer, ben je gehackt of bezopen want dit is toch vrij kansloos.
-
A
Ja, ik hou het op het laatste
's Avonds werk ik niet.maarten1410 wrote:Of heb je geen baan meer, ben je gehackt of bezopen want dit is toch vrij kansloos.
Ik ben ook niet gehackt en ook niet bezopen
Kansloos vind ik het ook niet, maar ik wil best met je erover praten hoor.
Niet zo boos doen mandawasiknie wrote:Jezus Daniel ga wat nuttigs doen joh
Ik voelde de behoefte om overal wat neer te zetten met betrekking tot mijn mening
Het is iig een forum en ik val niemand buiten offtopic lastig
WTF
Loopt inderdaad door tot het onderste topic.
En hoeveel keer HT heb jij open staan Davey
En hoeveel keer HT heb jij open staan Davey
Last edited by wootum on 06 Sep 2011 21:14, edited 1 time in total.
Waarom the fuck heb jij zo vaak HT open staan?Daveytl wrote:
Jeeeeezus!
Ik heb ten eerste een aantal dingen non-stop open staan:
Algemeen.
Feesten.
Hardstyle.
Nieuwe Tracks.
Hardstyle.
Off-Topic.
En dan CTRL- linkermuisknop op de topics waar ik het laatste bericht nog niet heb gelezen
Telkens omstebeurten, dus eerst Algemeen, dan Feesten, dan Hardstyle enz. enz..
Algemeen.
Feesten.
Hardstyle.
Nieuwe Tracks.
Hardstyle.
Off-Topic.
En dan CTRL- linkermuisknop op de topics waar ik het laatste bericht nog niet heb gelezen
Last edited by Daveytl on 06 Sep 2011 21:17, edited 1 time in total.
-
B
Frankert is combo breaker... 
woeiii!!! toch maar eens mn naam aangepast, vind dit wat meer up2date 
-
B
GEEN Q?!?!?!?!?Ruubiie wrote:woeiii!!! toch maar eens mn naam aangepast, vind dit wat meer up2date
Aah zo, chillDaveytl wrote:Ik heb ten eerste een aantal dingen non-stop open staan:
Algemeen.
Feesten.
Hardstyle.
Nieuwe Tracks.
Hardstyle.
Off-Topic.
En dan CTRL- linkermuisknop op de topics waar ik het laatste bericht nog niet heb gelezen![]()
Ik zit eigenlijk altijd alleen op offtopic en check vaak hardstyle livesets en releases
HelaaschBanaanslak wrote:Frankert is combo breaker...
Hoezo dat dan?Ruubiie wrote:woeiii!!! toch maar eens mn naam aangepast, vind dit wat meer up2date
@ banananananananananaslaaaaaaaaaaaaaaaaaka! Neen, mijn Qutjes Periode is voorbij.
@ olijfboompje, omdat ik dit gewoon een te flauwe naam vond, en dit ook m'n partyflock naam is, dus dit vind ik wat beterrr
@ olijfboompje, omdat ik dit gewoon een te flauwe naam vond, en dit ook m'n partyflock naam is, dus dit vind ik wat beterrr
Aaah okeeeRuubiie wrote:@ banananananananananaslaaaaaaaaaaaaaaaaaka! Neen, mijn Qutjes Periode is voorbij.
Scrollwheel click > CTRL click.Daveytl wrote:Ik heb ten eerste een aantal dingen non-stop open staan:
Algemeen.
Feesten.
Hardstyle.
Nieuwe Tracks.
Hardstyle.
Off-Topic.
En dan CTRL- linkermuisknop op de topics waar ik het laatste bericht nog niet heb gelezen![]()
Hmm, leuk dit. 3e kwartiel eerste jaar heb ik een vak gehaald, wat voor het laatste als 1e jaars vak werd gegeven. Had te weinig punten om vorig jaar vanaf het begin 2e jaars vakken te doen. Nu zit ik met ditzelfde vak, wat nu als 2e jaars vak in het eerste kwartiel word gegeven. Dit is in de plaats gekomen voor een vak wat ik ooit heb gevolgd, maar wat ik nu dus nog mag doen...
Leuk.
Leuk.
-
G
pffffffffffffff
eindelijk klaar met school
eindelijk klaar met school