pecola-tje schreef:
dat is in ieder geval al een hele opluchting dat hij zijn rijbewijs+baan kan houden toch!

Inderdaad
wootum schreef:
Wat voor werk doet jullie pap dan Davey? Maar hij heeft natuurlijk ook een verantwoordelijkheid als bestuurder dat ie geen gevaar voor andere weggebruikers is. Maar gelukkig dat het geen consequenties heeft op z'n baan.
Hij is directeur van 3 fabrieken, 1 in Nederland, 1 in Duitsland en 1 in Turkije.
Ik weet dat hij die verantwoordelijkheid heeft, maar als je minstens 200 km per dag moet afleggen... wil het nog wel eens dat je te hard gaat rijden, vooral met de auto die hij heeft
Steffnov schreef:
Tja...dan moet hij eerder vertrekken

maar goed, wees er blij mee, denk niet dat ze hem een volgende keer sparen.
Klopt, volgende grote overtreding kost hem inderdaad zijn rijbewijs voor een aantal maanden.
Dus nu heeft hij de auto begrenst op 130 kilometer per uur
Trouwens, de boete is €1500

Had toch minstens €5000 verwacht.