Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
He he, eindelijk pauze, saaie projectdag! :/

@Davey. So, das klote zeg, laten we hopen dat het goed afloopt.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Daveytl wrote:Pfff heel ziek dit!
Mijn pa moet vandaag voor de rechter komen, door meerdere keren te hard rijden (veel te hard).

Als zijn rijbewijs voor een lange tijd ingenomen wordt, is hij ook gelijk zijn baan kwijt :cry:
Ga echt dood van de spanning, als hij zijn rijbewijs/ baan kwijt raakt dan denk ik dat alles hier thuis mis gaat :cry:
Damn, kloten man! Was hij diegene die 237 over de A6 reed?
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Zou wel klote zijn Davey, ook voor je pa... maar eerlijk is eerlijk: oliedom om veel te hard te rijden, dat zelfs meerdere keren. Je weet dat je je rijbewijs dan kan kwijtraken. Dan kunnen de consequenties ook niet erg prettig zijn ;)
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Ik wil naar huis :list:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
The Indicator wrote:Ik wil naar huis :list:
Ik moet van 16.30 tot 21.00 straks. Helemaal drama.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
zoo, ik post ook maar even iets onnuttigs! eindelijk wat tijd voor hardtraxx weer :D
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Pa moet of de bak in, of een hele dikke boete betalen. Gelukkig geen consequenties ivm zijn baan :D Is inderdaad erg stom van hemDaan,maar hij heeft natuurlijk ookeen verantwoordelijkheid dat hij niet te laat bij klanten mag arriveren ;)
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
dat is in ieder geval al een hele opluchting dat hij zijn rijbewijs+baan kan houden toch! :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Wat doet ie dan voor werk Davey?

Maar iig een opluchting dat ie z'n baan houd ;)
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
online now
Heeft hij geluk gehad Davey.

Ik heb ook mn eerste bekeuring ooit binnen gekregen. :lol:
Tijdens weekendje weg in Limburg blijkbaar 123 gereden op een weg waar je 100 mocht. fucking 120 euro. Zo vaag daar ene keer is snelweg daar 100 km/h en de andere keer weer 120 km/h. Snapte er op een gegeven moment niets meer van. Zat totaal geen logica in. :/
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Wat voor werk doet jullie pap dan Davey? Maar hij heeft natuurlijk ook een verantwoordelijkheid als bestuurder dat ie geen gevaar voor andere weggebruikers is. Maar gelukkig dat het geen consequenties heeft op z'n baan.
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Parvuz wrote:Heeft hij geluk gehad Davey.

Ik heb ook mn eerste bekeuring ooit binnen gekregen. :lol:
Tijdens weekendje weg in Limburg blijkbaar 123 gereden op een weg waar je 100 mocht. fucking 120 euro. Zo vaag daar ene keer is snelweg daar 100 km/h en de andere keer weer 120 km/h. Snapte er op een gegeven moment niets meer van. Zat totaal geen logica in. :/

Op de a2? Komt door de spitstrook, als die open is moet je overal 100... ik kom daar al jaren omdat mijn familie in het zuiden woont dus :P
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Daveytl wrote:Pa moet of de bak in, of een hele dikke boete betalen. Gelukkig geen consequenties ivm zijn baan :D Is inderdaad erg stom van hemDaan,maar hij heeft natuurlijk ookeen verantwoordelijkheid dat hij niet te laat bij klanten mag arriveren ;)
Tja...dan moet hij eerder vertrekken ;) maar goed, wees er blij mee, denk niet dat ze hem een volgende keer sparen.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
pecola-tje wrote:dat is in ieder geval al een hele opluchting dat hij zijn rijbewijs+baan kan houden toch! :)
Inderdaad ;)
wootum wrote:Wat voor werk doet jullie pap dan Davey? Maar hij heeft natuurlijk ook een verantwoordelijkheid als bestuurder dat ie geen gevaar voor andere weggebruikers is. Maar gelukkig dat het geen consequenties heeft op z'n baan.
Hij is directeur van 3 fabrieken, 1 in Nederland, 1 in Duitsland en 1 in Turkije.
Ik weet dat hij die verantwoordelijkheid heeft, maar als je minstens 200 km per dag moet afleggen... wil het nog wel eens dat je te hard gaat rijden, vooral met de auto die hij heeft ;)
Steffnov wrote: Tja...dan moet hij eerder vertrekken ;) maar goed, wees er blij mee, denk niet dat ze hem een volgende keer sparen.
Klopt, volgende grote overtreding kost hem inderdaad zijn rijbewijs voor een aantal maanden.
Dus nu heeft hij de auto begrenst op 130 kilometer per uur :lol:

Trouwens, de boete is €1500 :lol: :lol: Had toch minstens €5000 verwacht.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Ik heb net echt 1 van me mooiste overgangen ooit gedaan XD The Shine > Re-Generate It .. komt binnenkort wel online :P
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Wat heeft je pa dan voor oto Davey? Directeur van 3 fabrieken zeg je? Leuk autootje denk ik zo :P
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
ik ga zodalijk maar weer is trainen, echt totaal 0,0 zin met dit kutweer gewoon, bah het lijkt wel herfst :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
@ Davey, komt ie nog mooi mee weg (mooi als in de zin van, het had veel erger kunnen aflopen)! Gelukkig maar man! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
PierrePruuk wrote:Wat heeft je pa dan voor oto Davey? Directeur van 3 fabrieken zeg je? Leuk autootje denk ik zo :P
Customized BMW M5, lijkt op deze (zonder die spoiler achterop trouwens):
Image
Maximum wrote:@ Davey, komt ie nog mooi mee weg (mooi als in de zin van, het had veel erger kunnen aflopen)! Gelukkig maar man! :thumbup:
Boete van €1500, dat is wel wat beter dan rijbewijs én baan kwijt ja :lol:

Maar genoeg hierover nu, het is gelukkig goed afgelopen :yay:
Last edited by Daveytl on 06 Sep 2011 20:24, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Haha, die klanten van je pa zullen wel denken dat er een overbetaalde New Kid voor de deur staat.

Nee zonder gein, blitse auto! Zuur van de boete trouwens.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 17 days ago
http://lionstyle2011.listen2myradio.com/

voor de The Machine fans onder ons :P
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Shoop da whoop
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Post count omhoog aan het krikken? Tering.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
maarten1410 wrote:Post count omhoog aan het krikken? Tering.
Having funny :D
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Ik zie opeens heel veel olijfboompjes op m'n scherm.