Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 804, 805, 806, 807, 808, 809, 810 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 12:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

He he, eindelijk pauze, saaie projectdag! :/

@Davey. So, das klote zeg, laten we hopen dat het goed afloopt.
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pfff heel ziek dit!
Mijn pa moet vandaag voor de rechter komen, door meerdere keren te hard rijden (veel te hard).

Als zijn rijbewijs voor een lange tijd ingenomen wordt, is hij ook gelijk zijn baan kwijt :cry:
Ga echt dood van de spanning, als hij zijn rijbewijs/ baan kwijt raakt dan denk ik dat alles hier thuis mis gaat :cry:

Damn, kloten man! Was hij diegene die 237 over de A6 reed?
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 13:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zou wel klote zijn Davey, ook voor je pa... maar eerlijk is eerlijk: oliedom om veel te hard te rijden, dat zelfs meerdere keren. Je weet dat je je rijbewijs dan kan kwijtraken. Dan kunnen de consequenties ook niet erg prettig zijn ;)
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 14:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wil naar huis :list:
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 14:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Ik wil naar huis :list:

Ik moet van 16.30 tot 21.00 straks. Helemaal drama.
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoo, ik post ook maar even iets onnuttigs! eindelijk wat tijd voor hardtraxx weer :D
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pa moet of de bak in, of een hele dikke boete betalen. Gelukkig geen consequenties ivm zijn baan :D Is inderdaad erg stom van hemDaan,maar hij heeft natuurlijk ookeen verantwoordelijkheid dat hij niet te laat bij klanten mag arriveren ;)
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat is in ieder geval al een hele opluchting dat hij zijn rijbewijs+baan kan houden toch! :)
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 16:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat doet ie dan voor werk Davey?

Maar iig een opluchting dat ie z'n baan houd ;)
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft hij geluk gehad Davey.

Ik heb ook mn eerste bekeuring ooit binnen gekregen. :lol:
Tijdens weekendje weg in Limburg blijkbaar 123 gereden op een weg waar je 100 mocht. fucking 120 euro. Zo vaag daar ene keer is snelweg daar 100 km/h en de andere keer weer 120 km/h. Snapte er op een gegeven moment niets meer van. Zat totaal geen logica in. :/
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 16:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat voor werk doet jullie pap dan Davey? Maar hij heeft natuurlijk ook een verantwoordelijkheid als bestuurder dat ie geen gevaar voor andere weggebruikers is. Maar gelukkig dat het geen consequenties heeft op z'n baan.
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 17:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Heeft hij geluk gehad Davey.

Ik heb ook mn eerste bekeuring ooit binnen gekregen. :lol:
Tijdens weekendje weg in Limburg blijkbaar 123 gereden op een weg waar je 100 mocht. fucking 120 euro. Zo vaag daar ene keer is snelweg daar 100 km/h en de andere keer weer 120 km/h. Snapte er op een gegeven moment niets meer van. Zat totaal geen logica in. :/



Op de a2? Komt door de spitstrook, als die open is moet je overal 100... ik kom daar al jaren omdat mijn familie in het zuiden woont dus :P
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pa moet of de bak in, of een hele dikke boete betalen. Gelukkig geen consequenties ivm zijn baan :D Is inderdaad erg stom van hemDaan,maar hij heeft natuurlijk ookeen verantwoordelijkheid dat hij niet te laat bij klanten mag arriveren ;)

Tja...dan moet hij eerder vertrekken ;) maar goed, wees er blij mee, denk niet dat ze hem een volgende keer sparen.
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
dat is in ieder geval al een hele opluchting dat hij zijn rijbewijs+baan kan houden toch! :)

Inderdaad ;)

wootum schreef:
Wat voor werk doet jullie pap dan Davey? Maar hij heeft natuurlijk ook een verantwoordelijkheid als bestuurder dat ie geen gevaar voor andere weggebruikers is. Maar gelukkig dat het geen consequenties heeft op z'n baan.

Hij is directeur van 3 fabrieken, 1 in Nederland, 1 in Duitsland en 1 in Turkije.
Ik weet dat hij die verantwoordelijkheid heeft, maar als je minstens 200 km per dag moet afleggen... wil het nog wel eens dat je te hard gaat rijden, vooral met de auto die hij heeft ;)

Steffnov schreef:
Tja...dan moet hij eerder vertrekken ;) maar goed, wees er blij mee, denk niet dat ze hem een volgende keer sparen.

Klopt, volgende grote overtreding kost hem inderdaad zijn rijbewijs voor een aantal maanden.
Dus nu heeft hij de auto begrenst op 130 kilometer per uur :lol:


Trouwens, de boete is €1500 :lol: :lol: Had toch minstens €5000 verwacht.
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb net echt 1 van me mooiste overgangen ooit gedaan XD The Shine > Re-Generate It .. komt binnenkort wel online :P
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Wat heeft je pa dan voor oto Davey? Directeur van 3 fabrieken zeg je? Leuk autootje denk ik zo :P
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ga zodalijk maar weer is trainen, echt totaal 0,0 zin met dit kutweer gewoon, bah het lijkt wel herfst :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Davey, komt ie nog mooi mee weg (mooi als in de zin van, het had veel erger kunnen aflopen)! Gelukkig maar man! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Wat heeft je pa dan voor oto Davey? Directeur van 3 fabrieken zeg je? Leuk autootje denk ik zo :P

Customized BMW M5, lijkt op deze (zonder die spoiler achterop trouwens):
Afbeelding
Maximum schreef:
@ Davey, komt ie nog mooi mee weg (mooi als in de zin van, het had veel erger kunnen aflopen)! Gelukkig maar man! :thumbup:

Boete van €1500, dat is wel wat beter dan rijbewijs én baan kwijt ja :lol:

Maar genoeg hierover nu, het is gelukkig goed afgelopen :yay:
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 20:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha, die klanten van je pa zullen wel denken dat er een overbetaalde New Kid voor de deur staat.

Nee zonder gein, blitse auto! Zuur van de boete trouwens.
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 20:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

http://lionstyle2011.listen2myradio.com/

voor de The Machine fans onder ons :P
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shoop da whoop
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Post count omhoog aan het krikken? Tering.
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Post count omhoog aan het krikken? Tering.

Having funny :D
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie opeens heel veel olijfboompjes op m'n scherm.
Vorige  1 ... 804, 805, 806, 807, 808, 809, 810 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic