Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 803, 804, 805, 806, 807, 808, 809 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 sep 2011 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Zie nu de namen van de mensen die in mijn klas zitten, hyven dus... Om je kapot te lachen xd

Maar 15% uit mijn klas heeft Hyves (of kan ik vinden op Hyves). Facebook ftw :D
Bericht Geplaatst op 05 sep 2011 23:15 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Almighty schreef:
Zie nu de namen van de mensen die in mijn klas zitten, hyven dus... Om je kapot te lachen xd

Maar 15% uit mijn klas heeft Hyves (of kan ik vinden op Hyves). Facebook ftw :D


Idd hyves is uit... zit er nooit meer op maar ook te lui om het te verwijderen xd
FB all the way :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 05 sep 2011 23:18 
 

Chukkels schreef:
Almighty schreef:
Zie nu de namen van de mensen die in mijn klas zitten, hyven dus... Om je kapot te lachen xd

Maar 15% uit mijn klas heeft Hyves (of kan ik vinden op Hyves). Facebook ftw :D

Die ik niet kon vinden, waren wel op google te vinden > twitter/netlogs/facebook/link'din :P
Bericht Geplaatst op 05 sep 2011 23:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
link'din :P

Kutmongolen systeem met die eeuwige spam-mailtjes altijd.
Bericht Geplaatst op 05 sep 2011 23:44 
 

Naptime
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Naptime

Hier ook, trusten people :yawn:
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 00:21 
 

Intervention schreef:
Almighty schreef:
Naptime

Hier ook, trusten people :yawn:

Same here, bye bye peepz. :sleep:
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nu een track aan en dat plaatje van Timothy hakt precies op die track!
Godse vet! :lol:
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 08:47 
 

goeie moggel iedereen
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 09:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pak je de bus van half 8(die om 10 over half 8 aankomt), die er normaal 40 minuten over doet... doet hij er nu 1 uur en een kwartier over. Zegt de leraar dan: moet je maar een bus eerder pakken.... jaja :mad:
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo, mijn kaartje Q-base maar eens op marktplaats gezet, hij staat overigens hier ook in het verkoop topic :) als er nog interesse voor is,
ht gaat voor :)
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 09:56 
 

Zo eerste dagje scheaul :lol:

Ik zie mezelf al met 2 verschillende opmerkingen in 2 verschillende onderschriften staan, ik ga nog eens heel groot worden ooit, denk ik.
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 10:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Zo eerste dagje scheaul :lol:

Ik zie mezelf al met 2 verschillende opmerkingen in 2 verschillende onderschriften staan, ik ga nog eens heel groot worden ooit, denk ik.

Jij bent toch almachtig jonguhhhhh :cool:
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1e 4 uur vrij genomen door 1 uur te skippen! beter! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 11:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
1e 4 uur vrij genomen door 1 uur te skippen! beter! :thumbsup:

Begint dat nu al? :P
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
hardcoresjors schreef:
1e 4 uur vrij genomen door 1 uur te skippen! beter! :thumbsup:

Begint dat nu al? :P


Hahahaha kerel, ik had anders 1e u vrij, dan 1 uur les en dan 2 tussenuren
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 11:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahah lekker bezig. Ik heb mezelf voorgenomen om de eerste weken braaf op school door te brengen in zulke gevallen maar nog niet, ik herhaal; NIET te beginnen met uren skippen. Weet precies hoe de rest van het schooljaar er dan bij mij uit gaat zien.
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff heel ziek dit!
Mijn pa moet vandaag voor de rechter komen, door meerdere keren te hard rijden (veel te hard).

Als zijn rijbewijs voor een lange tijd ingenomen wordt, is hij ook gelijk zijn baan kwijt :cry:
Ga echt dood van de spanning, als hij zijn rijbewijs/ baan kwijt raakt dan denk ik dat alles hier thuis mis gaat :cry:
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pfff heel ziek dit!
Mijn pa moet vandaag voor de rechter komen, door meerdere keren te hard rijden (veel te hard).

Als zijn rijbewijs voor een lange tijd ingenomen wordt, is hij ook gelijk zijn baan kwijt :cry:
Ga echt dood van de spanning, als hij zijn rijbewijs/ baan kwijt raakt dan denk ik dat alles hier thuis mis gaat :cry:


dat is idd zwaar klote!
Ik hoop voor je mee dat hij zn rijbewijs mag houden! :/
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 11:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sterkte man :)
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 11:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Succes Davey, ik duim voor je!
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 11:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Succes davey!

Op terschelling met introweek, kijharde storm hier gister. Nu ook grafweer met windkracht 8 ofzo.
Door dat kutweer is t niks aan.
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 11:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ze moesten sowieso al die intro-weken afschaffen, domme onzin. En dan na het eerste jaar lekker op kamp gaan, tegen de zomervakantie.
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 12:05 
 

TiMOTHYb schreef:
Ze moesten sowieso al die intro-weken afschaffen, domme onzin. En dan na het eerste jaar lekker op kamp gaan, tegen de zomervakantie.

Ja inderdaad die introweken zijn gwn bullshit. Elkaar beter leren kennen bla bla..
Bericht Geplaatst op 06 sep 2011 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks guys!

Zou gewoon zo verschrikkelijk zijn als hij zijn baan verliest!
Hij heeft het hele bedrijf weer op de goede weg gekregen in Nederland, en is zelf nog een bedrijf in Duitsland gestart, wat een model-fabriek voor de rest van de wereld is (mensen van de andere kant van de wereld komen daar kijken hoe ze een fabriek effectief/ mooi houden).
Daarnaast is hij ook een bedrijf in Turkije gestart, die nu ook net lekker gaat lopen.

Gadverdamme!!!! :mad:
:sick:
Vorige  1 ... 803, 804, 805, 806, 807, 808, 809 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic