Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 802, 803, 804, 805, 806, 807, 808 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran

hardaddict schreef:
Net supertooth disco boksen besteld
lekker pompen op weg naar school :D


Opweg naar school hoe dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
hardaddict schreef:
Net supertooth disco boksen besteld
lekker pompen op weg naar school :D


Opweg naar school hoe dan?


gewoon op de fiets hup live setje van crypsis er op en fietsen maar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 19:18 
 

hardaddict schreef:
Hoofdcoach schreef:
hardaddict schreef:
Net supertooth disco boksen besteld
lekker pompen op weg naar school :D


Opweg naar school hoe dan?


gewoon op de fiets hup live setje van crypsis er op en fietsen maar :D


En dan iedere keer als je een kick hoort moet je trappen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

Lol koop dan gewoon oordopjes of is dat het ook? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 19:20 
 

Hoofdcoach schreef:
Lol koop dan gewoon oordopjes of is dat het ook? :P

Kan zelfs ook met oordopjes ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Lol koop dan gewoon oordopjes of is dat het ook? :P


Ja klopt maar fiets met paar andere samen zo kunnen we met zijn alle genieten van crypsis of thera :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 19:44 
 

hardaddict schreef:
Hoofdcoach schreef:
Lol koop dan gewoon oordopjes of is dat het ook? :P


Ja klopt maar fiets met paar andere samen zo kunnen we met zijn alle genieten van crypsis of thera :D

zeker ook terwijl je door et dorp fietst Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hardaddict schreef:
Hoofdcoach schreef:
Lol koop dan gewoon oordopjes of is dat het ook? :P


Ja klopt maar fiets met paar andere samen zo kunnen we met zijn alle genieten van crypsis of thera :D

zeker ook terwijl je door et dorp fietst Afbeelding

Waarschijnlijk daarom ja. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is toch sick tantoe spang mi mang, wu blazu die ekte pokkoes uit me fiets jwt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
is toch sick tantoe spang mi mang, wu blazu die ekte pokkoes uit me fiets jwt

Haha nee man gewoon voor op weg naar school heb je tog alleen maar boeren wegen niemand heb er last van
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NEEEE!!
Iwan én Emiel aan 1 tafel bij VI! Nare lui zijn dat. :P Ik weel Gijpie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 20:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
NEEEE!!
Iwan én Emiel aan 1 tafel bij VI! Nare lui zijn dat. :P Ik weel Gijpie!


Ik heb het al 2 weken niet gezien, tis echt stukken minder zo zonder Rene :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Parvuz schreef:
NEEEE!!
Iwan én Emiel aan 1 tafel bij VI! Nare lui zijn dat. :P Ik weel Gijpie!


Ik heb het al 2 weken niet gezien, tis echt stukken minder zo zonder Rene :P

Hopen dat Johan en Wilfred ruzie krijgen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Parvuz schreef:
NEEEE!!
Iwan én Emiel aan 1 tafel bij VI! Nare lui zijn dat. :P Ik weel Gijpie!


Ik heb het al 2 weken niet gezien, tis echt stukken minder zo zonder Rene :P

Vind het sowieso wel een mooi programma voor voetbal informatie, dus buiten de grappen en grollen zou ik het ook wel kijken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 20:54 
 

Hier hebben we het voetbal topic voor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 20:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
wootum schreef:
Parvuz schreef:
NEEEE!!
Iwan én Emiel aan 1 tafel bij VI! Nare lui zijn dat. :P Ik weel Gijpie!


Ik heb het al 2 weken niet gezien, tis echt stukken minder zo zonder Rene :P

Vind het sowieso wel een mooi programma voor voetbal informatie, dus buiten de grappen en grollen zou ik het ook wel kijken. :P


Ja, klopt ook. Kijk het ook echt altijd, maar laatste weken geen tijd/geen zin gehad, vrijdag was er dan geen uitzending. Ga hem denk ik van vanavond ook wel terug kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Hier hebben we het voetbal topic voor...

Dit ging over humor, niet over voetbaltechnischepraat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:44 
 

Parvuz schreef:
wesskeej schreef:
Hier hebben we het voetbal topic voor...

Dit ging over humor, niet over voetbaltechnischepraat. :P

Daar hebben we het moppentopic voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
wootum schreef:
Parvuz schreef:
NEEEE!!
Iwan én Emiel aan 1 tafel bij VI! Nare lui zijn dat. :P Ik weel Gijpie!


Ik heb het al 2 weken niet gezien, tis echt stukken minder zo zonder Rene :P

Vind het sowieso wel een mooi programma voor voetbal informatie, dus buiten de grappen en grollen zou ik het ook wel kijken. :P

Vind die Iwan echt een mongol :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Vind die Iwan echt een mongol :P

En Emile de slechtste voetbalcommentator op de Nederlandse TV. Ja, slechter dan een Sierd de Vos en slechter dan een Leo Driessen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 22:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Henk-Jan schreef:
Vind die Iwan echt een mongol :P

En Emile de slechtste voetbalcommentator op de Nederlandse TV. Ja, slechter dan een Sierd de Vos en slechter dan een Leo Driessen.


Beter dan Sierd de Vos kan ook niet :worship:
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sierd de Vos is qua commentator vind ik 1 van de tofste, niet de beste, maar zijn verhalen zijn altijd om te smullen :lol:

Zo, ik ga slapen, morgen vroeg op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 22:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Sierd de Vos is qua commentator vind ik 1 van de tofste, niet de beste, maar zijn verhalen zijn altijd om te smullen :lol:

Zo, ik ga slapen, morgen vroeg op.


Over de kapper van Pinto xd :worship:

Maarja

Is het al zaterdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
El Mare schreef:
Sierd de Vos is qua commentator vind ik 1 van de tofste, niet de beste, maar zijn verhalen zijn altijd om te smullen :lol:

Zo, ik ga slapen, morgen vroeg op.


Over de kapper van Pinto xd :worship:

Maarja

Is het al zaterdag?


www.ishetalvrijdag.nl (eerst vrijdag namelijk :love: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 22:34 
 

Zie nu de namen van de mensen die in mijn klas zitten, hyven dus... Om je kapot te lachen xd
Vorige  1 ... 802, 803, 804, 805, 806, 807, 808 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic