Opweg naar school hoe dan?hardaddict wrote:Net supertooth disco boksen besteld
lekker pompen op weg naar school
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
gewoon op de fiets hup live setje van crypsis er op en fietsen maarHoofdcoach wrote:Opweg naar school hoe dan?hardaddict wrote:Net supertooth disco boksen besteld
-
T
En dan iedere keer als je een kick hoort moet je trappenhardaddict wrote:gewoon op de fiets hup live setje van crypsis er op en fietsen maarHoofdcoach wrote:Opweg naar school hoe dan?hardaddict wrote:Net supertooth disco boksen besteld
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Lol koop dan gewoon oordopjes of is dat het ook? 
-
T
Kan zelfs ook met oordopjes jaHoofdcoach wrote:Lol koop dan gewoon oordopjes of is dat het ook?
Ja klopt maar fiets met paar andere samen zo kunnen we met zijn alle genieten van crypsis of theraHoofdcoach wrote:Lol koop dan gewoon oordopjes of is dat het ook?
-
G
zeker ook terwijl je door et dorp fietsthardaddict wrote:Ja klopt maar fiets met paar andere samen zo kunnen we met zijn alle genieten van crypsis of theraHoofdcoach wrote:Lol koop dan gewoon oordopjes of is dat het ook?
Waarschijnlijk daarom ja.KSwoosh wrote:zeker ook terwijl je door et dorp fietsthardaddict wrote:Ja klopt maar fiets met paar andere samen zo kunnen we met zijn alle genieten van crypsis of theraHoofdcoach wrote:Lol koop dan gewoon oordopjes of is dat het ook?
is toch sick tantoe spang mi mang, wu blazu die ekte pokkoes uit me fiets jwt
Haha nee man gewoon voor op weg naar school heb je tog alleen maar boeren wegen niemand heb er last vantommetjeuh wrote:is toch sick tantoe spang mi mang, wu blazu die ekte pokkoes uit me fiets jwt
NEEEE!!
Iwan én Emiel aan 1 tafel bij VI! Nare lui zijn dat.
Ik weel Gijpie!
Iwan én Emiel aan 1 tafel bij VI! Nare lui zijn dat.
Ik heb het al 2 weken niet gezien, tis echt stukken minder zo zonder ReneParvuz wrote:NEEEE!!
Iwan én Emiel aan 1 tafel bij VI! Nare lui zijn dat.Ik weel Gijpie!
Hopen dat Johan en Wilfred ruzie krijgen.wootum wrote:Ik heb het al 2 weken niet gezien, tis echt stukken minder zo zonder ReneParvuz wrote:NEEEE!!
Vind het sowieso wel een mooi programma voor voetbal informatie, dus buiten de grappen en grollen zou ik het ook wel kijken.wootum wrote:Ik heb het al 2 weken niet gezien, tis echt stukken minder zo zonder ReneParvuz wrote:NEEEE!!
-
T
Hier hebben we het voetbal topic voor...
Ja, klopt ook. Kijk het ook echt altijd, maar laatste weken geen tijd/geen zin gehad, vrijdag was er dan geen uitzending. Ga hem denk ik van vanavond ook wel terug kijken.katamaran wrote:Vind het sowieso wel een mooi programma voor voetbal informatie, dus buiten de grappen en grollen zou ik het ook wel kijken.wootum wrote:Ik heb het al 2 weken niet gezien, tis echt stukken minder zo zonder ReneParvuz wrote:NEEEE!!
Dit ging over humor, niet over voetbaltechnischepraat.wesskeej wrote:Hier hebben we het voetbal topic voor...
-
T
Daar hebben we het moppentopic voorParvuz wrote:Dit ging over humor, niet over voetbaltechnischepraat.wesskeej wrote:Hier hebben we het voetbal topic voor...
Vind die Iwan echt een mongolkatamaran wrote:Vind het sowieso wel een mooi programma voor voetbal informatie, dus buiten de grappen en grollen zou ik het ook wel kijken.wootum wrote:Ik heb het al 2 weken niet gezien, tis echt stukken minder zo zonder ReneParvuz wrote:NEEEE!!
En Emile de slechtste voetbalcommentator op de Nederlandse TV. Ja, slechter dan een Sierd de Vos en slechter dan een Leo Driessen.Henk-Jan wrote:Vind die Iwan echt een mongol
Beter dan Sierd de Vos kan ook nietSteffnov wrote:En Emile de slechtste voetbalcommentator op de Nederlandse TV. Ja, slechter dan een Sierd de Vos en slechter dan een Leo Driessen.Henk-Jan wrote:Vind die Iwan echt een mongol
Sierd de Vos is qua commentator vind ik 1 van de tofste, niet de beste, maar zijn verhalen zijn altijd om te smullen
Zo, ik ga slapen, morgen vroeg op.
Over de kapper van PintoEl Mare wrote:Sierd de Vos is qua commentator vind ik 1 van de tofste, niet de beste, maar zijn verhalen zijn altijd om te smullen![]()
Maarja
Is het al zaterdag?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
www.ishetalvrijdag.nl (eerst vrijdag namelijkPommer wrote:Over de kapper van PintoEl Mare wrote:Sierd de Vos is qua commentator vind ik 1 van de tofste, niet de beste, maar zijn verhalen zijn altijd om te smullen![]()
Zo, ik ga slapen, morgen vroeg op.![]()
![]()
Maarja
Is het al zaterdag?
-
A
Zie nu de namen van de mensen die in mijn klas zitten, hyven dus... Om je kapot te lachen