Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 801, 802, 803, 804, 805, 806, 807 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feestweek is voor bij :cry:
Koste me 5jaar van mn leven maar was het waard xd

Nu eerste weekje in mn huisje in grunn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 00:25 
 

katamaran schreef:
Officieel back home! Was een fantastische vakantie! :D

Nog in Mississippi of Louisiana geweest?
"In "merica we speak American!!1"
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 01:14 
 

Project 141 schreef:
Trusten :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 04:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
tante overleden

Zwaar kloten man! Gecondoleerd en sterkte! :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 07:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
tante overleden

Zwaar kloten man! Gecondoleerd en sterkte! :kiss:

Gecondeleerd en sterkte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 08:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedemorgen! Verrassend fit voor iemand die gisteren overdag 14 uur geslapen heeft tot 4 uur 's nachts en van half 7 tot kwart voor 8. :yay:

Nu klaarmaken voor school.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterkte Robert!

Pfff, de zomervakantie is weer afgelopen. Over 10 minuten vertrekken richting school. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 09:23 
 

wat je een zomervakantie noemt :P eerste officiele dag van school weer begonnen! en ik ben nu al weer toe aan vakantie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 09:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Uur te vroeg op school :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 10:24 
 

Ik zat net me weekschema te bekijken:
Maandag vrij, Dinsdag vrij, Woensdag, Donderdag & Vrijdag werken tot 17.00uur en Zaterdag van 17.00uur tot Zondagochtend 07.00 Gaan we dat ene vliegveld in Duitsland op z'n kop zetten
Niet zo'n verkeerd weekje toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guess Who's Back! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 11:18 
 

Parvuz schreef:
Guess Who's Back! :P

Sinterklaas? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 11:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Guess Who's Back! :P

Kerstman
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sint Nicolaes
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
katamaran schreef:
Officieel back home! Was een fantastische vakantie! :D

Nog in Mississippi of Louisiana geweest?
"In "merica we speak American!!1"
Afbeelding

Nope, maar de overdreven of rare accenten sprongen er ook af in het westen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 12:40 
 

Zo, weer terug..

Wat een fantastisch weekend.... 3e plaats en heb ik gister avond zeker geweten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 13:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Guess Who's Back! :P

René niet in elk geval. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Parvuz schreef:
Guess Who's Back! :P

René niet in elk geval. :cry:

Klote inderdaad. :( Moeten ze maar zorgen dat Johan Boskamp er altijd bij zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 16:33 
 

http://soundcloud.com/qdance/prspct-pod ... 11/s-Jm8ln
FAPFAPFAP
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
http://soundcloud.com/qdance/prspct-podcast-q-base-2011/s-Jm8ln
FAPFAPFAP

siiiiiiii
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 17:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vanavond Willy ophalen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 17:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
http://soundcloud.com/qdance/prspct-podcast-q-base-2011/s-Jm8ln
FAPFAPFAP

Daar moet ik echt even heen op Q-Base, wat een wazige shit. Echt vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Banaanslak schreef:
http://soundcloud.com/qdance/prspct-podcast-q-base-2011/s-Jm8ln
FAPFAPFAP

Daar moet ik echt even heen op Q-Base, wat een wazige shit. Echt vet.


Idd klinkt gruwelijk!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 18:49 
 

Nee daar hou ik niet van :$
Geef mij dit maar :corn:
http://soundcloud.com/qdance/qbase_2011 ... sandywarez
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net supertooth disco boksen besteld
lekker pompen op weg naar school :D
Vorige  1 ... 801, 802, 803, 804, 805, 806, 807 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic