Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 800, 801, 802, 803, 804, 805, 806 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt meer op Ronald de Boer
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar op de ov-chipkaartsite kun je zien wat je saldo is op je kaart?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 20:53 
 

El Mare schreef:
Waar op de ov-chipkaartsite kun je zien wat je saldo is op je kaart?

Afaik kan dat niet. Maar moet je gewoon naar zo een oplaad automaat/info-paaltje/incheck-paaltje gaan en krijg je het daar te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thx :) Trouwens wel balen dat je dat ding niet thuis kunt opladen, dat je eerst nog naar zo'n ding moet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 21:01 
 
Hardtraxx Veteran

Stem op deze 4x4 aangedreven walrus als object van de week!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 21:09 
 

PierrePruuk schreef:
Stem op deze 4x4 aangedreven walrus als object van de week!

Afbeelding

wat een poepie
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 21:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 21:16 
 

PierrePruuk schreef:

Ik ben een marokaan :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 21:17 
 

wesskeej schreef:
PierrePruuk schreef:

Ik ben een marokaan :cry:

Wolla gaan wij nu die pierrepruuk tantoe hard bossen mattie jwzzz??
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

My God wat kut zeg...anders beuk je je hoofd even kapot tegen een muur.

Die vid dus he, obviously
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 21:20 
 

Banaanslak schreef:
wesskeej schreef:
PierrePruuk schreef:

Ik ben een marokaan :cry:

Wolla gaan wij nu die pierrepruuk tantoe hard bossen mattie jwzzz??

Sgoewd swa! Ik roep niffo Ahmed ff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een dikke plaat, hopelijk hoor ik m op Q-Base
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 21:48 
 

zeau, terug van een familiedagje met o.a. lekker cruisen met solexen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 21:50 
 

KSwoosh schreef:
zeau, terug van een familiedagje met o.a. lekker cruisen met solexen :P

Cuthen toch? :P Zonder 3G verbinding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 21:51 
 

wesskeej schreef:
KSwoosh schreef:
zeau, terug van een familiedagje met o.a. lekker cruisen met solexen :P

Cuthen toch? :P Zonder 3G verbinding.

cothen ja :P zonder 3g :P
best leuk dat solex rijden, alleen jammer dat ze altijd afslaan als je stilstaat -.- [ofja, neit allemaal, maar de meeste wel]
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aan het zuipen redelijk aangeschoten krijg je bericht dat je tante overleden is hmmmmm

KUT

Nog meer zuipen dus :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Aan het zuipen redelijk aangeschoten krijg je bericht dat je tante overleden is hmmmmm

KUT

Nog meer zuipen dus :cry:

oeff :/ sterkte man
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:55 
 

roberttt schreef:
Aan het zuipen redelijk aangeschoten krijg je bericht dat je tante overleden is hmmmmm

KUT

Nog meer zuipen dus :cry:

:aww:
kut man, gecondoleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:58 
 

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
Aan het zuipen redelijk aangeschoten krijg je bericht dat je tante overleden is hmmmmm

KUT

Nog meer zuipen dus :cry:

:aww:
kut man, gecondoleerd.

vanuit het zuiden ook gecondoleerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterkte Robert!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Sterkte Robert!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Officieel back home! Was een fantastische vakantie! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Trusten :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 00:14 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Aan het zuipen redelijk aangeschoten krijg je bericht dat je tante overleden is hmmmmm

KUT

Nog meer zuipen dus :cry:

Sterkte man!
Vorige  1 ... 800, 801, 802, 803, 804, 805, 806 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic