Lijkt meer op Ronald de Boer
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Waar op de ov-chipkaartsite kun je zien wat je saldo is op je kaart?
-
B
Afaik kan dat niet. Maar moet je gewoon naar zo een oplaad automaat/info-paaltje/incheck-paaltje gaan en krijg je het daar te zien.El Mare wrote:Waar op de ov-chipkaartsite kun je zien wat je saldo is op je kaart?
Thx
Trouwens wel balen dat je dat ding niet thuis kunt opladen, dat je eerst nog naar zo'n ding moet 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Stem op deze 4x4 aangedreven walrus als object van de week!

-
T
wat een poepiePierrePruuk wrote:Stem op deze 4x4 aangedreven walrus als object van de week!
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
-
T
Ik ben een marokaanPierrePruuk wrote:View on YouTube
-
B
Wolla gaan wij nu die pierrepruuk tantoe hard bossen mattie jwzzz??wesskeej wrote:Ik ben een marokaanPierrePruuk wrote:View on YouTube
My God wat kut zeg...anders beuk je je hoofd even kapot tegen een muur.
Die vid dus he, obviously
Die vid dus he, obviously
-
T
Sgoewd swa! Ik roep niffo Ahmed ff.Banaanslak wrote:Wolla gaan wij nu die pierrepruuk tantoe hard bossen mattie jwzzz??wesskeej wrote:Ik ben een marokaanPierrePruuk wrote:View on YouTube
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Wat een dikke plaat, hopelijk hoor ik m op Q-Base
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
PierrePruuk wrote:View on YouTube
-
G
zeau, terug van een familiedagje met o.a. lekker cruisen met solexen 
-
T
Cuthen toch?KSwoosh wrote:zeau, terug van een familiedagje met o.a. lekker cruisen met solexen
-
G
cothen jawesskeej wrote:Cuthen toch?KSwoosh wrote:zeau, terug van een familiedagje met o.a. lekker cruisen met solexenZonder 3G verbinding.
best leuk dat solex rijden, alleen jammer dat ze altijd afslaan als je stilstaat
Aan het zuipen redelijk aangeschoten krijg je bericht dat je tante overleden is hmmmmm
KUT
Nog meer zuipen dus
KUT
Nog meer zuipen dus
oeffroberttt wrote:Aan het zuipen redelijk aangeschoten krijg je bericht dat je tante overleden is hmmmmm
KUT
Nog meer zuipen dus
-
G
roberttt wrote:Aan het zuipen redelijk aangeschoten krijg je bericht dat je tante overleden is hmmmmm
KUT
Nog meer zuipen dus
kut man, gecondoleerd.
-
E
vanuit het zuiden ook gecondoleerd!KSwoosh wrote:roberttt wrote:Aan het zuipen redelijk aangeschoten krijg je bericht dat je tante overleden is hmmmmm
KUT
Nog meer zuipen dus
kut man, gecondoleerd.
Officieel back home! Was een fantastische vakantie! 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Sterkte man!roberttt wrote:Aan het zuipen redelijk aangeschoten krijg je bericht dat je tante overleden is hmmmmm
KUT
Nog meer zuipen dus