Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 799, 800, 801, 802, 803, 804, 805 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 02:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd snap er niks van :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 03:35 
 
Hardtraxx Veteran

hoi welteruten
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 04:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hoeistieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 07:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
hoeistieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

boetee voor baldigaheid gekrehen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Pommer schreef:
hoeistieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

boetee voor baldigaheid gekrehen


hahaha, wat heb je gesloopt?
75 euro volgens mij of ligt het eraan wat je sloopt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Chukkels schreef:
Pommer schreef:
hoeistieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

boetee voor baldigaheid gekrehen


hahaha, wat heb je gesloopt?
75 euro volgens mij of ligt het eraan wat je sloopt?

Ik he ehemaal niks gesloot. Popo zei 100 euro, internet 130. Fietse door een tuin heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 10:42 
 

Je hebt toch al die plantjes gesloopt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 11:16 
 

Chukkels schreef:
Fietse door een tuin heen.

Held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
Fietse door een tuin heen.

Held :worship:


deze bereikt de top 3 onnodige boettes! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik he ehemaal niks gesloot. Popo zei 100 euro, internet 130. Fietse door een tuin heen.


Haha lekker bezig freeeek
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 11:36 
 

Iemand nog in de buurt van Cothen vandaag?
Wij gaan vandaag een solex tour doen met de familie...
Dat wordt dus genieten met dit weer -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 11:42 
 

Cothen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Cothen? :P


Ligt dat niet bij utrecht ofzo in de buurt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 12:19 
 

Inemiene schreef:
wesskeej schreef:
Cothen? :P


Ligt dat niet bij utrecht ofzo in de buurt?

Jups
Een of ander gat zOnder 3G xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 12:48 
 

KSwoosh schreef:
Inemiene schreef:
wesskeej schreef:
Cothen? :P


Ligt dat niet bij utrecht ofzo in de buurt?

Jups
Een of ander gat zOnder 3G xd


Zelfs wij hebben 3G :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 16:51 
 

Lekker druk hier xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Lekker druk hier xd

Zowiezo :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
KSwoosh schreef:
Lekker druk hier xd

Zowiezo :cool:

altijd, gister bij gramsbergen feestweek geweest, en waren we thuis kwam er donderse regen en onweer. mooie afsluiter van de avond :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff, morgen weer naar school. Moet 10 uur aanwezig zijn in de kantine. Écht geen zin in. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 20:19 
 
Hardtraxx Veteran

saaie boel :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 20:23 
 

Hoofdcoach schreef:
saaie boel :sleep:

Inderdaad Marco van Basten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Hoofdcoach schreef:
saaie boel :sleep:

Inderdaad Marco van Basten!


Inderdaad, marco van basten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 20:27 
 

Hoofdcoach schreef:
wesskeej schreef:
Hoofdcoach schreef:
saaie boel :sleep:

Inderdaad Marco van Basten!


Inderdaad, marco van basten :P

One Frank de Boer toch :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 20:30 
 

Nope, Chiel de Bruijne... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 20:47 
 
Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Hoofdcoach schreef:
wesskeej schreef:
Inderdaad Marco van Basten!


Inderdaad, marco van basten :P

One Frank de Boer toch :$


Haha ik dacht dat het echt een grapje was :lol: maar idd frank de boer :P
Vorige  1 ... 799, 800, 801, 802, 803, 804, 805 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic