Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 798, 799, 800, 801, 802, 803, 804 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 18:06 
 

appeltaart met een staart maar zonder baard van aart zn paard nu het is opgeklaard
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeeej vanavond vliegen we terug naar Nederland! Kan ik eindelijk weer gewoon VI kijken. Zonder Renétje. :( Hoop dat hij er snel bovenop is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 19:06 
 

Wat is er met Rénetje dan? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 19:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vnv schuurfeest, onbeperkt bier drinken voor 20 eu...

Fijne avondddddd :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en lelijke wijven die tegen je aan staan te schuren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 19:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo naar me broer ff feestje, zien of het wat aan is.. Ken ze vrienden niet echt :lol: Maarja gratis bier :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Zo naar me broer ff feestje, zien of het wat aan is.. Ken ze vrienden niet echt :lol: Maarja gratis bier :beer:

Pommeren! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
en lelijke wijven die tegen je aan staan te schuren?


Als hij beetje doordrinkt ziet hij het verschil tussen mooi ene lelijk toch niet meer :P

edit: Ook ik ben weg pommerennenrnen :D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Wat is er met Rénetje dan? :oh:

Oververmoeid en komt tot onbepaalde tijd niet terug in VI
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 22:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Jeeej vanavond vliegen we terug naar Nederland! Kan ik eindelijk weer gewoon VI kijken. Zonder Renétje. :( Hoop dat hij er snel bovenop is!

Had "gehoord"dat hij er VOORLOPIG mee stopt :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo terug van We Love 90's, was wel grappig, maar ook niet meer dan dat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 23:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fietste net over lange donkere weg leek steed alsof iemand me achterna zat das nie fijn :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 00:02 
 

hardaddict schreef:
Fietste net over lange donkere weg leek steed alsof iemand me achterna zat das nie fijn :thumbdown:

Hehe dat had ik vroeger ook wel es , rotvevoel is dat
Doen alsof je belt , dann vlijven ze wel van je af
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gepommerd, Kasper?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 00:11 
 

El Mare schreef:
Gepommerd, Kasper?

Hehe nee, iphone :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah die is aan de Pommer geweest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar vlijkt het vel op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 00:13 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Daar vlijkt het vel op!

Splaak geblek? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga mijn bed zo maal eens opzoeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 00:21 
 

El Mare schreef:
Ik ga mijn bed zo maal eens opzoeken :P

Ik was je voor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor met wat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
patrickjeb schreef:
Daar vlijkt het vel op!

Splaak geblek? :P


Haha nee kwam door het pommeren :D
Ook al heb ik drup alchohol op vandaag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weltluste allemaal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 00:48 
 

El Mare schreef:
Voor met wat? :P

Het bed opxoken

Ik wilde wigenlijl een flauwe grap maken over dst ik in jouw bed lag maar nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 02:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
El Mare schreef:
Voor met wat? :P

Het bed opxoken

Ik wilde wigenlijl een flauwe grap maken over dst ik in jouw bed lag maar nvm


Ook onze KSwooshieswooshieswoosh houd van n pilsje zo te zien :P
Vorige  1 ... 798, 799, 800, 801, 802, 803, 804 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic