Verwijderd.. beetje kansloze actie weer, wie is nou weer die troll? Kreeg Whatsappje van een maat van mij met dat nieuws erin. en die zit niet eens op Hardtraxx..
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Snapner niks meer van
teveel bier
nee goh beer is like wtfHoofdcoach wrote:Snapner niks meer vanteveel bier
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Haha
ben nu weer beetje normaal, ff noodle soup eten en dan heerlijk slapen 
Edit: welterusten allemaal !
Edit: welterusten allemaal !
It wasn't me! 
Zometeen maar weer fluiten.
Zometeen maar weer fluiten.
Tja en dan wil je afrekenen bij de supermarkt.. Ben je je pinpas kwijt
... Poor poor meh!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Goedemorgen 
-
G
en toen?QnalQut wrote:Tja en dan wil je afrekenen bij de supermarkt.. Ben je je pinpas kwijt... Poor poor meh!
Heb je die in een andere winkel in de pinautomaat laten zitten? ;xQnalQut wrote:Tja en dan wil je afrekenen bij de supermarkt.. Ben je je pinpas kwijt... Poor poor meh!
Net lekker naast mn vriendin wakker geworden 
Eens even kijken of we bij We Love 90's A-Lusion kunnen meeten 
Ravenwood kwam er meep-stylez wrote:Verwijderd.. beetje kansloze actie weer, wie is nou weer die troll? Kreeg Whatsappje van een maat van mij met dat nieuws erin. en die zit niet eens op Hardtraxx..
Toen stond ie voor paal denk ik.KSwoosh wrote:en toen?QnalQut wrote:Tja en dan wil je afrekenen bij de supermarkt.. Ben je je pinpas kwijt... Poor poor meh!
Toen moest hij pinpas op de plaats makenJosh-T wrote:Toen stond ie voor paal denk ik.KSwoosh wrote:en toen?QnalQut wrote:Tja en dan wil je afrekenen bij de supermarkt.. Ben je je pinpas kwijt... Poor poor meh!
Last edited by Klos on 03 Sep 2011 13:11, edited 1 time in total.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Damn het is echt 600 graden in de zon
Terras weerHoofdcoach wrote:Damn het is echt 600 graden in de zon
Alleen ga k toch ff binnen zitten waar de gokautomaten staan
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Tja terras = bier en dat is iets wat ik op dit moment even niet kan zienPommer wrote:Terras weerHoofdcoach wrote:Damn het is echt 600 graden in de zon![]()
Alleen ga k toch ff binnen zitten waar de gokautomaten staan
-
G
fftjes mailtje naar ET gestuurd om te checken of de vertrekplaats voor qbase in uden nog doorgaat. vaak zat gehad dat ze op laatste moment nog afmelden 
-
G
Event Travel jwzProject 141 wrote:ET phone home?KSwoosh wrote:fftjes mailtje naar ET gestuurd om te checken of de vertrekplaats voor qbase in uden nog doorgaat. vaak zat gehad dat ze op laatste moment nog afmelden
Ze hebben hem daar nog liggen! Ik ben nu onderweg in de auto :o , zodalijk gelijk amersfoort maar even in! Terrasje pakken enzo.. Om te vieren dat ik mn pinpas weer heb

-
S
In mijn WWW

Moet er nog iemand kaartjes voor Fusion - The Harder Styles hebben?

-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Daar, waar de antracietkleurige papavervelden hun woede niet onder stoelen of banken staken, vond Gert er 6. Zes.