Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 797, 798, 799, 800, 801, 802, 803 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 02:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verwijderd.. beetje kansloze actie weer, wie is nou weer die troll? Kreeg Whatsappje van een maat van mij met dat nieuws erin. en die zit niet eens op Hardtraxx..
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 02:51 
 
Hardtraxx Veteran

Snapner niks meer van xd teveel bier
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 03:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Snapner niks meer van xd teveel bier

nee goh beer is like wtf :D ik snap der ook niks meer van :lol:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 04:07 
 
Hardtraxx Veteran

Haha xd ben nu weer beetje normaal, ff noodle soup eten en dan heerlijk slapen :)

Edit: welterusten allemaal !
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 09:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Veel te vroeg wakker :yawn:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

It wasn't me! :whistle:

Zometeen maar weer fluiten.
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja en dan wil je afrekenen bij de supermarkt.. Ben je je pinpas kwijt :( ... Poor poor meh!
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

Goedemorgen :surrender:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 12:22 
 

QnalQut schreef:
Tja en dan wil je afrekenen bij de supermarkt.. Ben je je pinpas kwijt :( ... Poor poor meh!

en toen?
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
Tja en dan wil je afrekenen bij de supermarkt.. Ben je je pinpas kwijt :( ... Poor poor meh!


Heb je die in een andere winkel in de pinautomaat laten zitten? ;x
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net lekker naast mn vriendin wakker geworden :loving:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens even kijken of we bij We Love 90's A-Lusion kunnen meeten :)
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Verwijderd.. beetje kansloze actie weer, wie is nou weer die troll? Kreeg Whatsappje van een maat van mij met dat nieuws erin. en die zit niet eens op Hardtraxx..


Ravenwood kwam er mee :evil:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
QnalQut schreef:
Tja en dan wil je afrekenen bij de supermarkt.. Ben je je pinpas kwijt :( ... Poor poor meh!

en toen?


Toen stond ie voor paal denk ik.
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 13:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
KSwoosh schreef:
QnalQut schreef:
Tja en dan wil je afrekenen bij de supermarkt.. Ben je je pinpas kwijt :( ... Poor poor meh!

en toen?


Toen stond ie voor paal denk ik.

Toen moest hij pinpas op de plaats maken
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Damn het is echt 600 graden in de zon
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 13:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Damn het is echt 600 graden in de zon

Terras weer :D
Alleen ga k toch ff binnen zitten waar de gokautomaten staan :P
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 13:43 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Hoofdcoach schreef:
Damn het is echt 600 graden in de zon

Terras weer :D
Alleen ga k toch ff binnen zitten waar de gokautomaten staan :P


Tja terras = bier en dat is iets wat ik op dit moment even niet kan zien :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 14:44 
 

fftjes mailtje naar ET gestuurd om te checken of de vertrekplaats voor qbase in uden nog doorgaat. vaak zat gehad dat ze op laatste moment nog afmelden -.-
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 15:22 
 

Project 141 schreef:
KSwoosh schreef:
fftjes mailtje naar ET gestuurd om te checken of de vertrekplaats voor qbase in uden nog doorgaat. vaak zat gehad dat ze op laatste moment nog afmelden -.-


ET phone home?

Event Travel jwz
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze hebben hem daar nog liggen! Ik ben nu onderweg in de auto :o , zodalijk gelijk amersfoort maar even in! Terrasje pakken enzo.. Om te vieren dat ik mn pinpas weer heb :D :beer:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 16:23 
 

In mijn WWW

Citaat:
Moet er nog iemand kaartjes voor Fusion - The Harder Styles hebben?



Afbeelding

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Daar, waar de antracietkleurige papavervelden hun woede niet onder stoelen of banken staken, vond Gert er 6. Zes.
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ff een mijn 2GB kaartje vervangen door een 4GB kaartje. :D

MEER MUZIEK OP MN MOBIEL!!! :woot:
Vorige  1 ... 797, 798, 799, 800, 801, 802, 803 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic