Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 796, 797, 798, 799, 800, 801, 802 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dalijk voor et eerst draaien op een feest.. Damn wat ben ik zenuwachtig xd .

Any tips? :D
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
ik ga pommeren vanavond
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 20:08 
 
Hardtraxx Veteran

Nightmarez schreef:
Dalijk voor et eerst draaien op een feest.. Damn wat ben ik zenuwachtig xd .

Any tips? :D


Neem 2 biertjes van te voren. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 20:11 
 

Ramirez schreef:
Nightmarez schreef:
Dalijk voor et eerst draaien op een feest.. Damn wat ben ik zenuwachtig xd .

Any tips? :D


Neem 2duzend biertjes van te voren. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hhihi dat was 10 :lol:
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez - The Darkest Emotion (Official Qlimax 2011 Anthem)
Wildstylez - The Darkest Emotion (Amnesys Remix)

ben benieuwd
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 23:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Nightmarez schreef:
Dalijk voor et eerst draaien op een feest.. Damn wat ben ik zenuwachtig xd .

Any tips? :D


Neem 2 biertjes van te voren. :thumbup:


Drop een pil, deed headhunterz ook voor ze eerste grote optreden.. moet je zien waar die nu staat :d waar drugs wel niet goed voor is
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 23:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ramirez schreef:
Nightmarez schreef:
Dalijk voor et eerst draaien op een feest.. Damn wat ben ik zenuwachtig xd .

Any tips? :D


Neem 2 biertjes van te voren. :thumbup:


Drop een pil, deed headhunterz ook voor ze eerste grote optreden.. moet je zien waar die nu staat :d waar drugs wel niet goed voor is

Ja want dat optreden ging ook zo goed toen. :lol: Hij had papa Dov, ik vraag me af of dat ook voor Nightmarezzz
geldt.

Meh, morgen om 12 uur een looptraining, daar heb ik dus echt weinig zin in.
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 23:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha, de zaal ging wel los :whistle:


Looptraining ???????
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 00:05 
 

Zo... klaar met werken, bed in en tot maandag ergens heren..

Roberttt tot zondag?
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 00:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja als alles goed is, moet ik zondag naar Zundert... xd
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Wildstylez - The Darkest Emotion (Official Qlimax 2011 Anthem)
Wildstylez - The Darkest Emotion (Amnesys Remix)

ben benieuwd


Ehum, heb ik iets gemist? :lol:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 00:26 
 

Huh... wat hebben we gemist idd?
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ravenwood schreef:
Wildstylez - The Darkest Emotion (Official Qlimax 2011 Anthem)
Wildstylez - The Darkest Emotion (Amnesys Remix)

ben benieuwd


Ehum, heb ik iets gemist? :lol:

Amnesys die een anthem doet :drool:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 00:27 
 

roberttt schreef:
Ja als alles goed is, moet ik zondag naar Zundert... xd

Je gaat gewoon... tis geen feest he, tis een happening
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

i smell a troll
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 00:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels weer bezig xd Gooi het op twitter, met hashtaq #qlimax2011 en naar wildstylez XD

Zien hoeveel mensen erop reageren :lol:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
i smell a troll


Haha moet wel :P
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Chukkels weer bezig xd Gooi het op twitter, met hashtaq #qlimax2011 en naar wildstylez XD

Zien hoeveel mensen erop reageren :lol:

Dan nog. Amnesys die een anthem doet...moet gewoon. MOET MOET MOET
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 00:36 
 

Q-dance komt er zo weer bij hoor
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

They're watching us..
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
They're watching us..

Hopelijk. En dat ze dan daadwerkelijk Amnesys vragen om die anthem te maken. De hardstyle remix kan mij dan aan mijn reet roesten.
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu pitten, morgen lekker hakken op Charly Lownoise, Mental Theo, Dj Paul Elstak.
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donner op tv bij de nos live. Wat een clown die gozer echt en dat moet kalmte uitbeelden :lol:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2011 02:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En zo gaat het balletje rollen :lol:

https://twitter.com/p_stylezhs/status/1 ... 4070288384
Vorige  1 ... 796, 797, 798, 799, 800, 801, 802 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic