Dalijk voor et eerst draaien op een feest.. Damn wat ben ik zenuwachtig
.
Any tips?
Any tips?
Neem 2 biertjes van te voren.Nightmarez wrote:Dalijk voor et eerst draaien op een feest.. Damn wat ben ik zenuwachtig.
Any tips?
Ramirez wrote:Neem 2duzend biertjes van te voren.Nightmarez wrote:Dalijk voor et eerst draaien op een feest.. Damn wat ben ik zenuwachtig.
Any tips?
Drop een pil, deed headhunterz ook voor ze eerste grote optreden.. moet je zien waar die nu staat :d waar drugs wel niet goed voor isRamirez wrote:Neem 2 biertjes van te voren.Nightmarez wrote:Dalijk voor et eerst draaien op een feest.. Damn wat ben ik zenuwachtig.
Any tips?
Ja want dat optreden ging ook zo goed toen.roberttt wrote:Drop een pil, deed headhunterz ook voor ze eerste grote optreden.. moet je zien waar die nu staat :d waar drugs wel niet goed voor isRamirez wrote:Neem 2 biertjes van te voren.Nightmarez wrote:Dalijk voor et eerst draaien op een feest.. Damn wat ben ik zenuwachtig.
Any tips?
Ehum, heb ik iets gemist?Ravenwood wrote:Wildstylez - The Darkest Emotion (Official Qlimax 2011 Anthem)
Wildstylez - The Darkest Emotion (Amnesys Remix)
ben benieuwd
Amnesys die een anthem doetpatrickjeb wrote:Ehum, heb ik iets gemist?Ravenwood wrote:Wildstylez - The Darkest Emotion (Official Qlimax 2011 Anthem)
Wildstylez - The Darkest Emotion (Amnesys Remix)
ben benieuwd
Je gaat gewoon... tis geen feest he, tis een happeningroberttt wrote:Ja als alles goed is, moet ik zondag naar Zundert...
Haha moet weltommetjeuh wrote:i smell a troll
Dan nog. Amnesys die een anthem doet...moet gewoon. MOET MOET MOETroberttt wrote:Chukkels weer bezigGooi het op twitter, met hashtaq #qlimax2011 en naar wildstylez XD
Zien hoeveel mensen erop reageren
Hopelijk. En dat ze dan daadwerkelijk Amnesys vragen om die anthem te maken. De hardstyle remix kan mij dan aan mijn reet roesten.patrickjeb wrote:They're watching us..