Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 795, 796, 797, 798, 799, 800, 801 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
biscuit schreef:
:sleep:

Dat ga ik ook maar eens doen :yawn:

Lukt alleen nog niet echt :yawn:
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 04:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Universal Studios Hollywood! :worship: Geen woorden voor, geniaal. Wel heeeel duur.
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 08:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goeiemorgen :)
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 10:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inemiene schreef:
Goeiemorgen :)

Daaag inemiene :)
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 10:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klaar met werken nu ff vakantie tot woensdag en dan weer school
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 10:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zit nu op school ... lesje excel van 3uur.. yeeeh
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik moet nog beginnen met werken :thumbdown: mag van 12:00 - 21:15, en daarna gelijk op de trein.. word nog een helse klus om op tijd de trein te gaan halen vanavond :lol:
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inemiene schreef:
Goeiemorgen :)
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 12:04 
 

Inemiene schreef:
Moeiegorgen :)
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vannacht geprobeerd een colablikje van een parkeerautomaat af te trappen...nou, dat heb ik geweten. Eerste trap was op de goede hoogte maar er net langs heen, 2e trap was goed...maar raakte ook de automaat licht. Kijk ik vanochtend, zit me maar toch een beste plek xD Voel hem ook nog steeds, maar fuck it.
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 13:23 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Vannacht geprobeerd een colablikje van een parkeerautomaat af te trappen...nou, dat heb ik geweten. Eerste trap was op de goede hoogte maar er net langs heen, 2e trap was goed...maar raakte ook de automaat licht. Kijk ik vanochtend, zit me maar toch een beste plek xD Voel hem ook nog steeds, maar fuck it.

Scheenbeen blauw?
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, niet zó hard mis getrapt xD lelijke plek aan de binnenkant van mijn rechtervoet, net voorbij mijn grote teen. Net van het "schampen" van de parkeerautomaat
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 14:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nieuwe videokaart binnen :yay: Werkt perfect, Crysis 2 op High ^^ :drool:
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 14:14 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Nee, niet zó hard mis getrapt xD lelijke plek aan de binnenkant van mijn rechtervoet, net voorbij mijn grote teen. Net van het "schampen" van de parkeerautomaat


Hoe schop jij? Als ik iets of iemand vol wil raken schop ik met me scheenbeen er tegen aan. Komt veel harder aan.
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

0xygen schreef:
Steffnov schreef:
Nee, niet zó hard mis getrapt xD lelijke plek aan de binnenkant van mijn rechtervoet, net voorbij mijn grote teen. Net van het "schampen" van de parkeerautomaat


Hoe schop jij? Als ik iets of iemand vol wil raken schop ik met me scheenbeen er tegen aan. Komt veel harder aan.

Bij dat blikje wilde ik het gewoon raken alsof het een volley bij voetbal is, niet per se op een andere manier die harder ging. Vandaar.
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 14:59 
 
Hardtraxxer

Ooh okee :)
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 15:42 
 

Zooo... zo nog maar is even gaan werken en dan vannacht al aanrijden naar Zundert als alles meezit..
Ik heb er veel zin in zeg!
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

Fijne avond allemaal ik ga Chinees eten + pommeren :D
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 17:38 
 

roberttt schreef:
Nieuwe videokaart binnen :yay: Werkt perfect, Crysis 2 op High ^^ :drool:

nu Blur nog kopen!
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 18:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Fijne avond allemaal ik ga Chinees eten + pommeren :D


Dat 2e ben ik al een tijdje mee bezig, nu ff eten thuis en dan weer verder gaan :D :beer:
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 18:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zometeen :beer: van de baas z'n centen :)
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanavond strangerz maar eens gaan bezoeken :)
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 18:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nowhere to run
Nowhere to HIDEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nieuwe videokaart binnen :yay: Werkt perfect, Crysis 2 op High ^^ :drool:


Crysis 1 is een stuk zwaarder dan 2 :P
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 19:03 
 

mrazura schreef:
roberttt schreef:
Nieuwe videokaart binnen :yay: Werkt perfect, Crysis 2 op High ^^ :drool:


Crysis 1 is een stuk zwaarder dan 2 :P

die engine is sowieso veel te zwaar
vooral als je em vergelijkt met wat de Unreal 3 Engine kan en hoe zwaar die is.
Vorige  1 ... 795, 796, 797, 798, 799, 800, 801 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic