Lukt alleen nog niet echtIntervention wrote:Dat ga ik ook maar eens doenbiscuit wrote:
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Universal Studios Hollywood!
Geen woorden voor, geniaal. Wel heeeel duur.
Daaag inemieneInemiene wrote:Goeiemorgen
Klaar met werken nu ff vakantie tot woensdag en dan weer school
zit nu op school ... lesje excel van 3uur.. yeeeh
ik moet nog beginnen met werken
mag van 12:00 - 21:15, en daarna gelijk op de trein.. word nog een helse klus om op tijd de trein te gaan halen vanavond 
-
G
Inemiene wrote:Moeiegorgen
Vannacht geprobeerd een colablikje van een parkeerautomaat af te trappen...nou, dat heb ik geweten. Eerste trap was op de goede hoogte maar er net langs heen, 2e trap was goed...maar raakte ook de automaat licht. Kijk ik vanochtend, zit me maar toch een beste plek xD Voel hem ook nog steeds, maar fuck it.
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
Scheenbeen blauw?Steffnov wrote:Vannacht geprobeerd een colablikje van een parkeerautomaat af te trappen...nou, dat heb ik geweten. Eerste trap was op de goede hoogte maar er net langs heen, 2e trap was goed...maar raakte ook de automaat licht. Kijk ik vanochtend, zit me maar toch een beste plek xD Voel hem ook nog steeds, maar fuck it.
Nee, niet zó hard mis getrapt xD lelijke plek aan de binnenkant van mijn rechtervoet, net voorbij mijn grote teen. Net van het "schampen" van de parkeerautomaat
Nieuwe videokaart binnen
Werkt perfect, Crysis 2 op High

-
0Hardtraxxer
- last seen Aug 2012
Hoe schop jij? Als ik iets of iemand vol wil raken schop ik met me scheenbeen er tegen aan. Komt veel harder aan.Steffnov wrote:Nee, niet zó hard mis getrapt xD lelijke plek aan de binnenkant van mijn rechtervoet, net voorbij mijn grote teen. Net van het "schampen" van de parkeerautomaat
Bij dat blikje wilde ik het gewoon raken alsof het een volley bij voetbal is, niet per se op een andere manier die harder ging. Vandaar.0xygen wrote:Hoe schop jij? Als ik iets of iemand vol wil raken schop ik met me scheenbeen er tegen aan. Komt veel harder aan.Steffnov wrote:Nee, niet zó hard mis getrapt xD lelijke plek aan de binnenkant van mijn rechtervoet, net voorbij mijn grote teen. Net van het "schampen" van de parkeerautomaat
-
0Hardtraxxer
- last seen Aug 2012
Ooh okee 
-
C
Zooo... zo nog maar is even gaan werken en dan vannacht al aanrijden naar Zundert als alles meezit..
Ik heb er veel zin in zeg!
Ik heb er veel zin in zeg!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Fijne avond allemaal ik ga Chinees eten + pommeren 
-
G
nu Blur nog kopen!roberttt wrote:Nieuwe videokaart binnenWerkt perfect, Crysis 2 op High
![]()
Dat 2e ben ik al een tijdje mee bezig, nu ff eten thuis en dan weer verder gaanHoofdcoach wrote:Fijne avond allemaal ik ga Chinees eten + pommeren
Vanavond strangerz maar eens gaan bezoeken 
Nowhere to run
Nowhere to HIDEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Nowhere to HIDEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Crysis 1 is een stuk zwaarder dan 2roberttt wrote:Nieuwe videokaart binnenWerkt perfect, Crysis 2 op High
![]()
-
G
die engine is sowieso veel te zwaarmrazura wrote:Crysis 1 is een stuk zwaarder dan 2roberttt wrote:Nieuwe videokaart binnenWerkt perfect, Crysis 2 op High
![]()
vooral als je em vergelijkt met wat de Unreal 3 Engine kan en hoe zwaar die is.