Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 791, 792, 793, 794, 795, 796, 797 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 23:12 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
FUCK YEAH
Flodder in Amerika erachteraan :D:D:D:D:D:DD:D:D

My neem is sjonnie, tis is maj femelie en wie are from the netterlents :worship:


Bonehead - Fromt the netherlands


die moet je luisteren :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 00:07 
 
Hardtraxxer

Slapeloosheid kicked er weer eens goed in.. Nuchtere plafonddienst hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 00:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
Slapeloosheid kicked er weer eens goed in.. Nuchtere plafonddienst hier

Knal zo'n kook (normaal doen) serie op, word k altijd verrekte slaperig van. Ja of je krijgt er scheurende honger van maar goed dan heb je in elk geval weer wat te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga maar eens pitten, trusten mensen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Ga maar eens pitten, trusten mensen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 08:03 
 

mogguh
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 09:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
mogguh


Goeie morgen ! :) jij bent er ook weer vroeg bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 10:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Introweek.. het klinkt alleen al verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zodalijk even werken van 12-5, en daarna lekker een avondje niks doen :clap: het weer ziet er redelijk goed uit hier, dus make my day :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 11:44 
 

be n op school en gelijk verveel ik me de tering :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 12:04 
 
Hardtraxx Veteran

Memebase Iphone app :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 12:05 
 
Hardtraxx Veteran

Goedemorgen iedereen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonder dat ik het doorhad over de 5000 posts gegaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 12:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Zonder dat ik het doorhad over de 5000 posts gegaan :P


Pff spammert !
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
p-stylez schreef:
Zonder dat ik het doorhad over de 5000 posts gegaan :P


Pff spammert !

12292
[1.92% van alle berichten / 24.63 berichten per dag]

VS

5056
[0.79% van alle berichten / 7.88 berichten per dag]
Zoek berichten gebruiker

Who is the spammer now bitch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 12:58 
 
Hardtraxx Veteran

24 berichten per dag! Nolifer! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 13:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker op school zitten..... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 15:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Who is the spammer now bitch?

Both. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog eventjes een dik uurtje pitten, ben doodmoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 16:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Nog eventjes een dik uurtje pitten, ben doodmoe.

goed plan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag mn huisje beetje ingericht in groningen, erg zin om daar heen te gaan :D

Maar eerst de week nog vol maken met feesten, feeeestweek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 16:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Vandaag mn huisje beetje ingericht in groningen, erg zin om daar heen te gaan :D

Maar eerst de week nog vol maken met feesten, feeeestweek :D


Zit je nog maar 60km hier vandaan :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Rik schreef:
Vandaag mn huisje beetje ingericht in groningen, erg zin om daar heen te gaan :D

Maar eerst de week nog vol maken met feesten, feeeestweek :D


Zit je nog maar 60km hier vandaan :oh:

Ja kloten, dichter bij kom ik ook niet -.-







xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 16:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
roberttt schreef:
Rik schreef:
Vandaag mn huisje beetje ingericht in groningen, erg zin om daar heen te gaan :D

Maar eerst de week nog vol maken met feesten, feeeestweek :D


Zit je nog maar 60km hier vandaan :oh:

Ja kloten, dichter bij kom ik ook niet -.-


Na maar ik wel :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 17:16 
 

Zit je een beetje te gapen in de klas, spreekt de leraar (engels) je aan maar ja dat merkte ik niet. Roept ie mijn naam en ik draai m'n hoofd om. Vraagt ie "Are you on drugs"? Waarna de helft van de klas (die ook zijn blijven zitten en HET weten) het niet houd van het lachen en de rest van de klas kijkt ons zo aan van "WTF" xd.
Vorige  1 ... 791, 792, 793, 794, 795, 796, 797 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic