Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 790, 791, 792, 793, 794, 795, 796 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 16:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Makkelijk verdient ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 16:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hardstyle/pommer-top-50-allertijden-t18824.html

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 17:01 
 
Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
Stond in de krant dat er wel mensen waren die gewoon het geld teruggaven aan die transportwagen, maar zullen er niet veel geweest zijn..

Als je het niet teruggeeft ben je strafbaar dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle/pommer-top-50-allertijden-t18824.html

:yay:

Moet vast een hel zijn geweest te kiezen xD zal hem wel downloaden wanneer ik op laptop zit. Gemixed neem ik aan...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 17:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Pommer schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle/pommer-top-50-allertijden-t18824.html

:yay:

Moet vast een hel zijn geweest te kiezen xD zal hem wel downloaden wanneer ik op laptop zit. Gemixed neem ik aan...?


Jah echt hoor, ikk twijfel eigenlijk nog steeds op de top 20 na ofzo xd
Maar hij is gemixed jah ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wel typerend dat het op die foto allemaal vrouwen zijn die geld liggen te rapen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
wel typerend dat het op die foto allemaal vrouwen zijn die geld liggen te rapen


Je ziet ook een ouwe vent in een dikke mercedes geld rapen en zodra hij ziet dat ie gefilmd wordt rent ie gauw terug :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
tommetjeuh schreef:
wel typerend dat het op die foto allemaal vrouwen zijn die geld liggen te rapen


Je ziet ook een ouwe vent in een dikke mercedes geld rapen en zodra hij ziet dat ie gefilmd wordt rent ie gauw terug :lol:

haha :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 18:23 
 

morgen weer naar school :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 18:30 
 

Vandaag maar weer een kapper momentje... tis te lang, tis 2 weken geleden geknipt, maar goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 20:39 
 

Flodder op TV! RTL 7 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 20:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Flodder op TV! RTL 7 :worship:

Nostalgie. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Flodder op TV! RTL 7 :worship:


Tokkie tv
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 20:54 
 
Hardtraxx Veteran

Haha Flodder keek ik vroeger altijd om tieten te zien.

Terwijl ik tegenwoordig toch echt 3 Japanners die in elkaars mond kotsen en Brazilianen die in elkaars gezicht scheten laten nodig heb om een stijve te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 21:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Haha Flodder keek ik vroeger altijd om tieten te zien.

Terwijl ik tegenwoordig toch echt 3 Japanners die in elkaars mond kotsen en Brazilianen die in elkaars gezicht scheten laten nodig heb om een stijve te krijgen.

't is dat ik geen zin heb om dat de hele dag te lezen maar anders had ik het in m'n onderschrift geramd. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 21:09 
 

pffff.... inspiratieloosheid. :/
moet niet veel erger worden want het is de afgelopen paar maanden nu al dat ik geen inspiratie meer heb...
en het allerkutste is, door die stapel aan opdrachten shit die hier ligt, voel ik mezelf ook al weer kut -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 21:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
pffff.... inspiratieloosheid. :/
moet niet veel erger worden want het is de afgelopen paar maanden nu al dat ik geen inspiratie meer heb...
en het allerkutste is, door die stapel aan opdrachten shit die hier ligt, voel ik mezelf ook al weer kut -.-

Misschien helpt dit; bedankt voor je tutorial voor die moving gif. 't is gelukt zoals je ziet. Nou nog ergens in een aftermovie opduiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 21:21 
 

TiMOTHYb schreef:
KSwoosh schreef:
pffff.... inspiratieloosheid. :/
moet niet veel erger worden want het is de afgelopen paar maanden nu al dat ik geen inspiratie meer heb...
en het allerkutste is, door die stapel aan opdrachten shit die hier ligt, voel ik mezelf ook al weer kut -.-

Misschien helpt dit; bedankt voor je tutorial voor die moving gif. 't is gelukt zoals je ziet. Nou nog ergens in een aftermovie opduiken.

Graag gedaan ^^ Fijn dat et werkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 21:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ook maar eens lopen kloten met GIFjes:

Afbeelding

Zie nu dat er zwartbalken boven en onder zitten. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 21:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Ook maar eens lopen kloten met GIFjes:

Afbeelding

Zie nu dat er zwartbalken boven en onder zitten. xd

80 x 80
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 21:57 
 

Ramirez schreef:
Ook maar eens lopen kloten met GIFjes:

Afbeelding

Zie nu dat er zwartbalken boven en onder zitten. xd

en iets te snel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran

Je moet er echt niet te lang naar kijken. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha, wat een avond heb ik weer meegemaakt :lol: gewoon door een kerel van 40 met de dood bedreigt worden xd :lol: en hem vervolgens recht in zn bek uitlachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Steffnov schreef:
Pommer schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle/pommer-top-50-allertijden-t18824.html

:yay:

Moet vast een hel zijn geweest te kiezen xD zal hem wel downloaden wanneer ik op laptop zit. Gemixed neem ik aan...?


Jah echt hoor, ikk twijfel eigenlijk nog steeds op de top 20 na ofzo xd
Maar hij is gemixed jah ;)

Zou ik ook eens van HC moeten doen...kan alleen niet zelf mixen xD Zou mezelf toch alleen maar tergen met die lijst
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 22:46 
 

FUCK YEAH
Flodder in Amerika erachteraan :D:D:D:D:D:DD:D:D

My neem is sjonnie, tis is maj femelie en wie are from the netterlents :worship:
Vorige  1 ... 790, 791, 792, 793, 794, 795, 796 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic