Makkelijk verdient 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Als je het niet teruggeeft ben je strafbaar dusJosh-T wrote:Stond in de krant dat er wel mensen waren die gewoon het geld teruggaven aan die transportwagen, maar zullen er niet veel geweest zijn..
Moet vast een hel zijn geweest te kiezen xD zal hem wel downloaden wanneer ik op laptop zit. Gemixed neem ik aan...?Pommer wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle/pommer-top-50-allertijden-t18824.html
Jah echt hoor, ikk twijfel eigenlijk nog steeds op de top 20 na ofzoSteffnov wrote:Moet vast een hel zijn geweest te kiezen xD zal hem wel downloaden wanneer ik op laptop zit. Gemixed neem ik aan...?Pommer wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle/pommer-top-50-allertijden-t18824.html
Maar hij is gemixed jah
wel typerend dat het op die foto allemaal vrouwen zijn die geld liggen te rapen
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Je ziet ook een ouwe vent in een dikke mercedes geld rapen en zodra hij ziet dat ie gefilmd wordt rent ie gauw terugtommetjeuh wrote:wel typerend dat het op die foto allemaal vrouwen zijn die geld liggen te rapen
hahaHoofdcoach wrote:Je ziet ook een ouwe vent in een dikke mercedes geld rapen en zodra hij ziet dat ie gefilmd wordt rent ie gauw terugtommetjeuh wrote:wel typerend dat het op die foto allemaal vrouwen zijn die geld liggen te rapen
-
D
morgen weer naar school 
-
C
Vandaag maar weer een kapper momentje... tis te lang, tis 2 weken geleden geknipt, maar goed
-
A
Flodder op TV! RTL 7 
Nostalgie.Almighty wrote:Flodder op TV! RTL 7
Tokkie tvAlmighty wrote:Flodder op TV! RTL 7
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Haha Flodder keek ik vroeger altijd om tieten te zien.
Terwijl ik tegenwoordig toch echt 3 Japanners die in elkaars mond kotsen en Brazilianen die in elkaars gezicht scheten laten nodig heb om een stijve te krijgen.
Terwijl ik tegenwoordig toch echt 3 Japanners die in elkaars mond kotsen en Brazilianen die in elkaars gezicht scheten laten nodig heb om een stijve te krijgen.
't is dat ik geen zin heb om dat de hele dag te lezen maar anders had ik het in m'n onderschrift geramd.PierrePruuk wrote:Haha Flodder keek ik vroeger altijd om tieten te zien.
-
G
pffff.... inspiratieloosheid. 
moet niet veel erger worden want het is de afgelopen paar maanden nu al dat ik geen inspiratie meer heb...
en het allerkutste is, door die stapel aan opdrachten shit die hier ligt, voel ik mezelf ook al weer kut
moet niet veel erger worden want het is de afgelopen paar maanden nu al dat ik geen inspiratie meer heb...
en het allerkutste is, door die stapel aan opdrachten shit die hier ligt, voel ik mezelf ook al weer kut
Misschien helpt dit; bedankt voor je tutorial voor die moving gif. 't is gelukt zoals je ziet. Nou nog ergens in een aftermovie opduiken.KSwoosh wrote:pffff.... inspiratieloosheid.
-
G
Graag gedaanTiMOTHYb wrote:Misschien helpt dit; bedankt voor je tutorial voor die moving gif. 't is gelukt zoals je ziet. Nou nog ergens in een aftermovie opduiken.KSwoosh wrote:pffff.... inspiratieloosheid.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Ook maar eens lopen kloten met GIFjes:

Zie nu dat er zwartbalken boven en onder zitten.

80 x 80Ramirez wrote:Ook maar eens lopen kloten met GIFjes:
-
G
en iets te snelRamirez wrote:Ook maar eens lopen kloten met GIFjes:
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Je moet er echt niet te lang naar kijken. 
haha, wat een avond heb ik weer meegemaakt
gewoon door een kerel van 40 met de dood bedreigt worden
en hem vervolgens recht in zn bek uitlachen
Zou ik ook eens van HC moeten doen...kan alleen niet zelf mixen xD Zou mezelf toch alleen maar tergen met die lijstPommer wrote:Jah echt hoor, ikk twijfel eigenlijk nog steeds op de top 20 na ofzoSteffnov wrote:Moet vast een hel zijn geweest te kiezen xD zal hem wel downloaden wanneer ik op laptop zit. Gemixed neem ik aan...?Pommer wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle/pommer-top-50-allertijden-t18824.html
![]()
Maar hij is gemixed jah
-
A
FUCK YEAH
Flodder in Amerika erachteraan
:D:D:D:D:DD:D:D
My neem is sjonnie, tis is maj femelie en wie are from the netterlents
Flodder in Amerika erachteraan
My neem is sjonnie, tis is maj femelie en wie are from the netterlents