Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 792, 793, 794, 795, 796, 797, 798 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 17:25 
 

Bijzondere verrichtingen gehaald op de tussentijdsetoets :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 17:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Zit je een beetje te gapen in de klas, spreekt de leraar (engels) je aan maar ja dat merkte ik niet. Roept ie mijn naam en ik draai m'n hoofd om. Vraagt ie "Are you on drugs"? Waarna de helft van de klas (die ook zijn blijven zitten en HET weten) het niet houd van het lachen en de rest van de klas kijkt ons zo aan van "WTF" xd.


BUSTEDDDDD

Ik had het vandaag ook, we moeten een project doen over gokverslaving, en ik was voor het eerst in m'n leven degene die alles al wist en moest uitleggen aan m'n groepje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 17:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer :worship: :worship: Ben trots op je :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 17:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Pommer :worship: :worship: Ben trots op je :kiss:

:yay: :$
Al is het niet echt iets om trots op te zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 17:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
roberttt schreef:
Pommer :worship: :worship: Ben trots op je :kiss:

:yay: :$
Al is het niet echt iets om trots op te zijn xd


Jahwel, want je moet ergens mee beginnen! xd

Straks kan je bij Nederlands je nieuwe werkwoord Pommeren uitleggen, dan lijk je nog slimmer :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 18:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Pommer schreef:
roberttt schreef:
Pommer :worship: :worship: Ben trots op je :kiss:

:yay: :$
Al is het niet echt iets om trots op te zijn xd


Jahwel, want je moet ergens mee beginnen! xd

Straks kan je bij Nederlands je nieuwe werkwoord Pommeren uitleggen, dan lijk je nog slimmer :innocent:


Haha idd :cool:
Denk alleen niet dat de docenten dan een hoge dunk van me krijgen als ik uitleg waar het vandaan komt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 18:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha xd Misschien kunnen we het wel inbrengen als 'beste' nieuwe werkwoord van het jaar van 2011 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 19:15 
 

http://www.dektsedancenight.nl/d-block-s-te-fan/

Citaat:
In 2006 werden ze eigenaar van hun eigen platenlabel; Next Chapter en in Januari van dit jaar hadden ze zelfs hun X-Qlusive feest in de Heineken Music Hall. Met hits als Music made Addict, Kingdom en Rockin ur Mind hebben ze inmiddels een hoog aanzien gekregen in de wereld van de hardstyle-artiesten


Lol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pff nog even snel mn bandje plakken, anders kan ik morgen niet naar me werk.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

GVD morge van half 9 tot 9 uur(savonds) op school >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan zit je vakantie er bijna op! Zo meteen naar LA rijden, morgen Universal Studio's ( :worship: ), vrijdag Hollywood en shit, zaterdag Camper inleveren en terugvliegen naar Amsterdam. :) Geniale vakantie was het!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 20:17 
 

vandaag eerste dagje school gehad, van 9 tot 6, maar het was echt chill :D
ik vond het om 6 uur zelfs jammer dat we naar huis moesten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 20:58 
 

Project 141 schreef:
KSwoosh schreef:
vandaag eerste dagje school gehad, van 9 tot 6, maar het was echt chill :D
ik vond het om 6 uur zelfs jammer dat we naar huis moesten :P


w00t wat voor school/opleiding doe je, kom gelijk daaarnaartoe!

Communication & Multimedia Design & avans Breda, maar dit jaar verdiepingsminor, dus lekker alleen dingen doen die interessant zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

Wie of wat is 'Hi Mike-O' :innocent: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 21:11 
 

Hoofdcoach schreef:
Wie of wat is 'Hi Mike-O' :innocent: :innocent:

Ik denk dat jij het bent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Hoofdcoach schreef:
Wie of wat is 'Hi Mike-O' :innocent: :innocent:

Ik denk dat jij het bent!


Ja si
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zodalijk maar eens mn bedje opzoeken, 6u beginnen morgen, dus dat betekent half 5 opstaan :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 21:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daan plaatst 1 rape-foto van Willy en me hele mailbox zit gelijk vol met reacties xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 22:53 
 

http://www.bierdieet.nl/

Wat een geweldige site xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahahah

Tips voor een hoger calorieenverbruik tijdens een sexpartij:
* Doe uw sokken ook uit, twee keer bukken is ook bewegen.
* Kama Sutra. Vraag ons niet wat het is, maar u schijnt er calorieen mee te verbruiken.

xd

Voorbeelden van makkelijk meer bewegen:
* Fietsen. Goed voor het afvallen en niet belastend voor je lichaam. Haal die oude fiets uit de schuur of koop een nieuwe. Een leuke fiets kost niet zoveel meer tegenwoordig. Koop geen dure fiets, zodra het gaat regenen ga je toch niet meer fietsen.
* Vissen. Maar dan wel actief. Dus niet gaan zitten en dan een half uur naar uw dobber kijken. Nee, constant werpen en indraaien met kunstaas. En na iedere drie worpen 20 meter verkassen.

wat een helden site :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 23:08 
 

Mellow schreef:
Slapeloosheid kicked er weer eens goed in.. Nuchtere plafonddienst hier

glas warm melk of een goed verhaal over interessante onderwerpen.
:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 23:28 
 

truste hardtraxx :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
truste hardtraxx :)

Middagdutje doen? T is hier kats 3 uur smiddags man. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 23:57 
 

Weltrusten allemaal...

spreek jullie denk volgende week ergens ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 09:21 
 

Ook goedemorgen... ik sluit af en gooi de zaak weer open..

Nieuw onderschriftje.
Vorige  1 ... 792, 793, 794, 795, 796, 797, 798 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic