KSwoosh schreef:
huh wazig

watvoor opleiding doe jij dan?
ik heb morgen de kickoff van dit jaar

en vorige week waren wat herkansingen [ik o.a. mn portfolio herkansen] en mss later nog meer zoals jij hebt, maar dat weet ik niet zeker, als het goed is hoef ik niets te herkansen
ik moet alleen nog 2 studiepunten krijgen van vorig jaar, die ik maar niet krijg, ookal sta ik een voldoende gemiddeld voor dat vak

die kutvent reageerd ook niet via de mail ofzo
das balen.. spam zijn inbox vol met mails, dan zal je ze snel krijgen !
Ik doe bachelor toegepaste informatica.
Maar als ik zo rond hoor, meeste scholen begin pas 3e week september.. Maar ik moet toegeven de herexamens vallen erg laat

maar ik heb wel zo wat meer tijd!