Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 789, 790, 791, 792, 793, 794, 795 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kijk is wat ik vond :D

Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:18 
 

hardaddict schreef:
Kijk is wat ik vond :D


:worship:
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

toch maar een DingDong shirt besteld van thera! :D , weet iemand toevallig hoe lang het duurt voordat je je shirt thuis geleverd krijgt? bij spreadshirt heb ik hem gekocht!
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
toch maar een DingDong shirt besteld van thera! :D , weet iemand toevallig hoe lang het duurt voordat je je shirt thuis geleverd krijgt? bij spreadshirt heb ik hem gekocht!

Mn shirt duurde 2/3 dagen
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Negert schreef:
QnalQut schreef:
toch maar een DingDong shirt besteld van thera! :D , weet iemand toevallig hoe lang het duurt voordat je je shirt thuis geleverd krijgt? bij spreadshirt heb ik hem gekocht!

Mn shirt duurde 2/3 dagen

mijne een week (met weekend bijgerekend)
Bericht Geplaatst op 30 aug 2011 00:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

NIEUWE PC & MIXER MORGEN! WACHTEN WACHTEN WACHTEN :slow: :slow: :slow:
Bericht Geplaatst op 30 aug 2011 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trusten mensen, morgen weer van 6 tot 6 werken :/ :yawn:
Bericht Geplaatst op 30 aug 2011 07:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
huh wazig :P
watvoor opleiding doe jij dan?
ik heb morgen de kickoff van dit jaar :P
en vorige week waren wat herkansingen [ik o.a. mn portfolio herkansen] en mss later nog meer zoals jij hebt, maar dat weet ik niet zeker, als het goed is hoef ik niets te herkansen
ik moet alleen nog 2 studiepunten krijgen van vorig jaar, die ik maar niet krijg, ookal sta ik een voldoende gemiddeld voor dat vak :/ die kutvent reageerd ook niet via de mail ofzo


das balen.. spam zijn inbox vol met mails, dan zal je ze snel krijgen !

Ik doe bachelor toegepaste informatica.
Maar als ik zo rond hoor, meeste scholen begin pas 3e week september.. Maar ik moet toegeven de herexamens vallen erg laat :) maar ik heb wel zo wat meer tijd!
Bericht Geplaatst op 30 aug 2011 07:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vakantie zit erop :( zo naar school :(
Bericht Geplaatst op 30 aug 2011 09:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen, voel me toch kats beroerd. Zo toch maar even naar school...
Bericht Geplaatst op 30 aug 2011 09:45 
 

Kom je op school, 1e les... meteen huiswerk voor volgens mij 5 jaar :|
Bericht Geplaatst op 30 aug 2011 10:07 
 

robkuh1990 schreef:
Kom je op school, 1e les... meteen huiswerk voor volgens mij 5 jaar :|

:lol: hoeveelste jaar zit je nu dan?

ik straks ook maar weer eens naar school :/
Bericht Geplaatst op 30 aug 2011 10:09 
 

1e/2e jaars

10 studiepunten tot vol access tot 2e leerjaar maar volg al wel lessen van de 2e
Bericht Geplaatst op 30 aug 2011 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nieuwe display pic :P
Bericht Geplaatst op 30 aug 2011 10:48 
 

robkuh1990 schreef:
1e/2e jaars

10 studiepunten tot vol access tot 2e leerjaar maar volg al wel lessen van de 2e

apart :P watvoor opleiding doe je dan?
Bericht Geplaatst op 30 aug 2011 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is het saai op werk, niks te doen ga zo maar eens naar huis :/
Bericht Geplaatst op 30 aug 2011 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kom je op school.. is er niemand, behalve je klas die je verteld dat je eigenlijk te laat bent, 8:45 zou de les beginnen, ik was er om 9:45..
en dan vervolgens te horen krijgen dat je om het halve uur een kwartier pauze krijgt xd :lol: echt dikke bullshit school,
uiteindelijk kregen we om half 11 een fatsoenlijke les, en nu is het wachten op een lesrooster.. die we ook nog niet hebben
Bericht Geplaatst op 30 aug 2011 13:28 
 

KSwoosh schreef:
robkuh1990 schreef:
1e/2e jaars

10 studiepunten tot vol access tot 2e leerjaar maar volg al wel lessen van de 2e

apart :P watvoor opleiding doe je dan?


Communicatie Creatief...
Bericht Geplaatst op 30 aug 2011 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
:lol:
Bericht Geplaatst op 30 aug 2011 14:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

:lol:
Ik zou het ook doen hoor xd
Bericht Geplaatst op 30 aug 2011 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoop dat ze allemaal gepakt worden :)
Ligt geld op de snelweg en meteen stappen ze als gieren uit (midden op de snelweg!) Afbeelding
Bericht Geplaatst op 30 aug 2011 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

Stelletje sloebers idd
Bericht Geplaatst op 30 aug 2011 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Ik hoop dat ze allemaal gepakt worden :)
Ligt geld op de snelweg en meteen stappen ze als gieren uit (midden op de snelweg!) Afbeelding


PierrePruuk schreef:
Stelletje sloebers idd


niet zo schijnheilig :P
als er zoveel geld op straat lag zou jij ook gaan rapen daar :P

ik zou het ook doen xd
Bericht Geplaatst op 30 aug 2011 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
Hoofdcoach schreef:
Ik hoop dat ze allemaal gepakt worden :)
Ligt geld op de snelweg en meteen stappen ze als gieren uit (midden op de snelweg!) Afbeelding


PierrePruuk schreef:
Stelletje sloebers idd


niet zo schijnheilig :P
als er zoveel geld op straat lag zou jij ook gaan rapen daar :P

ik zou het ook doen xd


Tja en dan, lekker een TV kopen met het gevoel dat dat van iemand anders geld is, zit je telkens daar tegen aan te kijken ;) ben geen dief
Bericht Geplaatst op 30 aug 2011 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stond in de krant dat er wel mensen waren die gewoon het geld teruggaven aan die transportwagen, maar zullen er niet veel geweest zijn..
Vorige  1 ... 789, 790, 791, 792, 793, 794, 795 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic