Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
toch maar een DingDong shirt besteld van thera!
, weet iemand toevallig hoe lang het duurt voordat je je shirt thuis geleverd krijgt? bij spreadshirt heb ik hem gekocht!
Mn shirt duurde 2/3 dagenQnalQut wrote:toch maar een DingDong shirt besteld van thera!, weet iemand toevallig hoe lang het duurt voordat je je shirt thuis geleverd krijgt? bij spreadshirt heb ik hem gekocht!
mijne een week (met weekend bijgerekend)Negert wrote:Mn shirt duurde 2/3 dagenQnalQut wrote:toch maar een DingDong shirt besteld van thera!, weet iemand toevallig hoe lang het duurt voordat je je shirt thuis geleverd krijgt? bij spreadshirt heb ik hem gekocht!
NIEUWE PC & MIXER MORGEN! WACHTEN WACHTEN WACHTEN

Trusten mensen, morgen weer van 6 tot 6 werken

das balen.. spam zijn inbox vol met mails, dan zal je ze snel krijgen !KSwoosh wrote: huh wazig
watvoor opleiding doe jij dan?
ik heb morgen de kickoff van dit jaar
en vorige week waren wat herkansingen [ik o.a. mn portfolio herkansen] en mss later nog meer zoals jij hebt, maar dat weet ik niet zeker, als het goed is hoef ik niets te herkansen
ik moet alleen nog 2 studiepunten krijgen van vorig jaar, die ik maar niet krijg, ookal sta ik een voldoende gemiddeld voor dat vakdie kutvent reageerd ook niet via de mail ofzo
Ik doe bachelor toegepaste informatica.
Maar als ik zo rond hoor, meeste scholen begin pas 3e week september.. Maar ik moet toegeven de herexamens vallen erg laat
Goedemorgen, voel me toch kats beroerd. Zo toch maar even naar school...
-
C
Kom je op school, 1e les... meteen huiswerk voor volgens mij 5 jaar :|
-
G
robkuh1990 wrote:Kom je op school, 1e les... meteen huiswerk voor volgens mij 5 jaar :|
ik straks ook maar weer eens naar school
-
C
1e/2e jaars
10 studiepunten tot vol access tot 2e leerjaar maar volg al wel lessen van de 2e
10 studiepunten tot vol access tot 2e leerjaar maar volg al wel lessen van de 2e
-
G
apartrobkuh1990 wrote:1e/2e jaars
Wat is het saai op werk, niks te doen ga zo maar eens naar huis 
kom je op school.. is er niemand, behalve je klas die je verteld dat je eigenlijk te laat bent, 8:45 zou de les beginnen, ik was er om 9:45..
en dan vervolgens te horen krijgen dat je om het halve uur een kwartier pauze krijgt
echt dikke bullshit school,
uiteindelijk kregen we om half 11 een fatsoenlijke les, en nu is het wachten op een lesrooster.. die we ook nog niet hebben
en dan vervolgens te horen krijgen dat je om het halve uur een kwartier pauze krijgt
uiteindelijk kregen we om half 11 een fatsoenlijke les, en nu is het wachten op een lesrooster.. die we ook nog niet hebben
-
C
Communicatie Creatief...KSwoosh wrote:apartrobkuh1990 wrote:1e/2e jaars
10 studiepunten tot vol access tot 2e leerjaar maar volg al wel lessen van de 2ewatvoor opleiding doe je dan?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ik hoop dat ze allemaal gepakt worden
Ligt geld op de snelweg en meteen stappen ze als gieren uit (midden op de snelweg!)
Ligt geld op de snelweg en meteen stappen ze als gieren uit (midden op de snelweg!)

-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Stelletje sloebers idd
Hoofdcoach wrote:Ik hoop dat ze allemaal gepakt worden![]()
niet zo schijnheiligPierrePruuk wrote:Stelletje sloebers idd
als er zoveel geld op straat lag zou jij ook gaan rapen daar
ik zou het ook doen
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Tja en dan, lekker een TV kopen met het gevoel dat dat van iemand anders geld is, zit je telkens daar tegen aan te kijkenRavenwood wrote:Hoofdcoach wrote:Ik hoop dat ze allemaal gepakt worden![]()
Ligt geld op de snelweg en meteen stappen ze als gieren uit (midden op de snelweg!)niet zo schijnheiligPierrePruuk wrote:Stelletje sloebers idd
als er zoveel geld op straat lag zou jij ook gaan rapen daar
ik zou het ook doen