Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxxer
271 posts member since 2011
last seen Nov 2016
vandaag laatste dagje vrij, morgen eerste dagje school!! hoef gelukkig alleen mijn laptoppie mee te nemen...
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
PierrePruuk wrote:Ga je wel proberen toch? Niet geschoten is altijd mis :P. Ik ga nu naar 2e jaar, 1e jaar 2 vakken niet gehaald. Wordt leipe shit, moet die nu dus sowieso halen.
Nee ga het niet proberen, moet 5 vakken extra gaan volgen dan in totaal. Dat zie ik niet echt zitten.
Ga nu naar mijn 3e jaar, en moet dus de helft van mijn 2e jaars vakken overdoen. ;)
Bovendien een jaartje extra is niet zo'n grote ramp.

Zometeen maar eens richting de uvt voor mijn eerste les van dit schooljaar.
Hardtraxxer
445 posts member since 2011
last seen Dec 2012
Steffnov wrote:Wil voor mijn vriendin ketting halen voor wanneer we elkaar een jaar kennen (duurt nog 2 maanden, maar ik ben normaal altijd laat met dit soort dingen...nu dus niet). Zij is een ontzettende fan van veel soorten muziek en maakt het zelf ook, heeft zelf plannen er later iets mee te doen, film muziek producer oid. Ik wou dan ook graag iets halen met een relatie tot muziek en vond deze en deze zelf wel mooi. Is dit een fout idee, of...? (en natuurlijk is het niet alleen de ketting, snap ik).
Waarom zou dat een slecht idee zijn?
Ik vind het een leuk idee.. Het cadeau zegt dat je om haar geeft, en naar haar luistert..
Btw ik vind de 2e het leukste :) !
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Inemiene wrote:
Steffnov wrote:Wil voor mijn vriendin ketting halen voor wanneer we elkaar een jaar kennen (duurt nog 2 maanden, maar ik ben normaal altijd laat met dit soort dingen...nu dus niet). Zij is een ontzettende fan van veel soorten muziek en maakt het zelf ook, heeft zelf plannen er later iets mee te doen, film muziek producer oid. Ik wou dan ook graag iets halen met een relatie tot muziek en vond deze en deze zelf wel mooi. Is dit een fout idee, of...? (en natuurlijk is het niet alleen de ketting, snap ik).
Waarom zou dat een slecht idee zijn?
Ik vind het een leuk idee.. Het cadeau zegt dat je om haar geeft, en naar haar luistert..
Btw ik vind de 2e het leukste :) !
Haha, nah, ik vind mezelf vaak gewoon rampzalig als het op cadeaus aankomt, maar op de één of andere manier kom ik steeds mee weg (lees: ik geef gede cadeaus zonder het te realiseren ofzo). Maar thanks voor het advies :thumbup:

Overigens luister ik zeker wel, want de muziek die ze maamt is helemaal zo gek nog niet. Met FL, alleen geen harder styles om hier neer te gooien :p
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Pokerstars weer erop :P zag dat ik nog 20 dollar had xd
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Chukkels wrote:Zo weer mijn eerste schooldag. Ga maar lekker met de trein ipv met de auto. Lekker chillen met dopjes in ^^
Da's altijd zo lekker in de spits. Wegdromen met een livesetje van een feest waar je bent geweest.
C
2 laptops tegelijk bezig...

ipod updaten, back-upjes maken etc
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Bleh.. ik zit in mijn herexamens, vandaag al 1 gehad :)
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Mijn broertje had vandaag zijn eerste dag op middelbare school, introductie. Krijgen ze een "welkomstgift" mee naar huis, tijdschrift van ergens begin 2010 >.<
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Inemiene wrote:Bleh.. ik zit in mijn herexamens, vandaag al 1 gehad :)
Succes! :D
G
ook laat :oh: 1e week van school?
of beginnen jullie volgende week pas echt?
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
KSwoosh wrote:
Laat? is normaal zo denk ik hier.. begin pas met school ( nieuw schooljaar dan ) 3e week van september..
Heb herexamens morgen nog 1 en 5/09 nog 1 en dan nog 14dagen chillen :D dat is dan weer wel zo leuk

Best lange vakantie periode dan.. van eind juni tot 3e week september
G
Inemiene wrote:
KSwoosh wrote:
Laat? is normaal zo denk ik hier.. begin pas met school ( nieuw schooljaar dan ) 3e week van september..
Heb herexamens morgen nog 1 en 5/09 nog 1 en dan nog 14dagen chillen :D dat is dan weer wel zo leuk

Best lange vakantie periode dan.. van eind juni tot 3e week september
huh wazig :P
watvoor opleiding doe jij dan?
ik heb morgen de kickoff van dit jaar :P
en vorige week waren wat herkansingen [ik o.a. mn portfolio herkansen] en mss later nog meer zoals jij hebt, maar dat weet ik niet zeker, als het goed is hoef ik niets te herkansen
ik moet alleen nog 2 studiepunten krijgen van vorig jaar, die ik maar niet krijg, ookal sta ik een voldoende gemiddeld voor dat vak :/ die kutvent reageerd ook niet via de mail ofzo
S
Kwamen Timmer, DJ Shag en ik Jack of Sound tegen bij de mac in Tilburg :P.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Whut?! :oh: Heb er al 5 opzitte
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Zo, mijn eerste schooldag als student zit er op, dat worden lange dagen :P
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Pommer wrote:Zo, mijn eerste schooldag als student zit er op, dat worden lange dagen :P
Reken maar op lange nachten ;)
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
stefaneke wrote:Kwamen Timmer, DJ Shag en ik Jack of Sound tegen bij de mac in Tilburg :P.
Soms zijn het gewoon net mensen. Heb je samen een euroknallert met hem gegeten? :D

En jezus wat heb ik ook trek in de mc donalds, ze mogen hier wel eens aanmaken met het eten.. :P
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
dawn morgen ook weer naar school, hoorde dat ik er om kwart voor 9 al moest zijn :lol: dat ga ik dus never nooit niet redden
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Eerste schooldag zit er ook weer op. Zijn een aantal maten van een andere studie bijgekomen, dus komt helemaal goed (of juist niet) dit jaar :P
D
vnavond heerlijke film kijken en donuts essen :drool:
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
Vanmiddag toen we met onze klas klaar waren met zwemmen liepen we richting de douches ligt daar zon kind op de brancard hellemaal te trillen wss epileptische aanval best erg om te zien :oh:
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
ik wil nu een theracords shirt aan gaan schaffen, alleen ben zwaar aan het twijfelen.. omdat ik do the happy face gewoon +100000 vind,
en de two and a half kings shirt ook zwaar baas vind.. welke zal ik doen? :P :D
E
a-a-a-africa!
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
QnalQut wrote:ik wil nu een theracords shirt aan gaan schaffen, alleen ben zwaar aan het twijfelen.. omdat ik do the happy face gewoon +100000 vind,
en de two and a half kings shirt ook zwaar baas vind.. welke zal ik doen? :P :D
Beide?