Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 788, 789, 790, 791, 792, 793, 794 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 12:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vandaag laatste dagje vrij, morgen eerste dagje school!! hoef gelukkig alleen mijn laptoppie mee te nemen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 12:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Ga je wel proberen toch? Niet geschoten is altijd mis :P. Ik ga nu naar 2e jaar, 1e jaar 2 vakken niet gehaald. Wordt leipe shit, moet die nu dus sowieso halen.


Nee ga het niet proberen, moet 5 vakken extra gaan volgen dan in totaal. Dat zie ik niet echt zitten.
Ga nu naar mijn 3e jaar, en moet dus de helft van mijn 2e jaars vakken overdoen. ;)
Bovendien een jaartje extra is niet zo'n grote ramp.

Zometeen maar eens richting de uvt voor mijn eerste les van dit schooljaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Wil voor mijn vriendin ketting halen voor wanneer we elkaar een jaar kennen (duurt nog 2 maanden, maar ik ben normaal altijd laat met dit soort dingen...nu dus niet). Zij is een ontzettende fan van veel soorten muziek en maakt het zelf ook, heeft zelf plannen er later iets mee te doen, film muziek producer oid. Ik wou dan ook graag iets halen met een relatie tot muziek en vond deze en deze zelf wel mooi. Is dit een fout idee, of...? (en natuurlijk is het niet alleen de ketting, snap ik).


Waarom zou dat een slecht idee zijn?
Ik vind het een leuk idee.. Het cadeau zegt dat je om haar geeft, en naar haar luistert..
Btw ik vind de 2e het leukste :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inemiene schreef:
Steffnov schreef:
Wil voor mijn vriendin ketting halen voor wanneer we elkaar een jaar kennen (duurt nog 2 maanden, maar ik ben normaal altijd laat met dit soort dingen...nu dus niet). Zij is een ontzettende fan van veel soorten muziek en maakt het zelf ook, heeft zelf plannen er later iets mee te doen, film muziek producer oid. Ik wou dan ook graag iets halen met een relatie tot muziek en vond deze en deze zelf wel mooi. Is dit een fout idee, of...? (en natuurlijk is het niet alleen de ketting, snap ik).


Waarom zou dat een slecht idee zijn?
Ik vind het een leuk idee.. Het cadeau zegt dat je om haar geeft, en naar haar luistert..
Btw ik vind de 2e het leukste :) !

Haha, nah, ik vind mezelf vaak gewoon rampzalig als het op cadeaus aankomt, maar op de één of andere manier kom ik steeds mee weg (lees: ik geef gede cadeaus zonder het te realiseren ofzo). Maar thanks voor het advies :thumbup:

Overigens luister ik zeker wel, want de muziek die ze maamt is helemaal zo gek nog niet. Met FL, alleen geen harder styles om hier neer te gooien :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 14:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pokerstars weer erop :P zag dat ik nog 20 dollar had xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 15:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Zo weer mijn eerste schooldag. Ga maar lekker met de trein ipv met de auto. Lekker chillen met dopjes in ^^

Da's altijd zo lekker in de spits. Wegdromen met een livesetje van een feest waar je bent geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 16:08 
 

2 laptops tegelijk bezig...

ipod updaten, back-upjes maken etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bleh.. ik zit in mijn herexamens, vandaag al 1 gehad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn broertje had vandaag zijn eerste dag op middelbare school, introductie. Krijgen ze een "welkomstgift" mee naar huis, tijdschrift van ergens begin 2010 >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inemiene schreef:
Bleh.. ik zit in mijn herexamens, vandaag al 1 gehad :)


Succes! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 16:31 
 

Inemiene schreef:
Bleh.. ik zit in mijn herexamens, vandaag al 1 gehad :)

ook laat :oh: 1e week van school?
of beginnen jullie volgende week pas echt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Inemiene schreef:
Bleh.. ik zit in mijn herexamens, vandaag al 1 gehad :)

ook laat :oh: 1e week van school?
of beginnen jullie volgende week pas echt?


Laat? is normaal zo denk ik hier.. begin pas met school ( nieuw schooljaar dan ) 3e week van september..
Heb herexamens morgen nog 1 en 5/09 nog 1 en dan nog 14dagen chillen :D dat is dan weer wel zo leuk

Best lange vakantie periode dan.. van eind juni tot 3e week september
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:09 
 

Inemiene schreef:
KSwoosh schreef:
Inemiene schreef:
Bleh.. ik zit in mijn herexamens, vandaag al 1 gehad :)

ook laat :oh: 1e week van school?
of beginnen jullie volgende week pas echt?


Laat? is normaal zo denk ik hier.. begin pas met school ( nieuw schooljaar dan ) 3e week van september..
Heb herexamens morgen nog 1 en 5/09 nog 1 en dan nog 14dagen chillen :D dat is dan weer wel zo leuk

Best lange vakantie periode dan.. van eind juni tot 3e week september

huh wazig :P
watvoor opleiding doe jij dan?
ik heb morgen de kickoff van dit jaar :P
en vorige week waren wat herkansingen [ik o.a. mn portfolio herkansen] en mss later nog meer zoals jij hebt, maar dat weet ik niet zeker, als het goed is hoef ik niets te herkansen
ik moet alleen nog 2 studiepunten krijgen van vorig jaar, die ik maar niet krijg, ookal sta ik een voldoende gemiddeld voor dat vak :/ die kutvent reageerd ook niet via de mail ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:18 
 

Kwamen Timmer, DJ Shag en ik Jack of Sound tegen bij de mac in Tilburg :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inemiene schreef:
Bleh.. ik zit in mijn herexamens, vandaag al 1 gehad :)

Whut?! :oh: Heb er al 5 opzitte
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zo, mijn eerste schooldag als student zit er op, dat worden lange dagen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Zo, mijn eerste schooldag als student zit er op, dat worden lange dagen :P

Reken maar op lange nachten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Kwamen Timmer, DJ Shag en ik Jack of Sound tegen bij de mac in Tilburg :P.

Soms zijn het gewoon net mensen. Heb je samen een euroknallert met hem gegeten? :D

En jezus wat heb ik ook trek in de mc donalds, ze mogen hier wel eens aanmaken met het eten.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawn morgen ook weer naar school, hoorde dat ik er om kwart voor 9 al moest zijn :lol: dat ga ik dus never nooit niet redden
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 18:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eerste schooldag zit er ook weer op. Zijn een aantal maten van een andere studie bijgekomen, dus komt helemaal goed (of juist niet) dit jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:31 
 

vnavond heerlijke film kijken en donuts essen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanmiddag toen we met onze klas klaar waren met zwemmen liepen we richting de douches ligt daar zon kind op de brancard hellemaal te trillen wss epileptische aanval best erg om te zien :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik wil nu een theracords shirt aan gaan schaffen, alleen ben zwaar aan het twijfelen.. omdat ik do the happy face gewoon +100000 vind,
en de two and a half kings shirt ook zwaar baas vind.. welke zal ik doen? :P :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:40 
 

a-a-a-africa!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
ik wil nu een theracords shirt aan gaan schaffen, alleen ben zwaar aan het twijfelen.. omdat ik do the happy face gewoon +100000 vind,
en de two and a half kings shirt ook zwaar baas vind.. welke zal ik doen? :P :D


Beide?
Vorige  1 ... 788, 789, 790, 791, 792, 793, 794 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic