Inemiene schreef:
KSwoosh schreef:
Inemiene schreef:
Bleh.. ik zit in mijn herexamens, vandaag al 1 gehad

ook laat

1e week van school?
of beginnen jullie volgende week pas echt?
Laat? is normaal zo denk ik hier.. begin pas met school ( nieuw schooljaar dan ) 3e week van september..
Heb herexamens morgen nog 1 en 5/09 nog 1 en dan nog 14dagen chillen

dat is dan weer wel zo leuk
Best lange vakantie periode dan.. van eind juni tot 3e week september
huh wazig

watvoor opleiding doe jij dan?
ik heb morgen de kickoff van dit jaar

en vorige week waren wat herkansingen [ik o.a. mn portfolio herkansen] en mss later nog meer zoals jij hebt, maar dat weet ik niet zeker, als het goed is hoef ik niets te herkansen
ik moet alleen nog 2 studiepunten krijgen van vorig jaar, die ik maar niet krijg, ookal sta ik een voldoende gemiddeld voor dat vak

die kutvent reageerd ook niet via de mail ofzo