Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Heerlijk, morgen pas om half 11 beginnen op school, wel tot kwart over 4 les, mja, als je bijna 2 uur later mag beginnen is dat niet zo erg :cool:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Griesmeelpudding! :drool:
E
patrickjeb wrote:Griesmeelpudding! :drool:
+1

dat zeker! :drool:
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Nog 3 herexamens waarvan morgen 1, gegarandeerd niet slagen :( Daarna nog 2 weekjes vakantie nemen :cool:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 16 hours ago
PierrePruuk wrote:Gister voor de 1e keer ruzie gehad op stap :P. Of ja, ik stond daar en toen begon er iemand sigaretten naar me te gooien. Dus nu heb ik iedereen ingelicht en vrijdag staan 25 man klaar :)
Haha
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Ik space
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
PierrePruuk wrote:Gister voor de 1e keer ruzie gehad op stap :P. Of ja, ik stond daar en toen begon er iemand sigaretten naar me te gooien. Dus nu heb ik iedereen ingelicht en vrijdag staan 25 man klaar :)
M3t du eckte boys 0m 1UUr b1j Du keRk, Zie je daAr m3t me H0m1eS
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Hoppaaaaah, succesfull troll is succesfull :D
E
hardaddict wrote:
M3t du eckte boys 0m 1UUr b1j Du keRk, Zie je daAr m3t me H0m1eS
afgesproken! :lol:
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
ga zometeen maar eens naar bed, morgen weer school :cry:
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Zo het laatste weekend van de vakantie zit er ook weer op.. :/
Gisteren avond lekker met mijn vriendin naar de Eqlipse in Tilburg geweest,
en vandaag met mijn vriendin en een vriend van me naar Feyenoord, lekker weekend dus! :) (Behalve de uitslag van 2-2 dan :P )

De rest ook een goed weekend gehad?
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
ja hoor :) alleen morgen weer begin school :cry: :cry: :cry:
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2020
Voor mij begint morgen ook weer mijn nieuwe studiejaar.
Dit jaar alles maar wat serieuzer aanpakken en beter mijn best doen.
Afgelopen jaar 5 vakken niet gehaald en heb daardoor dus een jaar studievertraging opgelopen.
Maar dat komt ook allemaal wel weer goed :P .
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Dream Chaser wrote:Voor mij begint morgen ook weer mijn nieuwe studiejaar.
Afgelopen jaar 5 vakken niet gehaald en heb daardoor dus een jaar studievertraging opgelopen.
Hoezo studievertraging? Als je dit jaar dat gewoon haalt niet toch? Of hoe zit dat eigenlijk :P

Ik heb deze week nog vrij :D
E
Project 141 wrote:Morgen om 08.45 begint het nieuwe studiejaar lekker met een college wiskunde! Gevolgd door ongeveer 5 uur pauze en dan een introductieles >.<
lekker toch?

morgen uitrekenen wat je moet uitgeven voor een goede maaltijd in de 5 uur durende pauze om daarna echt hard los te gaan!
DE INTRODUCTIELES! :woot:
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2020
PierrePruuk wrote:
Hoezo studievertraging? Als je dit jaar dat gewoon haalt niet toch? Of hoe zit dat eigenlijk :P

Als ik die vakken dit jaar haal + de vakken van mijn nieuwe jaar dan heb ik inderdaad geen studievertraging. Maar dat wordt veel te veel van het goede.
Dan moet ik 8 vakken in de 1e periode, en 5 vakken & bachelorthesis in de 2e periode doen.
Dat ga ik echt niet trekken :P . Dan maar een jaartje langer erover doen, is wel zo reëel.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
zodalijk mn bedje maar is opzoeken denk ik :whistle: :yawn: ben redelijk gesloopt moet ik eerlijk toegeven haha!
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Dream Chaser wrote:
PierrePruuk wrote:

Als ik die vakken dit jaar haal + de vakken van mijn nieuwe jaar dan heb ik inderdaad geen studievertraging. Maar dat wordt veel te veel van het goede.
Dan moet ik 8 vakken in de 1e periode, en 5 vakken & bachelorthesis in de 2e periode doen.
Dat ga ik echt niet trekken :P . Dan maar een jaartje langer erover doen, is wel zo reëel.
Ga je wel proberen toch? Niet geschoten is altijd mis :P. Ik ga nu naar 2e jaar, 1e jaar 2 vakken niet gehaald. Wordt leipe shit, moet die nu dus sowieso halen.
C
Hollaaa... morgen lekker vrij... en woensdag en vrijdag ook..

Wop Wop
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Wil voor mijn vriendin ketting halen voor wanneer we elkaar een jaar kennen (duurt nog 2 maanden, maar ik ben normaal altijd laat met dit soort dingen...nu dus niet). Zij is een ontzettende fan van veel soorten muziek en maakt het zelf ook, heeft zelf plannen er later iets mee te doen, film muziek producer oid. Ik wou dan ook graag iets halen met een relatie tot muziek en vond deze en deze zelf wel mooi. Is dit een fout idee, of...? (en natuurlijk is het niet alleen de ketting, snap ik).
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Zo weer mijn eerste schooldag. Ga maar lekker met de trein ipv met de auto. Lekker chillen met dopjes in ^^
D
goedenmorgen! heerlijk nog 2 daagjes vrij :yay:
Hardtraxxer
278 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Vandaag weer de eerste schooldag! Gelukkig alleen boeken ophalen :P
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Eerste dag op de UvT weer, meteen een dag college van 8.45 tot 20.30 met 8uur vrij tussendoor.
mooi dat ik nu dus naar huis ga, heb geen zin meer :P
gelukkig wel mijn laatste jaartje waarschijnlijk, 8 vakken halen dit jaar + thesis schrijven, moet te doen zijn!
G
niemand geeft er om dat Martin en Gosse jarig zijn :lol: Gefeliciteerd Martin (21), echte_oostzaner (19)!!!!!