Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 787, 788, 789, 790, 791, 792, 793 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk, morgen pas om half 11 beginnen op school, wel tot kwart over 4 les, mja, als je bijna 2 uur later mag beginnen is dat niet zo erg :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Griesmeelpudding! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 19:00 
 

patrickjeb schreef:
Griesmeelpudding! :drool:

+1

dat zeker! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog 3 herexamens waarvan morgen 1, gegarandeerd niet slagen :( Daarna nog 2 weekjes vakantie nemen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Gister voor de 1e keer ruzie gehad op stap :P. Of ja, ik stond daar en toen begon er iemand sigaretten naar me te gooien. Dus nu heb ik iedereen ingelicht en vrijdag staan 25 man klaar :)

Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 20:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik space
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Gister voor de 1e keer ruzie gehad op stap :P. Of ja, ik stond daar en toen begon er iemand sigaretten naar me te gooien. Dus nu heb ik iedereen ingelicht en vrijdag staan 25 man klaar :)


M3t du eckte boys 0m 1UUr b1j Du keRk, Zie je daAr m3t me H0m1eS
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 21:10 
 
Hardtraxx Veteran

Hoppaaaaah, succesfull troll is succesfull :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 21:15 
 

hardaddict schreef:
PierrePruuk schreef:
Gister voor de 1e keer ruzie gehad op stap :P. Of ja, ik stond daar en toen begon er iemand sigaretten naar me te gooien. Dus nu heb ik iedereen ingelicht en vrijdag staan 25 man klaar :)


M3t du eckte boys 0m 1UUr b1j Du keRk, Zie je daAr m3t me H0m1eS

afgesproken! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ga zometeen maar eens naar bed, morgen weer school :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo het laatste weekend van de vakantie zit er ook weer op.. :/
Gisteren avond lekker met mijn vriendin naar de Eqlipse in Tilburg geweest,
en vandaag met mijn vriendin en een vriend van me naar Feyenoord, lekker weekend dus! :) (Behalve de uitslag van 2-2 dan :P )

De rest ook een goed weekend gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja hoor :) alleen morgen weer begin school :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor mij begint morgen ook weer mijn nieuwe studiejaar.
Dit jaar alles maar wat serieuzer aanpakken en beter mijn best doen.
Afgelopen jaar 5 vakken niet gehaald en heb daardoor dus een jaar studievertraging opgelopen.
Maar dat komt ook allemaal wel weer goed :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
Voor mij begint morgen ook weer mijn nieuwe studiejaar.
Dit jaar alles maar wat serieuzer aanpakken en beter mijn best doen.
Afgelopen jaar 5 vakken niet gehaald en heb daardoor dus een jaar studievertraging opgelopen.
Maar dat komt ook allemaal wel weer goed :P .

Hoezo studievertraging? Als je dit jaar dat gewoon haalt niet toch? Of hoe zit dat eigenlijk :P

Ik heb deze week nog vrij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 23:05 
 

Project 141 schreef:
Morgen om 08.45 begint het nieuwe studiejaar lekker met een college wiskunde! Gevolgd door ongeveer 5 uur pauze en dan een introductieles >.<

lekker toch?

morgen uitrekenen wat je moet uitgeven voor een goede maaltijd in de 5 uur durende pauze om daarna echt hard los te gaan!
DE INTRODUCTIELES! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 23:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Dream Chaser schreef:
Voor mij begint morgen ook weer mijn nieuwe studiejaar.
Dit jaar alles maar wat serieuzer aanpakken en beter mijn best doen.
Afgelopen jaar 5 vakken niet gehaald en heb daardoor dus een jaar studievertraging opgelopen.
Maar dat komt ook allemaal wel weer goed :P .

Hoezo studievertraging? Als je dit jaar dat gewoon haalt niet toch? Of hoe zit dat eigenlijk :P

Ik heb deze week nog vrij :D


Als ik die vakken dit jaar haal + de vakken van mijn nieuwe jaar dan heb ik inderdaad geen studievertraging. Maar dat wordt veel te veel van het goede.
Dan moet ik 8 vakken in de 1e periode, en 5 vakken & bachelorthesis in de 2e periode doen.
Dat ga ik echt niet trekken :P . Dan maar een jaartje langer erover doen, is wel zo reëel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zodalijk mn bedje maar is opzoeken denk ik :whistle: :yawn: ben redelijk gesloopt moet ik eerlijk toegeven haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
PierrePruuk schreef:
Dream Chaser schreef:
Voor mij begint morgen ook weer mijn nieuwe studiejaar.
Dit jaar alles maar wat serieuzer aanpakken en beter mijn best doen.
Afgelopen jaar 5 vakken niet gehaald en heb daardoor dus een jaar studievertraging opgelopen.
Maar dat komt ook allemaal wel weer goed :P .

Hoezo studievertraging? Als je dit jaar dat gewoon haalt niet toch? Of hoe zit dat eigenlijk :P

Ik heb deze week nog vrij :D


Als ik die vakken dit jaar haal + de vakken van mijn nieuwe jaar dan heb ik inderdaad geen studievertraging. Maar dat wordt veel te veel van het goede.
Dan moet ik 8 vakken in de 1e periode, en 5 vakken & bachelorthesis in de 2e periode doen.
Dat ga ik echt niet trekken :P . Dan maar een jaartje langer erover doen, is wel zo reëel.

Ga je wel proberen toch? Niet geschoten is altijd mis :P. Ik ga nu naar 2e jaar, 1e jaar 2 vakken niet gehaald. Wordt leipe shit, moet die nu dus sowieso halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 23:58 
 

Hollaaa... morgen lekker vrij... en woensdag en vrijdag ook..

Wop Wop
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil voor mijn vriendin ketting halen voor wanneer we elkaar een jaar kennen (duurt nog 2 maanden, maar ik ben normaal altijd laat met dit soort dingen...nu dus niet). Zij is een ontzettende fan van veel soorten muziek en maakt het zelf ook, heeft zelf plannen er later iets mee te doen, film muziek producer oid. Ik wou dan ook graag iets halen met een relatie tot muziek en vond deze en deze zelf wel mooi. Is dit een fout idee, of...? (en natuurlijk is het niet alleen de ketting, snap ik).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 08:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo weer mijn eerste schooldag. Ga maar lekker met de trein ipv met de auto. Lekker chillen met dopjes in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 09:30 
 

goedenmorgen! heerlijk nog 2 daagjes vrij :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 09:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vandaag weer de eerste schooldag! Gelukkig alleen boeken ophalen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste dag op de UvT weer, meteen een dag college van 8.45 tot 20.30 met 8uur vrij tussendoor.
mooi dat ik nu dus naar huis ga, heb geen zin meer :P
gelukkig wel mijn laatste jaartje waarschijnlijk, 8 vakken halen dit jaar + thesis schrijven, moet te doen zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 11:41 
 

niemand geeft er om dat Martin en Gosse jarig zijn :lol: off-topic/gefeliciteerd-martin-21-echte-oostzaner-19-t18785.html
Vorige  1 ... 787, 788, 789, 790, 791, 792, 793 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic