PierrePruuk schreef:
Dream Chaser schreef:
Voor mij begint morgen ook weer mijn nieuwe studiejaar.
Dit jaar alles maar wat serieuzer aanpakken en beter mijn best doen.
Afgelopen jaar 5 vakken niet gehaald en heb daardoor dus een jaar studievertraging opgelopen.
Maar dat komt ook allemaal wel weer goed

.
Hoezo studievertraging? Als je dit jaar dat gewoon haalt niet toch? Of hoe zit dat eigenlijk

Ik heb deze week nog vrij

Als ik die vakken dit jaar haal + de vakken van mijn nieuwe jaar dan heb ik inderdaad geen studievertraging. Maar dat wordt veel te veel van het goede.
Dan moet ik 8 vakken in de 1e periode, en 5 vakken & bachelorthesis in de 2e periode doen.
Dat ga ik echt niet trekken

. Dan maar een jaartje langer erover doen, is wel zo reëel.