Heerlijk, morgen pas om half 11 beginnen op school, wel tot kwart over 4 les, mja, als je bijna 2 uur later mag beginnen is dat niet zo erg 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
+1patrickjeb wrote:Griesmeelpudding!
dat zeker!
Nog 3 herexamens waarvan morgen 1, gegarandeerd niet slagen
Daarna nog 2 weekjes vakantie nemen 
HahaPierrePruuk wrote:Gister voor de 1e keer ruzie gehad op stap. Of ja, ik stond daar en toen begon er iemand sigaretten naar me te gooien. Dus nu heb ik iedereen ingelicht en vrijdag staan 25 man klaar
M3t du eckte boys 0m 1UUr b1j Du keRk, Zie je daAr m3t me H0m1eSPierrePruuk wrote:Gister voor de 1e keer ruzie gehad op stap. Of ja, ik stond daar en toen begon er iemand sigaretten naar me te gooien. Dus nu heb ik iedereen ingelicht en vrijdag staan 25 man klaar
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Hoppaaaaah, succesfull troll is succesfull 
-
E
afgesproken!hardaddict wrote:M3t du eckte boys 0m 1UUr b1j Du keRk, Zie je daAr m3t me H0m1eSPierrePruuk wrote:Gister voor de 1e keer ruzie gehad op stap. Of ja, ik stond daar en toen begon er iemand sigaretten naar me te gooien. Dus nu heb ik iedereen ingelicht en vrijdag staan 25 man klaar
ga zometeen maar eens naar bed, morgen weer school 
Zo het laatste weekend van de vakantie zit er ook weer op..
Gisteren avond lekker met mijn vriendin naar de Eqlipse in Tilburg geweest,
en vandaag met mijn vriendin en een vriend van me naar Feyenoord, lekker weekend dus!
(Behalve de uitslag van 2-2 dan
)
De rest ook een goed weekend gehad?
Gisteren avond lekker met mijn vriendin naar de Eqlipse in Tilburg geweest,
en vandaag met mijn vriendin en een vriend van me naar Feyenoord, lekker weekend dus!
De rest ook een goed weekend gehad?
ja hoor
alleen morgen weer begin school

Voor mij begint morgen ook weer mijn nieuwe studiejaar.
Dit jaar alles maar wat serieuzer aanpakken en beter mijn best doen.
Afgelopen jaar 5 vakken niet gehaald en heb daardoor dus een jaar studievertraging opgelopen.
Maar dat komt ook allemaal wel weer goed
.
Afgelopen jaar 5 vakken niet gehaald en heb daardoor dus een jaar studievertraging opgelopen.
Maar dat komt ook allemaal wel weer goed
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Hoezo studievertraging? Als je dit jaar dat gewoon haalt niet toch? Of hoe zit dat eigenlijkDream Chaser wrote:Voor mij begint morgen ook weer mijn nieuwe studiejaar.
Maar dat komt ook allemaal wel weer goed.
Ik heb deze week nog vrij
-
E
lekker toch?Project 141 wrote:Morgen om 08.45 begint het nieuwe studiejaar lekker met een college wiskunde! Gevolgd door ongeveer 5 uur pauze en dan een introductieles
morgen uitrekenen wat je moet uitgeven voor een goede maaltijd in de 5 uur durende pauze om daarna echt hard los te gaan!
DE INTRODUCTIELES!
Als ik die vakken dit jaar haal + de vakken van mijn nieuwe jaar dan heb ik inderdaad geen studievertraging. Maar dat wordt veel te veel van het goede.PierrePruuk wrote:Hoezo studievertraging? Als je dit jaar dat gewoon haalt niet toch? Of hoe zit dat eigenlijkDream Chaser wrote:Voor mij begint morgen ook weer mijn nieuwe studiejaar.
Dan moet ik 8 vakken in de 1e periode, en 5 vakken & bachelorthesis in de 2e periode doen.
Dat ga ik echt niet trekken
zodalijk mn bedje maar is opzoeken denk ik
ben redelijk gesloopt moet ik eerlijk toegeven haha!
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Ga je wel proberen toch? Niet geschoten is altijd misDream Chaser wrote:Als ik die vakken dit jaar haal + de vakken van mijn nieuwe jaar dan heb ik inderdaad geen studievertraging. Maar dat wordt veel te veel van het goede.PierrePruuk wrote:Hoezo studievertraging? Als je dit jaar dat gewoon haalt niet toch? Of hoe zit dat eigenlijkDream Chaser wrote:Voor mij begint morgen ook weer mijn nieuwe studiejaar.
Dan moet ik 8 vakken in de 1e periode, en 5 vakken & bachelorthesis in de 2e periode doen.
Dat ga ik echt niet trekken. Dan maar een jaartje langer erover doen, is wel zo reëel.
-
C
Hollaaa... morgen lekker vrij... en woensdag en vrijdag ook..
Wop Wop
Wop Wop
Wil voor mijn vriendin ketting halen voor wanneer we elkaar een jaar kennen (duurt nog 2 maanden, maar ik ben normaal altijd laat met dit soort dingen...nu dus niet). Zij is een ontzettende fan van veel soorten muziek en maakt het zelf ook, heeft zelf plannen er later iets mee te doen, film muziek producer oid. Ik wou dan ook graag iets halen met een relatie tot muziek en vond deze en deze zelf wel mooi. Is dit een fout idee, of...? (en natuurlijk is het niet alleen de ketting, snap ik).
Zo weer mijn eerste schooldag. Ga maar lekker met de trein ipv met de auto. Lekker chillen met dopjes in 
-
D
goedenmorgen! heerlijk nog 2 daagjes vrij 
Vandaag weer de eerste schooldag! Gelukkig alleen boeken ophalen 
Eerste dag op de UvT weer, meteen een dag college van 8.45 tot 20.30 met 8uur vrij tussendoor.
mooi dat ik nu dus naar huis ga, heb geen zin meer
gelukkig wel mijn laatste jaartje waarschijnlijk, 8 vakken halen dit jaar + thesis schrijven, moet te doen zijn!
mooi dat ik nu dus naar huis ga, heb geen zin meer
gelukkig wel mijn laatste jaartje waarschijnlijk, 8 vakken halen dit jaar + thesis schrijven, moet te doen zijn!
-
G
niemand geeft er om dat Martin en Gosse jarig zijn
Gefeliciteerd Martin (21), echte_oostzaner (19)!!!!!