Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 786, 787, 788, 789, 790, 791, 792 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 18:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moee :sleep:
Volgens mij heb ik Pfeiffer ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nog even heeeeeeel hard fietsen naar de supermarkt, dan thuis wachten.. en dan lekker een avondje op de bank hangen denk ik! :D ,
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens mij begin ik verkouden te worden >.< . Maar vanavond op stap :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

10km marcheren in de stromende regen zonder regenjas is niet leuk >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 19:09 
 

hardaddict schreef:
10km marcheren in de stromende regen zonder regenjas is niet leuk >.<

mietje,

dat is zeker goed voor je. dan wordt echt hard. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is feestweek, bier drinken en dom lullen dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 19:13 
 

Rik schreef:
Het is feestweek, bier drinken en dom lullen dus :D

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 19:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zo ook maar es wa bier bij halen, is nie genoeg voor vanavond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zo ook maar es wa bier bij halen, is nie genoeg voor vanavond :P


gij modde zuipe kut!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
hardaddict schreef:
10km marcheren in de stromende regen zonder regenjas is niet leuk >.<

mietje,

dat is zeker goed voor je. dan wordt echt hard. :cool:



Klopt, maar faking ziek zijn is ook niet alles :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 19:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vanavond feestje & dan lekker de kroeg in! :)
En morgen met me brakke kop de hele dag voetbal kijken, Spurs - Man City & Man Utd - Arsenal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 21:26 
 

raktaktak WARRIOR!.... bam bam

dikke terror aan voor het stappen.. gas geben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 01:42 
 

wtfn net terrasje gedaan en ik zat nar een ander verhaal te horen komt die ober aam povoer zeepjes raapen. ik lag ff dubbel van t lacchen. en die ober mij aankijken alsof hij dage;lijks zeepjes raapt... :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 01:46 
 

en laat die mensen die op straat over anus bleken maar thuis. dat wordt geheid disciussie.

kut./
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 01:48 
 

Wat zitten er toch veel rare mensen op youtube ... (channels dus, niet kijkers)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 02:14 
 

focking rustig hier. en meer zuipen ken ik niet omdat ik niks thuis heb, net ff met goeie maten en vriendinnen in de koets geweest. flink aan de shotjes en bier geweest. nunt ype ik alles blndin omdat ik zo momet ben. dat zw dat maar een heel gauw afschaffem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 03:10 
 

ik heb ok gepommed.... was leuk avondj

als je bedenkt dat ik vorige week nc hter was en dna de komende 2wekn dat ok ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 04:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook ff lekker gePommerd vandaag, net terug, was een dolle avond :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 10:50 
 

Gortdroge bakkes... Lichtelijk kater... Jup.. was goeie avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 12:21 
 
Hardtraxx Veteran

Gister voor de 1e keer ruzie gehad op stap :P. Of ja, ik stond daar en toen begon er iemand sigaretten naar me te gooien. Dus nu heb ik iedereen ingelicht en vrijdag staan 25 man klaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 12:34 
 

Lekker hoor, een maat van mij waarmee ik dit jaar vooral mee naar feesten ging [enigste van de groep die nog ging] gaat nu ook niet meer mee naar feesten komend jaar, omdat hij denkt dat het allemaal te duur wordt.
Godverdomme, nu moet ik overal alleen naartoe -.-
Waar gaat het toch naartoe met deze wereld :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 13:52 
 

Project 141 schreef:
PierrePruuk schreef:
Gister voor de 1e keer ruzie gehad op stap :P. Of ja, ik stond daar en toen begon er iemand sigaretten naar me te gooien. Dus nu heb ik iedereen ingelicht en vrijdag staan 25 man klaar :)


Vind ik toch onzin, pak dan meteen aan, niet zo van 'ontmoet me hier op dit adres op vrijdag' >.<

nee dat heet socializen. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:12 
 

Ugh... het begint te kriebelen... heel dat corso komt eraan

nog 1 week..

Corsokoorts, dahliaritus, Bloemenvirus...

Hoppa
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

Kater :( :( :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 15:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaarten voor XXlerator Raw gekocht, komen er waarschijnlijk veel bekende dorpsgenoten. :( Ik wil spaceng.
Vorige  1 ... 786, 787, 788, 789, 790, 791, 792 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic