Vanaf 30 ben je oud he
Maar congratz!
Maar congratz!
En als je eenmaal 30 bent vind je 40 oud. Ben je 40, dan is 50 opeens wel een tikkie aan de oude kant. En zo gaat het maar door, totdat je 3 meter onder de grond ligt.Pommer wrote:Vanaf 30 ben je oud he![]()
Maar congratz!
Kunnen we het nog ff een tikkeltje erger maken?Steffnov wrote:En als je eenmaal 30 bent vind je 40 oud. Ben je 40, dan is 50 opeens wel een tikkie aan de oude kant. En zo gaat het maar door, totdat je 3 meter onder de grond ligt.Pommer wrote:Vanaf 30 ben je oud he![]()
Maar congratz!
Oh, kan heel makkelijk hoor...heb er alleen geen zin in omdat ik over 15 minuten richting werk moet, en ik er in ruim een maand tijd niet zo vroeg uit ben geweestEl Mare wrote:Kunnen we het nog ff een tikkeltje erger maken?Steffnov wrote:En als je eenmaal 30 bent vind je 40 oud. Ben je 40, dan is 50 opeens wel een tikkie aan de oude kant. En zo gaat het maar door, totdat je 3 meter onder de grond ligt.Pommer wrote:Vanaf 30 ben je oud he![]()
Maar congratz!
HahaChukkels wrote:WTF-momentje van de dag is alweer geweest. Moest de F1 fluiten van voetbal en moest iemand terugfluiten voor grof taalgebruik. Wat denk je wat hij zei?
'Kankerbal'
I was like wtf? Jochie van amper 6 jaar oud haha
Vet.. welke?roberttt wrote:En waar ligt dat aan.. Ja de ouders![]()
Nu bezig met me computer op te schonen... over 2 weekjes nieuwe video kaart
Het ziet er héél erg leuk uit!roberttt wrote:http://www.alternate.nl/html/product/details.html?articleId=567240&
denk ikof ik moet ineens meer geld krijgen van werk :p dan een 6970
Voor zover ik kan zien, de prijs en de snelheid: standard: 900Mhz , Black 940Mhz..roberttt wrote:wat is het verschil
Echt hé. Ik kon m'n lach overigens nauwelijks inhouden, terwijl ik streng moest optreden. En die ouders langs de kans ook weer zeuren omdat ik het spel stil legde, terwijl het team in de aanval was :')Inemiene wrote:HahaChukkels wrote:WTF-momentje van de dag is alweer geweest. Moest de F1 fluiten van voetbal en moest iemand terugfluiten voor grof taalgebruik. Wat denk je wat hij zei?
'Kankerbal'
I was like wtf? Jochie van amper 6 jaar oud haha
Tegenwoordig worden de kinderen die schelden steeds jonger en jonger ..
Daar ga ik in mee !KSwoosh wrote:Het zal wss te maken hebben met idd de hogere kloksnelheid en overclockbaarheid van de chip.
Nu raad ik je sowieso af om je videokaart over te clocken want de winst die je daar uit haalt in ruil voor de hogere temps is imo te weinig.
lol.. Ouders moeten hun bek houdenChukkels wrote:Echt hé. Ik kon m'n lach overigens nauwelijks inhouden, terwijl ik streng moest optreden. En die ouders langs de kans ook weer zeuren omdat ik het spel stil legde, terwijl het team in de aanval was :')Inemiene wrote:
Haha
Tegenwoordig worden de kinderen die schelden steeds jonger en jonger ..
livin the good lifeEl Mare wrote:Vanavond bowlen en ff iedereen verplichten mij een (alcoholisch) drankje te trakteren voor m'n verjaardag (20 man)