Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 785, 786, 787, 788, 789, 790, 791 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 00:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vanaf 30 ben je oud he :P
Maar congratz!
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vanaf 30 ben je oud he :P
Maar congratz!

En als je eenmaal 30 bent vind je 40 oud. Ben je 40, dan is 50 opeens wel een tikkie aan de oude kant. En zo gaat het maar door, totdat je 3 meter onder de grond ligt.
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 01:48 
 

hard gewerkt, nog 1 weekjhe tot 2 weken vrij zijn :D
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 02:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Pommer schreef:
Vanaf 30 ben je oud he :P
Maar congratz!

En als je eenmaal 30 bent vind je 40 oud. Ben je 40, dan is 50 opeens wel een tikkie aan de oude kant. En zo gaat het maar door, totdat je 3 meter onder de grond ligt.


Kunnen we het nog ff een tikkeltje erger maken? xd
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 03:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zooo lig in bed... Wat zette adaro een verrukkelijke set neer :loving: :drool: .. En afsluiten met kings of the underground..dus weer een topavond achter de rug! :D
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 04:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

San Francisco :woot: Prachtige stad! En zeeleeuwen zijn baas.
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 07:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Steffnov schreef:
Pommer schreef:
Vanaf 30 ben je oud he :P
Maar congratz!

En als je eenmaal 30 bent vind je 40 oud. Ben je 40, dan is 50 opeens wel een tikkie aan de oude kant. En zo gaat het maar door, totdat je 3 meter onder de grond ligt.


Kunnen we het nog ff een tikkeltje erger maken? xd

Oh, kan heel makkelijk hoor...heb er alleen geen zin in omdat ik over 15 minuten richting werk moet, en ik er in ruim een maand tijd niet zo vroeg uit ben geweest >.<
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WTF-momentje van de dag is alweer geweest. Moest de F1 fluiten van voetbal en moest iemand terugfluiten voor grof taalgebruik. Wat denk je wat hij zei?

'Kankerbal'

I was like wtf? Jochie van amper 6 jaar oud haha xd
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 11:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
WTF-momentje van de dag is alweer geweest. Moest de F1 fluiten van voetbal en moest iemand terugfluiten voor grof taalgebruik. Wat denk je wat hij zei?

'Kankerbal'

I was like wtf? Jochie van amper 6 jaar oud haha xd


Haha :D
Tegenwoordig worden de kinderen die schelden steeds jonger en jonger ..
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 11:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En waar ligt dat aan.. Ja de ouders :thumbsup:


Nu bezig met me computer op te schonen... over 2 weekjes nieuwe video kaart :yay:
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
En waar ligt dat aan.. Ja de ouders :thumbsup:


Nu bezig met me computer op te schonen... over 2 weekjes nieuwe video kaart :yay:


Vet.. welke? :D
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 11:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://www.alternate.nl/html/product/de ... Id=567240&

denk ik :) of ik moet ineens meer geld krijgen van werk :p dan een 6970
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
http://www.alternate.nl/html/product/details.html?articleId=567240&

denk ik :) of ik moet ineens meer geld krijgen van werk :p dan een 6970


Het ziet er héél erg leuk uit!
Ga je voor de standard of de Black edition?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 11:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wat is het verschil xd
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zwart/wit of kleur
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
wat is het verschil xd


Voor zover ik kan zien, de prijs en de snelheid: standard: 900Mhz , Black 940Mhz..

Heb het een snelle blik gegeven, dus er zullen nog wel wat verschillen in zijn .. :)
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 12:47 
 

Het zal wss te maken hebben met idd de hogere kloksnelheid en overclockbaarheid van de chip.
Nu raad ik je sowieso af om je videokaart over te clocken want de winst die je daar uit haalt in ruil voor de hogere temps is imo te weinig.
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inemiene schreef:
Chukkels schreef:
WTF-momentje van de dag is alweer geweest. Moest de F1 fluiten van voetbal en moest iemand terugfluiten voor grof taalgebruik. Wat denk je wat hij zei?

'Kankerbal'

I was like wtf? Jochie van amper 6 jaar oud haha xd


Haha :D
Tegenwoordig worden de kinderen die schelden steeds jonger en jonger ..

Echt hé. Ik kon m'n lach overigens nauwelijks inhouden, terwijl ik streng moest optreden. En die ouders langs de kans ook weer zeuren omdat ik het spel stil legde, terwijl het team in de aanval was :')
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Het zal wss te maken hebben met idd de hogere kloksnelheid en overclockbaarheid van de chip.
Nu raad ik je sowieso af om je videokaart over te clocken want de winst die je daar uit haalt in ruil voor de hogere temps is imo te weinig.


Daar ga ik in mee ! :)
Heb ooit geweten dat op lan party er een gast was, die zijn computer had overgeclockt , en er een koeling op moest zetten zo als een koelkast, omdat de computer zo warm werd. en zeker op Lan party waar je makkelijk 48uur gamed :)


Chukkels schreef:
Inemiene schreef:

Haha :D
Tegenwoordig worden de kinderen die schelden steeds jonger en jonger ..

Echt hé. Ik kon m'n lach overigens nauwelijks inhouden, terwijl ik streng moest optreden. En die ouders langs de kans ook weer zeuren omdat ik het spel stil legde, terwijl het team in de aanval was :')


lol.. Ouders moeten hun bek houden :D
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 14:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Haha ik heb vroeger ook wel eens gehad dat de supporters van een team iets te fanatiek waren, toen werden die ouders de zaal uitgestuurd.

Ik ben volgensmij ook wel is bijna van t veld gestuurd met n gele kaart (met volleybal ja) omdat ik blijkbaar een grote bek tegen de scheids had. Die floot af voor netfout en ik raakte hem niet aan, het net bewoog niet eens.
De enige twee dingen die ik zei was het net beweegt toch niet, en ik zit er toch bovenop dus ik zie t ook beter. De tegenstander zei zelfs dat er geen aanraking was met het net.

Gaat ie dreigen met gele kaart, ook een hekel aan, scheidsrechters die hun fout niet willen toegeven.
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond bowlen en ff iedereen verplichten mij een (alcoholisch) drankje te trakteren voor m'n verjaardag (20 man :P)
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 16:59 
 

El Mare schreef:
Vanavond bowlen en ff iedereen verplichten mij een (alcoholisch) drankje te trakteren voor m'n verjaardag (20 man :P)

livin the good life :cool:
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LOl stage ziet er wel vet uit maar wel klein vergeleken bij vorig jaar

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoppateee mn 2e wedstrijd gelijk maar 2x gescoord, en 6-1 winst.. mijn dag kan nu al niet meer stuk :D
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weekend! :yay:
Vorige  1 ... 785, 786, 787, 788, 789, 790, 791 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic