KSwoosh schreef:
Het zal wss te maken hebben met idd de hogere kloksnelheid en overclockbaarheid van de chip.
Nu raad ik je sowieso af om je videokaart over te clocken want de winst die je daar uit haalt in ruil voor de hogere temps is imo te weinig.
Daar ga ik in mee !

Heb ooit geweten dat op lan party er een gast was, die zijn computer had overgeclockt , en er een koeling op moest zetten zo als een koelkast, omdat de computer zo warm werd. en zeker op Lan party waar je makkelijk 48uur gamed

Chukkels schreef:
Inemiene schreef:
Haha

Tegenwoordig worden de kinderen die schelden steeds jonger en jonger ..
Echt hé. Ik kon m'n lach overigens nauwelijks inhouden, terwijl ik streng moest optreden. En die ouders langs de kans ook weer zeuren omdat ik het spel stil legde, terwijl het team in de aanval was :')
lol.. Ouders moeten hun bek houden
