Pommer schreef:
Steffnov schreef:
6 uur? Ik moet dan tenminste nog half 9 beginnen, tot uurtje of 7...en dan zondag weer 10 tot 5 ofzo

en als het nou licht werk was...
Wat doe je dan?
Ach ik heb de hele zomer 4/5/6 dagen per week van 6 tot 6 gewerkt, het breekt me nu wel aardig op maar het is wel lekker om wat extra geld te hebben

Helemaal nu ik met m'n studie ga beginnen en bijna geen tijd meer heb om te werken
Loodswerk bij een meubelexpediteur. Oftewel, het laden en lossen van trailers vol met tafels, banken, stoelen, kasten etc. En het zijn opeens weer drukke tijden...
El Mare schreef:
Alweer in mijn 27e levensjaar

Gaat hard zo

Gratz bro, lig je toch een mooie 7 jaar, 1 maand en 3 dagen voor op mij
