Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 784, 785, 786, 787, 788, 789, 790 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 16:43 
 
Artiest

joooorrit schreef:
Zijn er nog HT'ers die morgen naar mysteryland gaan ?! Is geen topic van gemaakt bij feesten dus vraag het hier maar :P


Die was er wel, is gesloten wegens de hoeveelheid haat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

joooorrit schreef:
Haha oke ja precies mijn verwachtingen liggen ook niet al te hoog maar dat kan het feest op de dag zelf alleen maar ten goede komen ^^ .


Wordt lekker een dagje zwemmen denk ik.. ik ben blij dat ik niet ga iig :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
mrazura schreef:
Maar laat Nando het maar niet horen ^^

Hoezo dat?

Kampen, Nando's vriendin...

Rings a bell? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net me klassenlijst gekregen, nu als een malle hyven :P kan zo het mooiboy topic vullen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 18:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:
mrazura schreef:
Maar laat Nando het maar niet horen ^^

Hoezo dat?

Kampen, Nando's vriendin...

Rings a bell? :P


:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Net me klassenlijst gekregen, nu als een malle hyven :P kan zo het mooiboy topic vullen :P


Je gaat zeker de sport opleiding doen? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 19:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zo weer naar het voetbal :D Heerlijk zo'n derby tegen Eindhoven en dan tegen de koploper!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A dream within a dream :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

net sinds het eerst in 2 maanden weer eens gaan boulderen. handen helemaal fucked up
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 19:33 
 

Draidy schreef:
net sinds het eerst in 2 maanden weer eens gaan boulderen. handen helemaal fucked up

wtf is boulderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wandklimmen, het verschil is dat boulderen op lagere muren, stuk of 3/4 meter meestal. met matten eronder.
kun je dus klimmen zonder dat iemand je zekert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Henk-Jan schreef:
Net me klassenlijst gekregen, nu als een malle hyven :P kan zo het mooiboy topic vullen :P


Je gaat zeker de sport opleiding doen? :$

bedrijfseconomie
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 20:20 
 

film kijken genaamd "de rukker"
op zn duits: der wixxer. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 20:32 
 

biscuit schreef:
film kijken genaamd "de rukker"
op zn duits: der wixxer. xd

vette nickname :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Documentaire over het leven van Biscuit?



Geintjuhhhhh! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 22:06 
 

Daveytl schreef:
Documentaire over het leven van Biscuit?



Geintjuhhhhh! :thumbup:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kijk is aan! ik ga lekker naar envious bday bash :yay: met als hoogtepunt vd avond adaro!!
lekker pommeren ook! :beer:
spreek jullie morgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 23:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb vanavond een feestje gehad en ik heb gewoon NIKS gedronken :huh:
Mag niet drinken ivm mn pijnstillers.

Morgen dan maar dubbel inhalen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik heb vanavond een feestje gehad en ik heb gewoon NIKS gedronken :huh:
Mag niet drinken ivm mn pijnstillers.

Morgen dan maar dubbel inhalen xd

Dan ben je nu jaloers op mij...alleen moet ik morgen er weer vroeg uit >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 23:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Pommer schreef:
Ik heb vanavond een feestje gehad en ik heb gewoon NIKS gedronken :huh:
Mag niet drinken ivm mn pijnstillers.

Morgen dan maar dubbel inhalen xd

Dan ben je nu jaloers op mij...alleen moet ik morgen er weer vroeg uit >.<


Oh ik ook hoor, 6 uur ;)
Dis misschien komt net nog eens goed uit, zo'n avondje niet drinken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6 uur? Ik moet dan tenminste nog half 9 beginnen, tot uurtje of 7...en dan zondag weer 10 tot 5 ofzo >.< en als het nou licht werk was...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 00:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
6 uur? Ik moet dan tenminste nog half 9 beginnen, tot uurtje of 7...en dan zondag weer 10 tot 5 ofzo >.< en als het nou licht werk was...

Wat doe je dan?

Ach ik heb de hele zomer 4/5/6 dagen per week van 6 tot 6 gewerkt, het breekt me nu wel aardig op maar het is wel lekker om wat extra geld te hebben :) Helemaal nu ik met m'n studie ga beginnen en bijna geen tijd meer heb om te werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alweer in mijn 27e levensjaar :/ Gaat hard zo :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Steffnov schreef:
6 uur? Ik moet dan tenminste nog half 9 beginnen, tot uurtje of 7...en dan zondag weer 10 tot 5 ofzo >.< en als het nou licht werk was...

Wat doe je dan?

Ach ik heb de hele zomer 4/5/6 dagen per week van 6 tot 6 gewerkt, het breekt me nu wel aardig op maar het is wel lekker om wat extra geld te hebben :) Helemaal nu ik met m'n studie ga beginnen en bijna geen tijd meer heb om te werken

Loodswerk bij een meubelexpediteur. Oftewel, het laden en lossen van trailers vol met tafels, banken, stoelen, kasten etc. En het zijn opeens weer drukke tijden...

El Mare schreef:
Alweer in mijn 27e levensjaar :/ Gaat hard zo :(

Gratz bro, lig je toch een mooie 7 jaar, 1 maand en 3 dagen voor op mij :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, true, maar dat gaat weer zo snel naar de 30, heb ik geen zin in :P
Vorige  1 ... 784, 785, 786, 787, 788, 789, 790 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic