Die was er wel, is gesloten wegens de hoeveelheid haatjoooorrit wrote:Zijn er nog HT'ers die morgen naar mysteryland gaan ?! Is geen topic van gemaakt bij feesten dus vraag het hier maar
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Wordt lekker een dagje zwemmen denk ik.. ik ben blij dat ik niet ga iigjoooorrit wrote:Haha oke ja precies mijn verwachtingen liggen ook niet al te hoog maar dat kan het feest op de dag zelf alleen maar ten goede komen.
Kampen, Nando's vriendin...KSwoosh wrote:Hoezo dat?mrazura wrote:Maar laat Nando het maar niet horen
Rings a bell?
Net me klassenlijst gekregen, nu als een malle hyven
kan zo het mooiboy topic vullen 
Olijfboompje wrote:Kampen, Nando's vriendin...KSwoosh wrote:Hoezo dat?mrazura wrote:Maar laat Nando het maar niet horen
Rings a bell?
Je gaat zeker de sport opleiding doen?Henk-Jan wrote:Net me klassenlijst gekregen, nu als een malle hyvenkan zo het mooiboy topic vullen
Zo weer naar het voetbal
Heerlijk zo'n derby tegen Eindhoven en dan tegen de koploper!
net sinds het eerst in 2 maanden weer eens gaan boulderen. handen helemaal fucked up
-
G
wtf is boulderen?Draidy wrote:net sinds het eerst in 2 maanden weer eens gaan boulderen. handen helemaal fucked up
wandklimmen, het verschil is dat boulderen op lagere muren, stuk of 3/4 meter meestal. met matten eronder.
kun je dus klimmen zonder dat iemand je zekert.
kun je dus klimmen zonder dat iemand je zekert.
bedrijfseconomiehardaddict wrote:Je gaat zeker de sport opleiding doen?Henk-Jan wrote:Net me klassenlijst gekregen, nu als een malle hyvenkan zo het mooiboy topic vullen
-
E
film kijken genaamd "de rukker"
op zn duits: der wixxer.
-
G
vette nicknamebiscuit wrote:film kijken genaamd "de rukker"
Documentaire over het leven van Biscuit?
Geintjuhhhhh!
Geintjuhhhhh!
-
E
Daveytl wrote:Documentaire over het leven van Biscuit?
Geintjuhhhhh!
kijk is aan! ik ga lekker naar envious bday bash
met als hoogtepunt vd avond adaro!!
lekker pommeren ook!
spreek jullie morgen!
lekker pommeren ook!
spreek jullie morgen!
Ik heb vanavond een feestje gehad en ik heb gewoon NIKS gedronken
Mag niet drinken ivm mn pijnstillers.
Morgen dan maar dubbel inhalen
Dan ben je nu jaloers op mij...alleen moet ik morgen er weer vroeg uitPommer wrote:Ik heb vanavond een feestje gehad en ik heb gewoon NIKS gedronken![]()
Oh ik ook hoor, 6 uurSteffnov wrote:Dan ben je nu jaloers op mij...alleen moet ik morgen er weer vroeg uitPommer wrote:Ik heb vanavond een feestje gehad en ik heb gewoon NIKS gedronken![]()
Dis misschien komt net nog eens goed uit, zo'n avondje niet drinken
6 uur? Ik moet dan tenminste nog half 9 beginnen, tot uurtje of 7...en dan zondag weer 10 tot 5 ofzo
en als het nou licht werk was...
Wat doe je dan?Steffnov wrote:6 uur? Ik moet dan tenminste nog half 9 beginnen, tot uurtje of 7...en dan zondag weer 10 tot 5 ofzoen als het nou licht werk was...
Ach ik heb de hele zomer 4/5/6 dagen per week van 6 tot 6 gewerkt, het breekt me nu wel aardig op maar het is wel lekker om wat extra geld te hebben
Loodswerk bij een meubelexpediteur. Oftewel, het laden en lossen van trailers vol met tafels, banken, stoelen, kasten etc. En het zijn opeens weer drukke tijden...Pommer wrote:Wat doe je dan?Steffnov wrote:6 uur? Ik moet dan tenminste nog half 9 beginnen, tot uurtje of 7...en dan zondag weer 10 tot 5 ofzoen als het nou licht werk was...
Ach ik heb de hele zomer 4/5/6 dagen per week van 6 tot 6 gewerkt, het breekt me nu wel aardig op maar het is wel lekker om wat extra geld te hebbenHelemaal nu ik met m'n studie ga beginnen en bijna geen tijd meer heb om te werken
Gratz bro, lig je toch een mooie 7 jaar, 1 maand en 3 dagen voor op mijEl Mare wrote:Alweer in mijn 27e levensjaarGaat hard zo