KSwoosh wrote:jesus kerel, doe es niet quadposten ofzobiscuit wrote:pizza al tonno eten.
genieten.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
Mooi, Sevilla ligt eruit, Twente in pot 1 in de EL. Toch nog goed nieuws 
-
C
Spartak Trnava 1 - 1 Lokomotiv Moskou
90' 5 kaarten, 2x rood en 3x geel
Celtic ook lekker bezig, na 2 min al rood
90' 5 kaarten, 2x rood en 3x geel
Celtic ook lekker bezig, na 2 min al rood
lekker op bed gaan liggen, en hopen dat ik vannacht wel meer dan 3 uur slaap.. vanaf vrijdag al niet meer dan 3 uurtjes per nacht slaap gehad 
-
G
hoe komt et?QnalQut wrote:lekker op bed gaan liggen, en hopen dat ik vannacht wel meer dan 3 uur slaap.. vanaf vrijdag al niet meer dan 3 uurtjes per nacht slaap gehad
holy shit, het is al 1 uur. d8 dat het pas elf of half twaalf ofso was
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Zo gratis q-base, ff 83€ gewonnen met de Europa league
drugs...KSwoosh wrote:hoe komt et?QnalQut wrote:lekker op bed gaan liggen, en hopen dat ik vannacht wel meer dan 3 uur slaap.. vanaf vrijdag al niet meer dan 3 uurtjes per nacht slaap gehad
Psyko Punkz @ 3fm.
BassBoom op vol volume je wait!
Belt er daarna zo'n kerel zegt hij: Die bass die moet je niet horen, die moet je voelen. Zegt die presentator ken je de Psyko Punkz, zegt die vent: Nee.
Zo droog.
BassBoom op vol volume je wait!
Belt er daarna zo'n kerel zegt hij: Die bass die moet je niet horen, die moet je voelen. Zegt die presentator ken je de Psyko Punkz, zegt die vent: Nee.
Zo droog.
zooooo lijkt wel nacht hier, zo donkere wolken hangen boven Delft 
Hier ook in LimburgKevin-Raw wrote:zooooo lijkt wel nacht hier, zo donkere wolken hangen boven Delft
Idd bijna nacht..
-
RHardtraxxer
- 240 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
jarig 
Gefeliciteerd dan !Roger wrote:jarig
Hoe oud / jong ben je geworden?
-
RHardtraxxer
- 240 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
18 
-
G
hier om 8 uur ook al jaKevin-Raw wrote:zooooo lijkt wel nacht hier, zo donkere wolken hangen boven Delft
Zo richting Kampen om me Schoenen op te halen
Decibel cd'tje mee van Psyko Punkz
Hopelijk nu geen ongeluk..... vorige week vrijdag stond ik rond deze tijd langs de snelweg
Hopelijk nu geen ongeluk..... vorige week vrijdag stond ik rond deze tijd langs de snelweg
Bah wat een kutnacht achter de rug. Vannacht kwam mn vader weer eens om de hoek kijken in een droom, werd met een enorme paniekaanval wakker. Kon haast niet meer in slaap vallen, toch gelukt, vevolgens door mn wekker heen geslapen om half 9 terwijl ik naar school moest gaan. Word je wakker om 11 uur met minstens 3 kutgevoelens.
Vind ik niet leuk
Vind ik niet leuk
Net terug van bivak, man wat heb ik een spierpijn nu eerst maar is gaan slapen
Gefeliciteerd!Roger wrote:18
Das minder, maar wat is er zo erg aan dat je vader voorbij komt als ik vragen mag?dawasiknie wrote:Bah wat een kutnacht achter de rug. Vannacht kwam mn vader weer eens om de hoek kijken in een droom, werd met een enorme paniekaanval wakker. Kon haast niet meer in slaap vallen, toch gelukt, vevolgens door mn wekker heen geslapen om half 9 terwijl ik naar school moest gaan. Word je wakker om 11 uur met minstens 3 kutgevoelens.
Vind ik niet leuk
Bliksem is hier vlakbij ingeslagen. Ambulance, politie en brandweer rijden hier af en aan.
Je bent ook je onderbroek en je bril vergeten. Maar laat Nando het maar niet horenroberttt wrote:Zo richting Kampen om me Schoenen op te halenDecibel cd'tje mee van Psyko Punkz
![]()
-
G
Hoezo dat?mrazura wrote:Maar laat Nando het maar niet horen