Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 783, 784, 785, 786, 787, 788, 789 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 22:59 
 

KSwoosh schreef:
biscuit schreef:
pizza al tonno eten.

genieten.

jesus kerel, doe es niet quadposten ofzo -.-

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi, Sevilla ligt eruit, Twente in pot 1 in de EL. Toch nog goed nieuws :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 23:21 
 

Spartak Trnava 1 - 1 Lokomotiv Moskou

90' 5 kaarten, 2x rood en 3x geel


Celtic ook lekker bezig, na 2 min al rood
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekker op bed gaan liggen, en hopen dat ik vannacht wel meer dan 3 uur slaap.. vanaf vrijdag al niet meer dan 3 uurtjes per nacht slaap gehad :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 00:38 
 

QnalQut schreef:
lekker op bed gaan liggen, en hopen dat ik vannacht wel meer dan 3 uur slaap.. vanaf vrijdag al niet meer dan 3 uurtjes per nacht slaap gehad :/

hoe komt et?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

holy shit, het is al 1 uur. d8 dat het pas elf of half twaalf ofso was
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 01:50 
 
Hardtraxx Veteran

Zo gratis q-base, ff 83€ gewonnen met de Europa league
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 01:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
QnalQut schreef:
lekker op bed gaan liggen, en hopen dat ik vannacht wel meer dan 3 uur slaap.. vanaf vrijdag al niet meer dan 3 uurtjes per nacht slaap gehad :/

hoe komt et?

drugs...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 02:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyko Punkz @ 3fm. :lol:
BassBoom op vol volume je wait!
Belt er daarna zo'n kerel zegt hij: Die bass die moet je niet horen, die moet je voelen. Zegt die presentator ken je de Psyko Punkz, zegt die vent: Nee. :lol:
Zo droog. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 08:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zooooo lijkt wel nacht hier, zo donkere wolken hangen boven Delft :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
zooooo lijkt wel nacht hier, zo donkere wolken hangen boven Delft :oh:


Hier ook in Limburg :)
Idd bijna nacht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 10:53 
 
Hardtraxxer

jarig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 10:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Roger schreef:
jarig :yay:


Gefeliciteerd dan ! :beer:
Hoe oud / jong ben je geworden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 11:16 
 
Hardtraxxer

18 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 11:41 
 

Kevin-Raw schreef:
zooooo lijkt wel nacht hier, zo donkere wolken hangen boven Delft :oh:

hier om 8 uur ook al ja :P tot 10 uur ofzo, toen begon het wat lichter te worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 12:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo richting Kampen om me Schoenen op te halen :lol: Decibel cd'tje mee van Psyko Punkz ^^

Hopelijk nu geen ongeluk..... vorige week vrijdag stond ik rond deze tijd langs de snelweg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 12:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bah wat een kutnacht achter de rug. Vannacht kwam mn vader weer eens om de hoek kijken in een droom, werd met een enorme paniekaanval wakker. Kon haast niet meer in slaap vallen, toch gelukt, vevolgens door mn wekker heen geslapen om half 9 terwijl ik naar school moest gaan. Word je wakker om 11 uur met minstens 3 kutgevoelens.

Vind ik niet leuk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net terug van bivak, man wat heb ik een spierpijn nu eerst maar is gaan slapen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roger schreef:
18 :)

Gefeliciteerd!
dawasiknie schreef:
Bah wat een kutnacht achter de rug. Vannacht kwam mn vader weer eens om de hoek kijken in een droom, werd met een enorme paniekaanval wakker. Kon haast niet meer in slaap vallen, toch gelukt, vevolgens door mn wekker heen geslapen om half 9 terwijl ik naar school moest gaan. Word je wakker om 11 uur met minstens 3 kutgevoelens.

Vind ik niet leuk :(

Das minder, maar wat is er zo erg aan dat je vader voorbij komt als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 12:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Omdat ie dood is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ok dan snap ik het :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bliksem is hier vlakbij ingeslagen. Ambulance, politie en brandweer rijden hier af en aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Zo richting Kampen om me Schoenen op te halen :lol: Decibel cd'tje mee van Psyko Punkz ^^

Hopelijk nu geen ongeluk..... vorige week vrijdag stond ik rond deze tijd langs de snelweg xd


Je bent ook je onderbroek en je bril vergeten. Maar laat Nando het maar niet horen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 14:02 
 

mrazura schreef:
Maar laat Nando het maar niet horen ^^

Hoezo dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tralalala weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend!!!!!! :yay: :yay: :yay:
Vorige  1 ... 783, 784, 785, 786, 787, 788, 789 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic