Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 782, 783, 784, 785, 786, 787, 788 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wauw een quadruple post
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
wauw een quadruple post

Een nucleaire kernsplitsing is nabij!
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Parvuz schreef:
Jooow vriendjes van HT!
Bij jullie is het al lekker 10 over 5 's ochtends terwijl wij hier nog moeten beginnen met eten. :lol: Best wel raar idee. Net als dat we laatst overdag op de camping laatste stukje van Decibel live hebben geluisterd in de volle zon. :P Morgen San Francisco! Ben van plan daar mn haar er af te halen haha begint irritant lang te worden dus dan hier maar naar de kapper. :P Hopelijk hebben we op de camping in San Francisco wi-fi dan kan ik in iedergeval op HT! :P

Vet man!
Geniet er van, maar dat zal wel lukken gok ik zo ;)
Als je weer terug komt wel uitgebreid vertellen waar je was geweest he =D

Haha kan Katamaran beter dan ik denk ik. :P Best raar, heb het gevoel dat het er al bijna opzit maar ga volgende week zaterdag pas hier weg. :P
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Mijn toetsenperiode...
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn vriendin deze gisteravond heeft gescoord :cool: http://www.vakantieveilingen.nl/archive ... 45581.html
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 19:34 
 

biscuit schreef:
pizza al tonno eten.

genieten.

jesus kerel, doe es niet quadposten ofzo -.-
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 19:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Mijn vriendin deze gisteravond heeft gescoord :cool: http://www.vakantieveilingen.nl/archive ... 45581.html

Hihi ik heb er net ook eentje gescoord voor 12 euro :cool:
http://www.vakantieveilingen.nl/archive ... 52639.html
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Henk-Jan schreef:
Mijn vriendin deze gisteravond heeft gescoord :cool: http://www.vakantieveilingen.nl/archive ... 45581.html

Hihi ik heb er net ook eentje gescoord voor 12 euro :cool:
http://www.vakantieveilingen.nl/archive ... 52639.html

Verdomme >.< weet je al waar je heen gaat dan?
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 20:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

je moet wel verplicht avondeten en ontbijten in het hotel :) dat is tering duur ^^
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 20:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
dawasiknie schreef:
Henk-Jan schreef:
Mijn vriendin deze gisteravond heeft gescoord :cool: http://www.vakantieveilingen.nl/archive ... 45581.html

Hihi ik heb er net ook eentje gescoord voor 12 euro :cool:
http://www.vakantieveilingen.nl/archive ... 52639.html

Verdomme >.< weet je al waar je heen gaat dan?

Nee nog geen idee. Weet niet eens of ik er wat mee ga doen haha.
Zoals Robert al zei, je moet er verplicht eten en drinken. Op zich ben je dan alsnog goedkoper uit, maar erg fijn is het dan natuurlijk niet haha.
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 20:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

neem je goedkoopste maaltijd drink je niet doe je dat ergens anders :) je kan het jezelf zo goedkoop mogelijk maken ^^
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WTF wat een doelpunt van Lens! :oh:
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Henk-Jan schreef:
dawasiknie schreef:
Hihi ik heb er net ook eentje gescoord voor 12 euro :cool:
http://www.vakantieveilingen.nl/archive ... 52639.html

Verdomme >.< weet je al waar je heen gaat dan?

Nee nog geen idee. Weet niet eens of ik er wat mee ga doen haha.
Zoals Robert al zei, je moet er verplicht eten en drinken. Op zich ben je dan alsnog goedkoper uit, maar erg fijn is het dan natuurlijk niet haha.

Heb al even gekeken, maar dan ben je alsnog wel veel goedkoper uit als met gewoon een reis boeken. Je hoeft er niet verplicht te eten en te drinken hoor :P Alleen ontbijten en dineren.
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
WTF wat een doelpunt van Lens! :oh:

En nu van Labyad ook :oh:
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Rik schreef:
WTF wat een doelpunt van Lens! :oh:

En nu van Labyad ook :oh:

AZ nu al 2-2 :O
Omg verkeerde score gelezen :P
Omg verkeerde score gelezen :P
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 21:43 
 

Zoo, banaanslak reporting in vanuit Oslo. Had net een heeeeeel groot wtf momentje xd Zat beetje te zappen op de tv, toen ik een of andere borstvoeding zender tegenkwam, waar uitgelegd werd hoe je als vrouw zijnde je borsten moet melken xd W T F
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noorwegen (L) Ben echt helemaal hoteldebotel van dat land :cool:
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 21:48 
 

El Mare schreef:
Noorwegen (L) Ben echt helemaal hoteldebotel van dat land :cool:

Wel echt prachtige natuur hier ja, alleen de scandinavische chickies vallen me een beetje tegen tot nu toe.. :/
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I'm Like WTF :/
Ik bedoel dat kijk je niet goed, heb me daar mn ogen uit mn kop gekeken zoveel.
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 21:54 
 

El Mare schreef:
I'm Like WTF :/
Ik bedoel dat kijk je niet goed, heb me daar mn ogen uit mn kop gekeken zoveel.

Hm, misschien morgen maar even mijn bril opzetten als ik Oslo in ga dan.
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zou ik zeker doen als ik jou was.
Of misschien is het je smaak niet, dat kan ook :P
Ben trouwens niet in Oslo geweest, maar in Stavanger.
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 22:19 
 

Zo, morgen avondje rust dag van corso... flink gas gegeven en bijna maar dan bijna lasklaar..
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 22:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Naar bedje, morgen om 06:00 de wekker :yawn:
Trusten!
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard hopen dat Sevilla (1-1 met nog 20 minuten, uit met 2-1 verloren van Hannover) of Sporting Lissabon (0-0 met nog 65 minuten te gaan, 0-0 gespeeld uit tegen FC Nordsjælland) het niet halen, dan komt Twente in pot 1 voor de Europa League :innocent:
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Net weer sinds lange tijd potje Battlefield 2 gedaan! Heerlijk om weer een keer te doen. Nu slapen werken om 6 :yawn:
Vorige  1 ... 782, 783, 784, 785, 786, 787, 788 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic