Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 781, 782, 783, 784, 785, 786, 787 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Nando schreef:
Ben na een dikke week tijd ook weer eens op Hardtraxx. :D Leuk om alles bij te lezen etc.

Je moet er maar zin in hebben :P

Ik ga altijd naar de forum index en druk op:
Markeer onderwerpen als gelezen
Bijgelezen :woot:

Ik lees altijd de leuke topics bij en dan doe ik hetzelfde. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 03:13 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Ben na een dikke week tijd ook weer eens op Hardtraxx. :D Leuk om alles bij
te lezen etc.


Hij leeft ook weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 05:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jooow vriendjes van HT!
Bij jullie is het al lekker 10 over 5 's ochtends terwijl wij hier nog moeten beginnen met eten. :lol: Best wel raar idee. Net als dat we laatst overdag op de camping laatste stukje van Decibel live hebben geluisterd in de volle zon. :P Morgen San Francisco! Ben van plan daar mn haar er af te halen haha begint irritant lang te worden dus dan hier maar naar de kapper. :P Hopelijk hebben we op de camping in San Francisco wi-fi dan kan ik in iedergeval op HT! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 08:37 
 
Hardtraxxer

Puh, word je wakker, is het eerste wat je hoort: Mel 1 van je ratjes is dood..

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 09:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
Puh, word je wakker, is het eerste wat je hoort: Mel 1 van je ratjes is dood..

:cry:


Gecondoleerd :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Nando schreef:
Ben na een dikke week tijd ook weer eens op Hardtraxx. :D Leuk om alles bij te lezen etc.

Je moet er maar zin in hebben :P

Ik ga altijd naar de forum index en druk op:
Markeer onderwerpen als gelezen
Bijgelezen :woot:


Cheater! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 11:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ik lees altijd de leuke topics bij en dan doe ik hetzelfde. :D

Anders hou je het toch niet bij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 11:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nja als je toch tijd teveel hebt, kan je net zo goed alles bijlezen :P Wel respect als je het doet, want sommige topics lopen echt hard qua posts :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 12:38 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Jooow vriendjes van HT!
Bij jullie is het al lekker 10 over 5 's ochtends terwijl wij hier nog moeten beginnen met eten. :lol: Best wel raar idee. Net als dat we laatst overdag op de camping laatste stukje van Decibel live hebben geluisterd in de volle zon. :P Morgen San Francisco! Ben van plan daar mn haar er af te halen haha begint irritant lang te worden dus dan hier maar naar de kapper. :P Hopelijk hebben we op de camping in San Francisco wi-fi dan kan ik in iedergeval op HT! :P


Veel plezier man. San fransisco is heel erg mooi!! Ben er 4 jaar geleden geweest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 14:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gingerbread is officieel uitgegeven voor Galaxy Ace :) nu snel updaten met Kies
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 15:20 
 

Parvuz schreef:
Jooow vriendjes van HT!
Bij jullie is het al lekker 10 over 5 's ochtends terwijl wij hier nog moeten beginnen met eten. :lol: Best wel raar idee. Net als dat we laatst overdag op de camping laatste stukje van Decibel live hebben geluisterd in de volle zon. :P Morgen San Francisco! Ben van plan daar mn haar er af te halen haha begint irritant lang te worden dus dan hier maar naar de kapper. :P Hopelijk hebben we op de camping in San Francisco wi-fi dan kan ik in iedergeval op HT! :P

Vet man!
Geniet er van, maar dat zal wel lukken gok ik zo ;)
Als je weer terug komt wel uitgebreid vertellen waar je was geweest he =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 15:52 
 

Zooo

weer terug van de corsotent.... heel de verdiepingen op de steigers zijn lasklaar gemaakt... nu moet alleen onder nog

(voor degene die niet weten wat corso is....
www.bloemencorsozundert.nl of www.bloemencorsovalkenswaard.nl)


Roberttt, gaan wij elkaar volgende week meeten in Zundert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 15:59 
 

lol wat is windows toch raar :P
vanmiddag wat oude [en 1 defecte] hardeschijven zitten wissen, pllug ik net mn 1 TB externe hdd in: fout met drivers XD
ik: FFFFFFFFUUUUUUUUUU
maarja, toen met systeemherstel maar even teruggezet naar vanochtend en nu werkt alles weer prima :P
vage shit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 16:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pff gisteren 1 van mijn katten overleden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 16:41 
 

Danny H schreef:
Pff gisteren 1 van mijn katten overleden :(

Erg aan gehecht? Wel kut man :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 16:49 
 
Hardtraxxer

Danny H schreef:
Pff gisteren 1 van mijn katten overleden :(


:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 17:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Danny H schreef:
Pff gisteren 1 van mijn katten overleden :(

Erg aan gehecht? Wel kut man :(

Deze wel ja, was degene wie altijd bij me op schoot kwam liggen als ik op de pc zat.

Mellow schreef:
Danny H schreef:
Pff gisteren 1 van mijn katten overleden :(


:aww:

jij ook met je ratje :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 17:26 
 

Ran-D b2b Adaro setje gebrand, damn... (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 17:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Ran-D b2b Adaro setje gebrand, damn... (L)

welke setje :O ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mijn tshirt is aangekomen :D
This is the train to nowhere !
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
robkuh1990 schreef:
Ran-D b2b Adaro setje gebrand, damn... (L)

welke setje :O ?


Neem aan deze; http://lsdb.nl/set/92368/Ran-D_b2b_Adar ... 08-11.html
Vind 'm gezien de kwaliteit en Renegade niet echt brandwaardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:14 
 

Mellow schreef:
Puh, word je wakker, is het eerste wat je hoort: Mel 1 van je ratjes is dood..

:cry:

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:14 
 

robkuh1990 schreef:
Biscuit laat 14 jarige zeepjes rapen

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:23 
 

nieuw forumlid: Pleuntje
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:24 
 

pizza al tonno eten.

genieten.
Vorige  1 ... 781, 782, 783, 784, 785, 786, 787 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic