Ik lees altijd de leuke topics bij en dan doe ik hetzelfde.KSwoosh wrote:Je moet er maar zin in hebbenNando wrote:Ben na een dikke week tijd ook weer eens op Hardtraxx.Leuk om alles bij te lezen etc.
Ik ga altijd naar de forum index en druk op:
Markeer onderwerpen als gelezen
Bijgelezen
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Hij leeft ook weerNando wrote:Ben na een dikke week tijd ook weer eens op Hardtraxx.Leuk om alles bij
te lezen etc.
Jooow vriendjes van HT!
Bij jullie is het al lekker 10 over 5 's ochtends terwijl wij hier nog moeten beginnen met eten.
Best wel raar idee. Net als dat we laatst overdag op de camping laatste stukje van Decibel live hebben geluisterd in de volle zon.
Morgen San Francisco! Ben van plan daar mn haar er af te halen haha begint irritant lang te worden dus dan hier maar naar de kapper.
Hopelijk hebben we op de camping in San Francisco wi-fi dan kan ik in iedergeval op HT! 
Bij jullie is het al lekker 10 over 5 's ochtends terwijl wij hier nog moeten beginnen met eten.
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Puh, word je wakker, is het eerste wat je hoort: Mel 1 van je ratjes is dood..

GecondoleerdMellow wrote:Puh, word je wakker, is het eerste wat je hoort: Mel 1 van je ratjes is dood..
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Cheater!KSwoosh wrote:Je moet er maar zin in hebbenNando wrote:Ben na een dikke week tijd ook weer eens op Hardtraxx.Leuk om alles bij te lezen etc.
Ik ga altijd naar de forum index en druk op:
Markeer onderwerpen als gelezen
Bijgelezen
Anders hou je het toch niet bij..Nando wrote: Ik lees altijd de leuke topics bij en dan doe ik hetzelfde.
Nja als je toch tijd teveel hebt, kan je net zo goed alles bijlezen
Wel respect als je het doet, want sommige topics lopen echt hard qua posts 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Veel plezier man. San fransisco is heel erg mooi!! Ben er 4 jaar geleden geweestParvuz wrote:Jooow vriendjes van HT!
Bij jullie is het al lekker 10 over 5 's ochtends terwijl wij hier nog moeten beginnen met eten.Best wel raar idee. Net als dat we laatst overdag op de camping laatste stukje van Decibel live hebben geluisterd in de volle zon.
Morgen San Francisco! Ben van plan daar mn haar er af te halen haha begint irritant lang te worden dus dan hier maar naar de kapper.
Hopelijk hebben we op de camping in San Francisco wi-fi dan kan ik in iedergeval op HT!
Gingerbread is officieel uitgegeven voor Galaxy Ace
nu snel updaten met Kies
-
G
Vet man!Parvuz wrote:Jooow vriendjes van HT!
Bij jullie is het al lekker 10 over 5 's ochtends terwijl wij hier nog moeten beginnen met eten.Best wel raar idee. Net als dat we laatst overdag op de camping laatste stukje van Decibel live hebben geluisterd in de volle zon.
Geniet er van, maar dat zal wel lukken gok ik zo
Als je weer terug komt wel uitgebreid vertellen waar je was geweest he =D
-
C
Zooo
weer terug van de corsotent.... heel de verdiepingen op de steigers zijn lasklaar gemaakt... nu moet alleen onder nog
(voor degene die niet weten wat corso is....
www.bloemencorsozundert.nl of www.bloemencorsovalkenswaard.nl)
Roberttt, gaan wij elkaar volgende week meeten in Zundert?
weer terug van de corsotent.... heel de verdiepingen op de steigers zijn lasklaar gemaakt... nu moet alleen onder nog
(voor degene die niet weten wat corso is....
www.bloemencorsozundert.nl of www.bloemencorsovalkenswaard.nl)
Roberttt, gaan wij elkaar volgende week meeten in Zundert?
-
G
lol wat is windows toch raar 
vanmiddag wat oude [en 1 defecte] hardeschijven zitten wissen, pllug ik net mn 1 TB externe hdd in: fout met drivers XD
ik: FFFFFFFFUUUUUUUUUU
maarja, toen met systeemherstel maar even teruggezet naar vanochtend en nu werkt alles weer prima
vage shit
vanmiddag wat oude [en 1 defecte] hardeschijven zitten wissen, pllug ik net mn 1 TB externe hdd in: fout met drivers XD
ik: FFFFFFFFUUUUUUUUUU
maarja, toen met systeemherstel maar even teruggezet naar vanochtend en nu werkt alles weer prima
vage shit
Pff gisteren 1 van mijn katten overleden 
-
G
Erg aan gehecht? Wel kut manDanny H wrote:Pff gisteren 1 van mijn katten overleden
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Danny H wrote:Pff gisteren 1 van mijn katten overleden
Deze wel ja, was degene wie altijd bij me op schoot kwam liggen als ik op de pc zat.KSwoosh wrote:Erg aan gehecht? Wel kut manDanny H wrote:Pff gisteren 1 van mijn katten overleden
jij ook met je ratjeMellow wrote:Danny H wrote:Pff gisteren 1 van mijn katten overleden
-
C
Ran-D b2b Adaro setje gebrand, damn... 
welke setje :O ?robkuh1990 wrote:Ran-D b2b Adaro setje gebrand, damn...
mijn tshirt is aangekomen 
This is the train to nowhere !
This is the train to nowhere !
Neem aan deze; http://lsdb.nl/set/92368/Ran-D_b2b_Adar ... 08-11.htmlDanny H wrote:welke setje :O ?robkuh1990 wrote:Ran-D b2b Adaro setje gebrand, damn...
Vind 'm gezien de kwaliteit en Renegade niet echt brandwaardig.
-
E
Mellow wrote:Puh, word je wakker, is het eerste wat je hoort: Mel 1 van je ratjes is dood..
-
E
robkuh1990 wrote:Biscuit laat 14 jarige zeepjes rapen
-
E
nieuw forumlid: Pleuntje
-
E
pizza al tonno eten.
genieten.
genieten.