KSwoosh schreef:
Rik schreef:
2x 1 week op vakantie, 4 weken gewerkt (na deze) en komende week nog 1 weekje kamer inrichten/feestweek vieren.
Mooie vakantie wel

Tja, ik had eigenlijk vakantiewerk, maar van 2 sollicitaties op vakantie gebeld [niet gehoord/opgenomen] dus die waren toen ik terug was weg. En 2 andere hadden ineens geen vraag meer

Uiteindelijk wel bijverdient met freelance enzo, maar ach, beetje niks doen en relaxen is ook niet fout

Haha, ja je moet er zelf achter aan xD.
Chillen is fijn maar ik moet wel veel werken met mijn levenstijl

En daarbij, hele vakantie chillen is niets voor mij, zeker niet met dit weer
