Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 780, 781, 782, 783, 784, 785, 786 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 18:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

biscuit wordt in de gaten gehouden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 18:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
biscuit wordt in de gaten gehouden :lol:


Hij is volgensmij onderhand populairder bij de jongens als jullie allemaal zn hyves in de gaten gaan houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

Wel heel bizar dat je z'n profiel in de gaten houdt :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
roberttt schreef:
biscuit wordt in de gaten gehouden :lol:


Hij is volgensmij onderhand populairder bij de jongens als jullie allemaal zn hyves in de gaten gaan houden


neem het met een korreltje graan joh,
biscuitje zit momenteel gewoon erg lekker in zijn deeg, met al die jonge graanplantjes van hem..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:55 
 

:huh:

jongens, ga fappen of kijk een slechte tv-serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kom op Twente Enschede :clap:

Toch jongens? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:42 
 
Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Kom op Twente Enschede :clap:

Toch jongens? :D


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kijk! :D Zo hoort het :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jeezus zeg.. Joseph Fritzl aan de omhaal geslagen, mafklapper :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:54 
 

Squirrie schreef:
Jeezus zeg.. Joseph Fritzl aan de omhaal geslagen, mafklapper :mad:

???

tell me more,tell me more,tell me more!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Squirrie schreef:
Jeezus zeg.. Joseph Fritzl aan de omhaal geslagen, mafklapper :mad:

???

tell me more,tell me more,tell me more!


Nederland 3 jongeman! Benfica - FC Twente, en Joseph Fritzl was een woordspeling op de spits genaamd Witzel van Benfica ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:58 
 

stfu.

laat diegene die t zei, zeepjes rapen. dat zegt ie t ook nooit meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:26 
 

Biscuit laat 14 jarige zeepjes rapen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:35 
 

robkuh1990 schreef:
Biscuit laat 14 jarige zeepjes rapen

Hee! Dasnielievvv!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe gaatie hier dan?

Zijn er nog mensen die hun vakantie op Hardtraxx doorbrengen xd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:44 
 

Rik schreef:
Hoe gaatie hier dan?

Zijn er nog mensen die hun vakantie op Hardtraxx doorbrengen xd?

Bijna :P 2 weekjes weggeweest :)
Jij?

robkuh1990 schreef:
Biscuit laat 14 jarige zeepjes rapen

Like a boss. :cool:
Geef gewoon toe, biscuit is een baas.
And you know it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Rik schreef:
Hoe gaatie hier dan?

Zijn er nog mensen die hun vakantie op Hardtraxx doorbrengen xd?

Bijna :P 2 weekjes weggeweest :)
Jij?


Haha xd


2x 1 week op vakantie, 4 weken gewerkt (na deze) en komende week nog 1 weekje kamer inrichten/feestweek vieren.


Mooie vakantie wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:54 
 

Rik schreef:
2x 1 week op vakantie, 4 weken gewerkt (na deze) en komende week nog 1 weekje kamer inrichten/feestweek vieren.


Mooie vakantie wel :D

Tja, ik had eigenlijk vakantiewerk, maar van 2 sollicitaties op vakantie gebeld [niet gehoord/opgenomen] dus die waren toen ik terug was weg. En 2 andere hadden ineens geen vraag meer -.-
Uiteindelijk wel bijverdient met freelance enzo, maar ach, beetje niks doen en relaxen is ook niet fout ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Rik schreef:
2x 1 week op vakantie, 4 weken gewerkt (na deze) en komende week nog 1 weekje kamer inrichten/feestweek vieren.


Mooie vakantie wel :D

Tja, ik had eigenlijk vakantiewerk, maar van 2 sollicitaties op vakantie gebeld [niet gehoord/opgenomen] dus die waren toen ik terug was weg. En 2 andere hadden ineens geen vraag meer -.-
Uiteindelijk wel bijverdient met freelance enzo, maar ach, beetje niks doen en relaxen is ook niet fout ^^

Haha, ja je moet er zelf achter aan xD.

Chillen is fijn maar ik moet wel veel werken met mijn levenstijl xd

En daarbij, hele vakantie chillen is niets voor mij, zeker niet met dit weer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mijn vakantie duurt nog 2 dagen, dan begin ik met mijn vervolgopleiding, wel spannend :D
Dan mag ik mezelf officieel student noemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:04 
 

Rik schreef:
KSwoosh schreef:
Rik schreef:
2x 1 week op vakantie, 4 weken gewerkt (na deze) en komende week nog 1 weekje kamer inrichten/feestweek vieren.


Mooie vakantie wel :D

Tja, ik had eigenlijk vakantiewerk, maar van 2 sollicitaties op vakantie gebeld [niet gehoord/opgenomen] dus die waren toen ik terug was weg. En 2 andere hadden ineens geen vraag meer -.-
Uiteindelijk wel bijverdient met freelance enzo, maar ach, beetje niks doen en relaxen is ook niet fout ^^

Haha, ja je moet er zelf achter aan xD.

Chillen is fijn maar ik moet wel veel werken met mijn levenstijl xd

En daarbij, hele vakantie chillen is niets voor mij, zeker niet met dit weer :P

Ja dat was idd wel jammer -.- Heb ik eindelijk vakantie, is het schijt weer...
Totaal bij elkaar 1.5 week lekker geweest ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zo maar weer slapen morgen 2e dagje van de week werken xd
kwart voor 6 weer wekker :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben na een dikke week tijd ook weer eens op Hardtraxx. :D Leuk om alles bij te lezen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:56 
 

Nando schreef:
Ben na een dikke week tijd ook weer eens op Hardtraxx. :D Leuk om alles bij te lezen etc.

Je moet er maar zin in hebben :P

Ik ga altijd naar de forum index en druk op:
Markeer onderwerpen als gelezen
Bijgelezen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 00:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hax0rz
Vorige  1 ... 780, 781, 782, 783, 784, 785, 786 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic