biscuit wordt in de gaten gehouden 
Hij is volgensmij onderhand populairder bij de jongens als jullie allemaal zn hyves in de gaten gaan houdenroberttt wrote:biscuit wordt in de gaten gehouden
Hij is volgensmij onderhand populairder bij de jongens als jullie allemaal zn hyves in de gaten gaan houdenroberttt wrote:biscuit wordt in de gaten gehouden
neem het met een korreltje graan joh,D-Nemacyst wrote:Hij is volgensmij onderhand populairder bij de jongens als jullie allemaal zn hyves in de gaten gaan houdenroberttt wrote:biscuit wordt in de gaten gehouden
Squirrie wrote:Kom op Twente Enschede![]()
Toch jongens?

???Squirrie wrote:Jeezus zeg.. Joseph Fritzl aan de omhaal geslagen, mafklapper
Nederland 3 jongeman! Benfica - FC Twente, en Joseph Fritzl was een woordspeling op de spits genaamd Witzel van Benficabiscuit wrote:???Squirrie wrote:Jeezus zeg.. Joseph Fritzl aan de omhaal geslagen, mafklapper
tell me more,tell me more,tell me more!
Hee! Dasnielievvv!robkuh1990 wrote:Biscuit laat 14 jarige zeepjes rapen
BijnaRik wrote:Hoe gaatie hier dan?
Zijn er nog mensen die hun vakantie op Hardtraxx doorbrengen?
Like a boss.robkuh1990 wrote:Biscuit laat 14 jarige zeepjes rapen
HahaKSwoosh wrote:BijnaRik wrote:Hoe gaatie hier dan?
Zijn er nog mensen die hun vakantie op Hardtraxx doorbrengen?
2 weekjes weggeweest
Jij?
Tja, ik had eigenlijk vakantiewerk, maar van 2 sollicitaties op vakantie gebeld [niet gehoord/opgenomen] dus die waren toen ik terug was weg. En 2 andere hadden ineens geen vraag meerRik wrote:2x 1 week op vakantie, 4 weken gewerkt (na deze) en komende week nog 1 weekje kamer inrichten/feestweek vieren.
Mooie vakantie wel
Haha, ja je moet er zelf achter aan xD.KSwoosh wrote:Tja, ik had eigenlijk vakantiewerk, maar van 2 sollicitaties op vakantie gebeld [niet gehoord/opgenomen] dus die waren toen ik terug was weg. En 2 andere hadden ineens geen vraag meerRik wrote:2x 1 week op vakantie, 4 weken gewerkt (na deze) en komende week nog 1 weekje kamer inrichten/feestweek vieren.
Mooie vakantie wel
Uiteindelijk wel bijverdient met freelance enzo, maar ach, beetje niks doen en relaxen is ook niet fout
Ja dat was idd wel jammerRik wrote:Haha, ja je moet er zelf achter aan xD.KSwoosh wrote:Tja, ik had eigenlijk vakantiewerk, maar van 2 sollicitaties op vakantie gebeld [niet gehoord/opgenomen] dus die waren toen ik terug was weg. En 2 andere hadden ineens geen vraag meerRik wrote:2x 1 week op vakantie, 4 weken gewerkt (na deze) en komende week nog 1 weekje kamer inrichten/feestweek vieren.
Mooie vakantie wel
Uiteindelijk wel bijverdient met freelance enzo, maar ach, beetje niks doen en relaxen is ook niet fout
Chillen is fijn maar ik moet wel veel werken met mijn levenstijl
En daarbij, hele vakantie chillen is niets voor mij, zeker niet met dit weer
Je moet er maar zin in hebbenNando wrote:Ben na een dikke week tijd ook weer eens op Hardtraxx.Leuk om alles bij te lezen etc.