Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 779, 780, 781, 782, 783, 784, 785 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo ff boodschappen doen, zo'n hekel aan he :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Lekker weer in de tent bouwen aan onze corsowagen...

Net in bouwkleding (lees stalen neuzen.. korte bouwbroek en half kapot shirt boek opgehaald... Al die gezichten op school haha )


Ja die denken natuurlijk die gozer leeft in de verkeerde tijd.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 15:04 
 

Nou nee... cratex werkbroek en corsoshirt

is goede hobby dat blommecorso
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 16:21 
 

robkuh1990 schreef:
Nou nee... cratex werkbroek en corsoshirt

is goede hobby dat blommecorso

Afbeelding
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 16:22 
 
Hardtraxx Veteran

Smexy! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 16:26 
 

nou nee...

Afbeelding

maar dan halve!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 16:31 
 

die zien er wel nice uit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 16:47 
 

zijn ze ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 17:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Saaie week dit. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 17:37 
 

heren en dames,

ik ga weer deelnemen aan een voedselgevecht met friet.
ik ga weer als een goede veldheer mijn rijk verdedigen: mijn bord en alles erom heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 17:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
heren en dames,

ik ga weer deelnemen aan een voedselgevecht met friet.
ik ga weer als een goede veldheer mijn rijk verdedigen: mijn bord en alles erom heen!


Niet met je eten spelen jongen :list:

Zo lekker nasi met loempia's sate's kroepoek en al die shizzle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 18:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En we zitten weer over de helft van de week :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 18:15 
 

D-Nemacyst schreef:
biscuit schreef:
heren en dames,

ik ga weer deelnemen aan een voedselgevecht met friet.
ik ga weer als een goede veldheer mijn rijk verdedigen: mijn bord en alles erom heen!


Niet met je eten spelen jongen :list:

Zo lekker nasi met loempia's sate's kroepoek en al die shizzle.

:(

nee! gewoon friet en een croquet erbij! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 18:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Filmpje van chukkels gevonden in zijn kinderjaren :oh:

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die is oud jonge xd maar blijft wel apart, hij smoked ook gewoon als een gangster :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij inhaleert zo te zien niet door zn longen, maar nog steeds kansloos van die verzorgers..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 18:19 
 

komende weken alle lidl filialen in nederland een nieuw gbs-systeem inbouwen! :D
beter werk kan niet. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
komende weken alle lidl filialen in nederland een nieuw gbs-systeem inbouwen! :D
beter werk kan niet. :cool:


Acteur in de porno? Officieel beddentester?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 18:23 
 

biscuit schreef:
komende weken alle lidl filialen in nederland een nieuw gbs-systeem inbouwen! :D
beter werk kan niet. :cool:

Echt wel, dit is echt het beste werk ooit:

zwemmen door snoep, hoe fucking baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 18:23 
 

mrazura schreef:
biscuit schreef:
komende weken alle lidl filialen in nederland een nieuw gbs-systeem inbouwen! :D
beter werk kan niet. :cool:


Acteur in de porno? Officieel beddentester?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 18:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

en biscuit heeft weer een krabbel van een 14 jarig meisje op z'n hyves hoor :x http://jwendler.hyves.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 18:27 
 

RobertV schreef:
en biscuit heeft weer een krabbel van een 14 jarig meisje op z'n hyves hoor :x http://jwendler.hyves.nl/

fuck you FBI. i see you!


das de meid van een maat van mij.
die is qua lichaam enger dan michael jackson
je kunt alle botten zien zitten.

en spieren heeft ze al helemaal niet!(enkel trekspieren van haar vriendje af te trekken hoogstwaarschijnlijk.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

een gespierde meid ziet er toch niet uit joh. ik hoef geen bodybuilder als vriendin >.< en bij voorkeur ook geen 14 jarige trouwens... alhoewel ik zelf ook pas net 16 ben dus het zou nog kunnen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 18:29 
 

biscuit schreef:
RobertV schreef:
en biscuit heeft weer een krabbel van een 14 jarig meisje op z'n hyves hoor :x http://jwendler.hyves.nl/

fuck you FBI. i see you!


das de meid van een maat van mij.
die is qua lichaam enger dan michael jackson
je kunt alle botten zien zitten.

en spieren heeft ze al helemaal niet!(enkel trekspieren van haar vriendje af te trekken hoogstwaarschijnlijk.)

Hoe oud is die vriend dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 18:30 
 

keiharde porno: 18
Vorige  1 ... 779, 780, 781, 782, 783, 784, 785 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic