het was een lieve klant jonguh!KSwoosh wrote:Of die rooie uit Gestel kwam langs...Steffnov wrote:Broodje bapao en een Bountry in de frituur geflikkerd gok ik.wootum wrote:Maar hoe kwam het? Klanten afsnauwen?
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
Foto's van vanmiddag
Check dat witte wagentje, haha

haha, ik dacht bij die 2e foto dat t autotje weg was
gewoon onder t water ofzo
,
QnalQut wrote:haha, ik dacht bij die 2e foto dat t autotje weg wasgewoon onder t water ofzo
,
-
E
Jor-D allereerste bericht.
en we hadden toen een politiek correcte mod:Jor-D wrote:Welkom op het forum!
Er word nog wel aan gewerkt.
De livesets en releases gaan binnenkort allemaal via het forum.
Masco wrote:net zoals het nummer Nobody Said It Was Easy van Evil Activities, vind ik ook zeker een goed nummer..
biscuit nu je toch hier post, ff een vraagje:
waarom ben jij op PF vrienden met een maat van mij uit m'n dorp? die ken je toch helemaal niet? ook niet van ht want dat heeft ie niet
vage shit
waarom ben jij op PF vrienden met een maat van mij uit m'n dorp? die ken je toch helemaal niet? ook niet van ht want dat heeft ie niet
vage shit
-
E
wie?Pommer wrote:biscuit nu je toch hier post, ff een vraagje:
waarom ben jij op PF vrienden met een maat van mij uit m'n dorp? die ken je toch helemaal niet? ook niet van ht want dat heeft ie niet![]()
vage shit
-
B
Biscuit waar de fuck ben je mee bezig @ welkom-gebeuren?
-
E
hmmm jaPommer wrote:chrisss
jij bent alphaville toch?
edit:
ja nee. op wish compleet van de wereld geweest en stond ik ineens met m te praten. vage shit.
Leven Iris en Inemiene nog? Het is echt opvallend rustig 
EDIT: op Biscuit z'n verveel avondje na dan
EDIT: op Biscuit z'n verveel avondje na dan
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ik las vanmiddag niks als tweets over #noodweer en #overlast, enige wat ik hier heb gehad is 29 graden en blauwe lucht 
Hier was het net the day after tomorrow, 2012 komt eraan he
.
In Nijmegen hadden we een beetje regen, meer niet.
Vannacht ging het ook vrij hard daar, 25 minuten terug moeten lopen vanaf Ovum Novum naar de kamer van een kameraad van me. Helemaal doorweekt
Vannacht ging het ook vrij hard daar, 25 minuten terug moeten lopen vanaf Ovum Novum naar de kamer van een kameraad van me. Helemaal doorweekt
7 km verder op ging iig behoorlijk tekeer.Daveytl wrote:In Nijmegen hadden we een beetje regen, meer niet.
-
C
Gepommerd bij 't Corso....
weer flink wat af kunnen plakken bij de wagen.... hij's bijna lasklaar
weer flink wat af kunnen plakken bij de wagen.... hij's bijna lasklaar
Ga maar eens slapen, morgen weer vroeg werken

-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Goedemorgen iedereen! 
halloRamirez wrote:Goedemorgen iedereen!
-
G
ik was al om half 9 wakker gvdRamirez wrote:Goedemorgen iedereen!
-
C
Lekker weer in de tent bouwen aan onze corsowagen...
Net in bouwkleding (lees stalen neuzen.. korte bouwbroek en half kapot shirt boek opgehaald... Al die gezichten op school haha )
Net in bouwkleding (lees stalen neuzen.. korte bouwbroek en half kapot shirt boek opgehaald... Al die gezichten op school haha )