Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 778, 779, 780, 781, 782, 783, 784 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 21:00 
 

KSwoosh schreef:
Steffnov schreef:
wootum schreef:
Maar hoe kwam het? Klanten afsnauwen?

Broodje bapao en een Bountry in de frituur geflikkerd gok ik.

Of die rooie uit Gestel kwam langs...

het was een lieve klant jonguh! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 21:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Foto's van vanmiddag :P Check dat witte wagentje, haha

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WTF :surrender: waar is dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 21:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Helmond
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha, ik dacht bij die 2e foto dat t autotje weg was xd gewoon onder t water ofzo xd ,
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
haha, ik dacht bij die 2e foto dat t autotje weg was xd gewoon onder t water ofzo xd ,
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 21:56 
 

Jor-D allereerste bericht.

Jor-D schreef:
Welkom op het forum! :)

Er word nog wel aan gewerkt.

De livesets en releases gaan binnenkort allemaal via het forum.


en we hadden toen een politiek correcte mod:

Masco schreef:
net zoals het nummer Nobody Said It Was Easy van Evil Activities, vind ik ook zeker een goed nummer.. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 22:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

biscuit nu je toch hier post, ff een vraagje:
waarom ben jij op PF vrienden met een maat van mij uit m'n dorp? die ken je toch helemaal niet? ook niet van ht want dat heeft ie niet :P
vage shit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 22:12 
 

Pommer schreef:
biscuit nu je toch hier post, ff een vraagje:
waarom ben jij op PF vrienden met een maat van mij uit m'n dorp? die ken je toch helemaal niet? ook niet van ht want dat heeft ie niet :P
vage shit xd

wie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 22:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

chrisss

jij bent alphaville toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 22:16 
 

Biscuit waar de fuck ben je mee bezig @ welkom-gebeuren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 22:16 
 

Pommer schreef:
chrisss

jij bent alphaville toch?

hmmm ja
:huh:

edit:

ja nee. op wish compleet van de wereld geweest en stond ik ineens met m te praten. vage shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 22:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

oh oke, toevallig dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leven Iris en Inemiene nog? Het is echt opvallend rustig :)

EDIT: op Biscuit z'n verveel avondje na dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 22:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik las vanmiddag niks als tweets over #noodweer en #overlast, enige wat ik hier heb gehad is 29 graden en blauwe lucht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 22:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier was het net the day after tomorrow, 2012 komt eraan he :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In Nijmegen hadden we een beetje regen, meer niet.

Vannacht ging het ook vrij hard daar, 25 minuten terug moeten lopen vanaf Ovum Novum naar de kamer van een kameraad van me. Helemaal doorweekt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
In Nijmegen hadden we een beetje regen, meer niet.

Vannacht ging het ook vrij hard daar, 25 minuten terug moeten lopen vanaf Ovum Novum naar de kamer van een kameraad van me. Helemaal doorweekt >.<


7 km verder op ging iig behoorlijk tekeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zooo ik ga slapen! Weltrusten :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 00:31 
 

Gepommerd bij 't Corso....

weer flink wat af kunnen plakken bij de wagen.... hij's bijna lasklaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga maar eens slapen, morgen weer vroeg werken :/ :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 12:52 
 
Hardtraxx Veteran

Goedemorgen iedereen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Goedemorgen iedereen! :D

hallo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 13:35 
 

Ramirez schreef:
Goedemorgen iedereen! :D

ik was al om half 9 wakker gvd :P maar toen weer gaan slapen tot 11 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 13:54 
 

Lekker weer in de tent bouwen aan onze corsowagen...

Net in bouwkleding (lees stalen neuzen.. korte bouwbroek en half kapot shirt boek opgehaald... Al die gezichten op school haha )
Vorige  1 ... 778, 779, 780, 781, 782, 783, 784 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic