het hier nu kapot donker aan het worden is 
was net bij ons, nu is het hier beetje aan het opklarenIntervention wrote:het hier nu kapot donker aan het worden is
was net bij ons, nu is het hier beetje aan het opklarenIntervention wrote:het hier nu kapot donker aan het worden is
waar ik woon houd het al op bij een plensbui en wat onweer... hier komt nooit het echte noodweerSteffnov wrote:Het was redelijk donker, en een redelijke hagelbui vermengt met wat onweer. Maar Enschede is altijd saai als het op noodweer aankomt.
minder verstand. meer plek voor bierPommer wrote:Goeiemorgen, zo naar de kaakchirurg... verstandskiezen moeten weggehaald worden
RAW-vizion wrote:DENNIS BERGKAMP!!!!!!!!!!!! 2-1 OOOOW HOOOOW *springt schaamteloos heel de kamer rond tot aan het plafond*
Haha needawasiknie wrote:Oh ik dacht door de drugs
Wie is hier nou de snackbaroostzaner wrote:hahahahaha een vriendin van me was binnen een half uur ontslagen bij de snackbar.
Broodje bapao en een Bountry in de frituur geflikkerd gok ik.wootum wrote:Maar hoe kwam het? Klanten afsnauwen?
Steffnov wrote:Broodje bapao en een Bountry in de frituur geflikkerd gok ik.wootum wrote:Maar hoe kwam het? Klanten afsnauwen?
Steffnov wrote:Broodje bapao en een Bountry in de frituur geflikkerd gok ik.wootum wrote:Maar hoe kwam het? Klanten afsnauwen?
Of die rooie uit Gestel kwam langs...Steffnov wrote:Broodje bapao en een Bountry in de frituur geflikkerd gok ik.wootum wrote:Maar hoe kwam het? Klanten afsnauwen?