Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 777, 778, 779, 780, 781, 782, 783 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het hier nu kapot donker aan het worden is :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
het hier nu kapot donker aan het worden is :surrender:

was net bij ons, nu is het hier beetje aan het opklaren
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij ons was het helemaal erg straks (eindhoven) flinke hagel en helemaal donker, harde onweer en stroom viel er ook nog eens uit....
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was redelijk donker, en een redelijke hagelbui vermengt met wat onweer. Maar Enschede is altijd saai als het op noodweer aankomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Het was redelijk donker, en een redelijke hagelbui vermengt met wat onweer. Maar Enschede is altijd saai als het op noodweer aankomt.

waar ik woon houd het al op bij een plensbui en wat onweer... hier komt nooit het echte noodweer :P misschien ook maar goed ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zooo, maar weer een ochtendje geholpen bij het nieuwe huis, alweer een meter of 100 aan plint in de lak gezet, morgen nog een x 100 meter, en dan eens kijken of die plinten er al tegen kunnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 17:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sjezus, wat ging het hier tekeer vandaag. Bomen op de weg, hele straten blank, eentje waar het water over de rand van de voordeuren stond. Alle viaducten stonden blank, heb foto's waar het water hoger dan de koplamp van auto's staat, was echt niet normaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 17:53 
 

Pommer schreef:
Goeiemorgen, zo naar de kaakchirurg... verstandskiezen moeten weggehaald worden

minder verstand. meer plek voor bier :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ik leuk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

DENNIS BERGKAMP!!!!!!!!!!!! 2-1 OOOOW HOOOOW *springt schaamteloos heel de kamer rond tot aan het plafond* :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 18:22 
 
Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
DENNIS BERGKAMP!!!!!!!!!!!! 2-1 OOOOW HOOOOW *springt schaamteloos heel de kamer rond tot aan het plafond* :lol:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jezus wat doet m'n bek zeer :( Kan gewoon niet eten & drinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tip: Listerine of vergelijkbaar mondwater! Als je thuis komt goed je tanden poetsen en Listerine erin gooien. Elke keer als ik dat doe heb ik gelijk op zondag al 0,0 last van m'n bek of kaken op wat blaartjes na.

En niet de hele tijd kauwgom kauwen is ook aan te raden ;) Effe is prima, maar de mensen die heel de dag op zo'n ding kauwen gaan hem echt voelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jah maar ik heb de pijn omdat ik vanmiddag 2 verstandskiezen heb laten trekken, dus vooral m'n tandvlees doet zeer in m'n mondhoek en niet zozeer m'n tanden zelf.

En die hechting helpt ook niet echt mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh ik dacht door de drugs :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Oh ik dacht door de drugs :lol:

Haha nee xd
Ik ben niet zo'n kaakschaatser :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahahahaha een vriendin van me was binnen een half uur ontslagen bij de snackbar. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedenmorgen Hardtraxx! Iedereen lekker geslapen? Ow wacht, bij jullie is het natuurlijk al avond... >.< :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
hahahahaha een vriendin van me was binnen een half uur ontslagen bij de snackbar. :lol:


Wie is hier nou de snackbar
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nou zij iig niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Maar hoe kwam het? Klanten afsnauwen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Maar hoe kwam het? Klanten afsnauwen?

Broodje bapao en een Bountry in de frituur geflikkerd gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:54 
 

Steffnov schreef:
wootum schreef:
Maar hoe kwam het? Klanten afsnauwen?

Broodje bapao en een Bountry in de frituur geflikkerd gok ik.

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:55 
 

Steffnov schreef:
wootum schreef:
Maar hoe kwam het? Klanten afsnauwen?

Broodje bapao en een Bountry in de frituur geflikkerd gok ik.


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:59 
 

Steffnov schreef:
wootum schreef:
Maar hoe kwam het? Klanten afsnauwen?

Broodje bapao en een Bountry in de frituur geflikkerd gok ik.

Of die rooie uit Gestel kwam langs...
Vorige  1 ... 777, 778, 779, 780, 781, 782, 783 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic