Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 776, 777, 778, 779, 780, 781, 782 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De degradatie van de Nederlandse samenleving in 1 pic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 22:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
De degradatie van de Nederlandse samenleving in 1 pic.


Inderdaad wat een geroep om helemaal niks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 22:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Voor de gein een hardcore quiz gemaakt, ;p

http://www.sporcle.com/games/DNemacyst/hardcore_quiz_i

Druk op de blauwe link daar voor de nummers :d
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HAHAHAHAH
Moest wel even hardop lachen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 22:24 
 

Inderdaad, echt van dat typische volk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als mijn broertje bedreigd was zou ik ook zo reageren, gewoon omdat het nodig is om met dat volk te communiceren. Wel leuk dat: je weet niet wie we zijn zulke mensen moet je keihard uitlachen gewoon in hun gezicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Voor de gein een hardcore quiz gemaakt, ;p

http://www.sporcle.com/games/DNemacyst/hardcore_quiz_i

Druk op de blauwe link daar voor de nummers :d


Morgen even doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 22:42 
 

D-Nemacyst schreef:
Voor de gein een hardcore quiz gemaakt, ;p

http://www.sporcle.com/games/DNemacyst/hardcore_quiz_i

Druk op de blauwe link daar voor de nummers :d

is het de bedoeling dat ik iets hoor als ik op start druk ofzo? ik hoor niks...

EDIT: oh ik moet hier naar luisteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 22:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

In het algemeen forum staat het topic wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 23:09 
 

Pffff, morgen om half 8 al er uit -.-
Kutherkansing...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

half 7, nieuwe huis in, en beunen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 23:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nu ook een wat moeilijkere er bij gedaan, en uiteindelijk een met bijna compleet onbekende namen en tracks is onderweg.
Voor de diehards :P

http://www.sporcle.com/games/DNemacyst/hardcore-quiz-ii
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Pffff, morgen om half 8 al er uit -.-
Kutherkansing...


Ik schud je de hand, alleen dan geen herkansingen, maar 2e dag school.
En ik ga nu pitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook naar bed, morgen vroeg werken :yawn: :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 00:53 
 

Vandaag goed vermaakt op FEID.. la feunte en guus meeuwis traden op.. daarna ff KFC en toen stratum

Gelachen en veel gezopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

If Obama was white...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 01:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
If Obama was white...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 09:21 
 
Hardtraxx Veteran

Veels te vroeg wakker.... Must sleep now. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 10:11 
 

Yes, nice! Portfolio assessment herkansing gehaald!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 10:36 
 
Hardtraxx Veteran

Bleh.. straks rooster ophalen, ken morgen dat bout jaar weer beginnen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 10:57 
 

je hebt een ochtend niks te doen, wat doe je dan?
juist. 1482 fotos downloaden en aan elkaar maken met photoshop :cool: De GoFast Mega Meeting Foto :P
dat downloaden duurt wel lang :P maar gelukkig doet JDownloader al het werk voor me :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 11:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Goeiemorgen, zo naar de kaakchirurg... verstandskiezen moeten weggehaald worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 11:30 
 

Lekker weertje buiten...

ik ga slapen, want het is gewoon donker
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sta ik om 7 uur op, ben ik om 10 voor half 9 op school, 1e uur uit val, terug naar huis, kwartiertje niks doen, terug naar school, 1 uur les, 10 uur uit, nu wachten tot het droog is
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 12:05 
 

hardcoresjors schreef:
sta ik om 7 uur op, ben ik om 10 voor half 9 op school, 1e uur uit val, terug naar huis, kwartiertje niks doen, terug naar school, 1 uur les, 10 uur uit, nu wachten tot het droog is

nou tot morgen dan xd
Vorige  1 ... 776, 777, 778, 779, 780, 781, 782 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic