Phoe zo eerste rijles
mocht mp3 meenemen dus word rijden met flinke dosis hardstyle
wtf?Rossieking wrote:Phoe zo eerste rijlesmocht mp3 meenemen dus word rijden met flinke dosis hardstyle
wtf?Rossieking wrote:Phoe zo eerste rijlesmocht mp3 meenemen dus word rijden met flinke dosis hardstyle
Chillp-stylez wrote:wtf?Rossieking wrote:Phoe zo eerste rijlesmocht mp3 meenemen dus word rijden met flinke dosis hardstyle
Zeg jij nou maar niks broekieEdwinn wrote:Ik zou tijdens je eerste rijles maar concentreren op de koppeling op laten komen en de weg ipv Hardstyle luisteren.
+1Edwinn wrote:Ik zou tijdens je eerste rijles maar concentreren op de koppeling op laten komen en de weg ipv Hardstyle luisteren.
Vik wrote:Een dikke knuffel op Q-Base.Pommer wrote:0:28, wat win ik?
Wup wupPommer wrote:Vik wrote:Een dikke knuffel op Q-Base.Pommer wrote:0:28, wat win ik?
1e rijles, wat was dat verschrikkelijkRossieking wrote:Phoe zo eerste rijlesmocht mp3 meenemen dus word rijden met flinke dosis hardstyle
ik ook, gelukkig was t maar 1 uurtje maarja, kinderklasjehardaddict wrote:Pff na 3 maanden weer is school gehad was tog wel weer een beetje wennen
+1 voor het bierroberttt wrote:Onze heenreis naar decibel![]()
Frazyr wrote:godeverdomme!
Wat scheelt er aan?Frazyr wrote:godeverdomme!
Dubbel post jwzhardaddict wrote:Frazyr wrote:godeverdomme!Wat scheelt er aan?Frazyr wrote:godeverdomme!
Wel gotverdomme.RAW-vizion wrote:Dubbel post jwzhardaddict wrote:Frazyr wrote:godeverdomme!Wat scheelt er aan?Frazyr wrote:godeverdomme!
HT GrouphugOlijfboompje wrote:Wup wupPommer wrote:Vik wrote: Een dikke knuffel op Q-Base.
Ik doe mee?
Edwinn wrote:Ik zou tijdens je eerste rijles maar concentreren op de koppeling op laten komen en de weg ipv Hardstyle luisteren.
Na een kleine 3 weken ook afwezig zijn ga ik niet spammen, maar ga wel weer alles lezenQnalQut wrote:zooo maar weer eens wat tijd vrijgemaakt voor hardtraxx.. na een kleine 2 weken word ik maar weer is actief spammer