Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 775, 776, 777, 778, 779, 780, 781 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Phoe zo eerste rijles :woot: mocht mp3 meenemen dus word rijden met flinke dosis hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Phoe zo eerste rijles :woot: mocht mp3 meenemen dus word rijden met flinke dosis hardstyle

wtf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Rossieking schreef:
Phoe zo eerste rijles :woot: mocht mp3 meenemen dus word rijden met flinke dosis hardstyle

wtf?

Chill :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou tijdens je eerste rijles maar concentreren op de koppeling op laten komen en de weg ipv Hardstyle luisteren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Ik zou tijdens je eerste rijles maar concentreren op de koppeling op laten komen en de weg ipv Hardstyle luisteren. :P

Zeg jij nou maar niks broekie :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 16:54 
 

Edwinn schreef:
Ik zou tijdens je eerste rijles maar concentreren op de koppeling op laten komen en de weg ipv Hardstyle luisteren. :P

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 17:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Pommer schreef:
0:28, wat win ik? :woot:

Een dikke knuffel op Q-Base. :P

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vik schreef:
Pommer schreef:
0:28, wat win ik? :woot:

Een dikke knuffel op Q-Base. :P

:yay:

Wup wup :D

Ik doe mee? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pff na 3 maanden weer is school gehad was tog wel weer een beetje wennen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

Rossieking schreef:
Phoe zo eerste rijles :woot: mocht mp3 meenemen dus word rijden met flinke dosis hardstyle

1e rijles, wat was dat verschrikkelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Pff na 3 maanden weer is school gehad was tog wel weer een beetje wennen


ik ook, gelukkig was t maar 1 uurtje maarja, kinderklasje :P
ben blijven zitten dit jaar... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:34 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Onze heenreis naar decibel :)
Afbeelding


Afbeelding

+1 voor het bier xd
maar wat is er in godsnaam gebeurd? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

weer lekker ziek in bed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

godeverdomme!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

godeverdomme!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:47 
 

Goddamn! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frazyr schreef:
godeverdomme!

Frazyr schreef:
godeverdomme!


Wat scheelt er aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

hardaddict schreef:
Frazyr schreef:
godeverdomme!

Frazyr schreef:
godeverdomme!


Wat scheelt er aan?

Dubbel post jwz :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
hardaddict schreef:
Frazyr schreef:
godeverdomme!

Frazyr schreef:
godeverdomme!


Wat scheelt er aan?

Dubbel post jwz :cool:

Wel gotverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 19:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:
Vik schreef:
Een dikke knuffel op Q-Base. :P

:yay:

Wup wup :D

Ik doe mee? :P


HT Grouphug :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Ik zou tijdens je eerste rijles maar concentreren op de koppeling op laten komen en de weg ipv Hardstyle luisteren. :P



Hij stond gewoon rustig aan was wel lekker rijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 20:52 
 

Nieuwe pc onderdelen zijn binnen :D [eigenlijk zaterdag al , maar nu pas op mn kamer :P]
dus morgen nieuwe pc in elkaar zetten, nu eerst ff mn portfolio presentatie voor morgen voorbereiden ff xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zooo maar weer eens wat tijd vrijgemaakt voor hardtraxx.. na een kleine 2 weken word ik maar weer is actief spammer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 22:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
zooo maar weer eens wat tijd vrijgemaakt voor hardtraxx.. na een kleine 2 weken word ik maar weer is actief spammer :D


Na een kleine 3 weken ook afwezig zijn ga ik niet spammen, maar ga wel weer alles lezen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 22:10 
 

Van dat typisch volk wat ik op de een of andere manier op hyves heb. Broertje van zo'n meid is blijkbaar allemaal bedreigd enzo en gaan heel die mensen volluit tegen die dewd xd.

Afbeelding

HAAAAAAAIFS!!

Niet dat ik het mee die mensen heb die in die pic voorkomen, maar die gast waar ze het tegen hebben past perfect in het mooiboy topic!

http://www.maickel15.hyves.nl/
Vorige  1 ... 775, 776, 777, 778, 779, 780, 781 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic